Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias nainen ja 32-vuotias mies parisuhteessa.

Vierailija
16.11.2014 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi

missä ovat tavanneet, liikkuuko toinen vain nuorempien tai vanhempien piireissä

ovatko aiemmat suhteet olleet omanikäisiin

Vierailija
2/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajatukset jotka tästä heräävät ovat vain ja ainoastaan seksuaalisävytteisiä.

Vierailija
4/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä suurempia tunteita. Itse en seurustelis tän ikäsenä niin paljon vanhemman kanssa, ihan eri elämänvaiheet ja piirit jne, olis se outoo. Oma mies 6v vanhempi ja sekin tuntuu välillä isolta ikäerolta. T 20v

Vierailija
5/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tossa vaiheessa ehkä vielä herättää suojeluvaistoa ihmisissä. Oon nyt 28 ja mies 40, ketään ei kiinnosta, et kyl se siitä ajan kanssa.

Vierailija
6/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili

Vierailija
7/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Aikuiset ja älylliseltä kapasiteetiltaan suunnilleen normaalit ihmiset saavat tehdä lain rajoissa mitä haluavat. Itse en varmaan seurustelisi kymmenen vuoden ikäerolla kumpaankaan suuntaan, mutta jollekin myös minun ikäeroni voi olla aivan käsittämätön (olen miestäni neljä vuotta vanhempi).

Vierailija
8/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:26"]

Ne ajatukset jotka tästä heräävät ovat vain ja ainoastaan seksuaalisävytteisiä.

[/quote]

Parisuhde on yleensä seksuaalisävytteinen? Ääliö.

Vierailija
9/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, kiitos kysymästä. Antaa ihmisten tykätä toisistaan.

Vierailija
10/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:27"]

No tossa vaiheessa ehkä vielä herättää suojeluvaistoa ihmisissä. Oon nyt 28 ja mies 40, ketään ei kiinnosta, et kyl se siitä ajan kanssa.

[/quote]

Suojeluvaistoa? Ei vaan herjavaistoa. Niin kun yleensäkin parisuhteissa, jos ikäeroa on yhtään enemmän.

Vierailija
11/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:28"]

Pedofiili

[/quote]

No eipä se pedofiili ole 27-vuotiaskaan mies jos ihastuu/rakastuu 15-vuotiaaseen tyttö. Molemmat nuoria ja jos tyttö on vielä kaunis ja mukava, näyttää vanhemmalta kuin ikäisensä ja on kypsemmän oloinen.

Täysin normaalia. Joskus voi käydä näinkin.

Vierailija
12/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 20v ja mies vähän reilu kymmenen vuotta vanhempi, arki sujuu, mies ei kotitöitä pelkääja ruokaakin osaa tehdä. Suhteen alussa kauhistutti ajatella, että kun olen 30, niin seurustelen 40v kaljuuntuvan miehen kanssa. Ei tuo enää haittaa pätkääkään. Seksiä voisi olla enemmän ja se onkin varmaan yksi riskitekijöistä miksi joskus erottaisiin.

Ei mielipiteitä.

Vierailija
13/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kummastelen vähän ikäeroa ja saatan miettiä, missä ovat tavanneet. Haluaisin tavata heidät, jotta näkisin, ovatko he henkisesti toisilleen sopivat. Sitten toivon, että he ovat hyvin nuori pari eivätkä seurustelleet jo esim. 2-3 vuotta. 

Vierailija
14/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:31"]

Ei mitään. Aikuiset ja älylliseltä kapasiteetiltaan suunnilleen normaalit ihmiset saavat tehdä lain rajoissa mitä haluavat. Itse en varmaan seurustelisi kymmenen vuoden ikäerolla kumpaankaan suuntaan, mutta jollekin myös minun ikäeroni voi olla aivan käsittämätön (olen miestäni neljä vuotta vanhempi).

[/quote]

No voi OMG.

Neljä vuotta ei oo kuule vielä yhtikäs mitään ! Sama ikäero on mun isälläni ja äidilläni ja vielä juurikin noin päin, että äiti isää 4v vanhempi !

Jos tuosta joku saa ongelman aikaiseksi, niin on kyllä aika raukka ja monista muista asioista ongelmia aikaiseksi saavat ihmiset ovat myös säälittäviä raukkoja !

Vierailija
15/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan seksi tulee mukaan kuvioihin vasta molempien täytettyå 30 niin kaikki ok.

Vierailija
16/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:46"]

Ei mitään, kiitos kysymästä. Antaa ihmisten tykätä toisistaan.

[/quote]

No eipä täällä yleensä anneta. Jos vaikka 15v tykkää 27v !

Niin ihan hirrrrvvee sooperrushan siitä tulee...

Kunnon niinku Vitun FIGHTI. Oksettavilta ihmisiltä, jotka ei rakastumisen ja ihastumisen päälle ymmärrä niin paljon tunteilla, vaan enemmän järjellä... Ainut mikä pyörii siellä päässä on, MIKÄ ON JÄRKEVÄÄ, ei se, MITÄ SITÄ TUNNET.

Mut kappas nyt ei kukaan soita turpaansa, jos tilanne ois eri :))))

Vierailija
17/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:28"]

Pedofiili

[/quote]

Millä perustein? Annapa tulla.

Vierailija
18/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:50"]

Itse 20v ja mies vähän reilu kymmenen vuotta vanhempi, arki sujuu, mies ei kotitöitä pelkääja ruokaakin osaa tehdä. Suhteen alussa kauhistutti ajatella, että kun olen 30, niin seurustelen 40v kaljuuntuvan miehen kanssa. Ei tuo enää haittaa pätkääkään. Seksiä voisi olla enemmän ja se onkin varmaan yksi riskitekijöistä miksi joskus erottaisiin. Ei mielipiteitä.

[/quote]

Kaljuuntuuko sinusta kaikki nelikymppiset miehet?

Vierailija
19/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:54"]

Kunhan seksi tulee mukaan kuvioihin vasta molempien täytettyå 30 niin kaikki ok.

[/quote]

Ja se tulee muuten hoitaa pikku-Jannen/Jaanan omassa huoneessa siinä sängyllä, mikä on vuorattu lapsuudenajan pehmoleluilla. Ja vanhemmat muuten eivät lähde evakkoon treffien ajaksi!

Vierailija
20/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu minulle, jos on kyse minulle vieraista ihmisistä. Jos taas parikymppinen tyttäreni alkaisi tapailla yli 10 vuotta vanhempaa miestä (tai naista), olisin aika järkyttynyt. Varmaan yrittäisin puhua tytölle, että vaikka hänhän se seurustelee enkä minä, niin nyt ei mielestäni ole ne otollisimmat lähtökohdat tasavertaiselle suhteelle. Ja toteaisin senkin, että jos molemmat olisivat 10 vuotta vanhempia (siis 30 ja 42) asia ei häiritsisi minua juurikaan, toisin kuin nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän