Käytiin vähän ulkoilemassa koko perhe. Mies näytti taas...
Mies pysähtyi kuntoiluvälineille vetämään leuat. Olihan siinä miehiä jumppaamasa, vaan kattovat tarkkaan, kun minun mieheni vetäsi pohjat. Oli hiljasta poikaa, kun mies kävi farkuissa vetämässä 28 puhasta suoritusta. Tokasi siihen ääneen minuun päin että " aika hyvin vaikka on ylipainoa 7 kiloo".
Johan menivät hiljaseksi. Oli pojilla tahmeeta suorittelua sen jälkeen.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 21:05"]
Mun mies ei vedä leukoja tai juokse. Hän ei oikestaan urheile, mutta vetäisi ap:n miehen kanveesiin koska tahansa ja missä tahansa.
[/quote]
Sun mies tekee katoja takapihalla pitääkseen naapurin aisoissa?
hihii, mulle tuli myöskin katan teko takapihalla mieleen. varmasti sama mies asialla <3
Miten ylipainoiselta kata taipuu?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:33"]
Mua jäi vaivaamaan se 7 kg. Onko miehesi 7 kg ylipainoinen vai oliko sillä joku 7 kg lisäpaino?
[/quote]
:DDDDDDD huutonaurua!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:01"]
Onko miehesi mahdollisesti joku näistä?
http://www.slry.fi/toistoleuanvedon-suomen-ennatykset-2011-2013/
[/quote]
Aika riski sälli ollut 131kg ja 13 leukaa, pitääkö nuo vetää jossain tietyssä ajassa?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 15:50"]
Kai miehesi myös heitti pari kuperkeikkaa ja potki sihisten koivuja? Johan siinä yleisökin hiljenisi!
[/quote]
Mä arvasin että tää on se sama joka teki sen kakan sinne takapihalle. Vai katan? Kuka muistaa. Ja koivut vaan suhisi.
Miehesi on varmasti afrikkalainen! :)
AP:n mies on kaikesta päätellen joku keskenkasvuinen sintti, sillä heidän on helpoin päteä juuri leuanvedossa. Epäilyä vahvistaa vielä tuollainen pätemisen tarve, kun naperoiden kokoisten miesten ei varmasti ole helppoa aikuisten maailmassa.
AP:n tapa tulla AV:lle keulimaan taaperomiehensä pätemisistä taas indikoi sitä, että oma massa on ainakin sen 20kg enemmän, kuin tumppimiehensä on.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:14"]
AP:n mies on kaikesta päätellen joku keskenkasvuinen sintti, sillä heidän on helpoin päteä juuri leuanvedossa. Epäilyä vahvistaa vielä tuollainen pätemisen tarve, kun naperoiden kokoisten miesten ei varmasti ole helppoa aikuisten maailmassa.
AP:n tapa tulla AV:lle keulimaan taaperomiehensä pätemisistä taas indikoi sitä, että oma massa on ainakin sen 20kg enemmän, kuin tumppimiehensä on.
[/quote]
Ei taida tällä kirjoittajalla mennä montaa leukaa. Sitä pitää harjoitella ei se muuten mene. Harjoitteluun tarvitaan itsekuria.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:14"]
[/quote]
Ei taida tällä kirjoittajalla mennä montaa leukaa. Sitä pitää harjoitella ei se muuten mene. Harjoitteluun tarvitaan itsekuria.
[/quote]
Niin nämä ovat niitä kateellisia lihavia perheenisejä sielä kuntoiluvälineiden reunalla. Katselevat, kun karaten kuvernööri vetää kolket leukaa ja lähtee himaan rakastelemaan sihteeriään.