Miehellä lerpahti muna kesken seksiä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on 40 kiloa ylipainoa, verenpainetauti ja sydämen vajaatoimintaa. Syö noin 10 eri lääkettä päivittäin. Hänelle käy usein noin ja olen miettinyt, mikä vika minussa on. Varpaankynsien lakka on hiukan minulla rispaantunut.
Sama plus vielä psyykk. problematiikka päälle. Mutta joskus harvoin kun kaipaan laukeamista, hän hieroo kädellä hellästi. Tanssimme myös lähekkäin, yhteys on korvien välissä.
Ikä tuo uusia ulottuvuuksia.
Sitä lerpahtamista kutsutaan ejakulaation jälkeiseksi erektion laskeutumiseksi.
Tyypillisesti muutaman minuutin levättyään mies on valmis uuteen rynnistykseen, mikäli partnerin vetovoima voittaa maan vetovoiman.
Joissakin harvinaisissa tapauksissa maan vetovoima saattaa tosin voittaa partnerin vetovoiman niin, ettei erektio kestä ejakulaatioon asti tai toisinaan jopa niin, ettei erektiota synny lainkaan.
Tosin edellinen vahvistettu tapaus on vuodelta 1994 jääkiekon MM-kisojen loppuottelun rangaistuslaukauskilpailun ajoilta 2 sekuntia M Niemisen epäonnistuneen rankkarin jälkeen.
Mun miehellä myös lerpahti kerran kesken yhdynnän. Huomasin vaan että ilme muuttui vaivaantuneeksi, ja sitten rupesi tuntuma alapäässä hiukan muuttumaan.. vehje on aikas kookas joten rupesi tuntumaan hiukan erilaiselta kun se "nukahti".
Selitys kuului että on liian kuuma ja väsyttää ja jotain muminaa. Toivon ettei tätä tapahdu useammin koska muutenkin tehdään sitä aika harvoin ja jos se sitten vielä loppuu kesken niin voi pska...
No kenen vika on jos naisella kosteus loppuu kesken kaiken? Ihan vastaava asia.
Vierailija kirjoitti:
No kenen vika on jos naisella kosteus loppuu kesken kaiken? Ihan vastaava asia.
Tietenkin miehen joka ei pysty pitämään naista kiihottuneena tarpeeksi pitkään.
Ei vielä. Mutta taidat muutenkin olla vielä niin nuori, ettet elämästä mitään ymmärrä.