Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin saada itselleni stalkkerin eilen

Vierailija
16.11.2014 |

Olin kaupassa ja huomasin n. 50 vuotiaan miehen tuijottavan minua. katsoinkin häntä hetken, mietin ja kelasin tunnenko hänet jostakin. Olen asiakaspalvelutyössä ja tapaan työssäni paljon uusia ihmisiä päivittäin, joten monesti ihmiset tietävät minut, mutta minä en muista heitä. Siinä sitten vain hymyilin, ajattelin , että varmaankin joku vanha asiakas.

Mutta mitä sitä. Mies seurasi kintereilläni koko kauppareissun ajan. Vaikka mihin suuntaan veivasin ostoskärryt niin jossain lähistöllä oli taas tsekkailemassa. Mikä tässä ärsyttävintä, niin mies ei ollut yksin kaupassa. Hänellä oli ilmeisesti vaimo ja lapsi mukana, ainakin kuulin jossain välissä tämän ala-asteikäisen lapsen puhuttelevan miestä isänään.

Eipä siinä sen kummempaa sitten tapahtunut, kiertelin kauppaa yrittäen vältellä miestä ja seuruetta ja jossain vaiheessa näin kun olivat kassalla jo pakkaamassa joten uskaltauduin itsekin lähteä kassan suuntaan. 

Sitten tulee viesti tänä aamuna: "Hei tähtisilmä, lähtisitkö kanssani Leville ensi viikonloppuna?". Näimme eilen kaupassa ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Terv: XXXX (vain etunimi, numeron tsekkasin jo findista on tuntematon). Kuka kysyy tai edes olettaa, että kukaan lähtisi ventovieraan ihmisen kanssa yhtään mihinkään viikonloppumatkalle??!

Olin ihan että mitä v####a, mistä se on saanut mun numeron. Laitoinkin sitten viestiä takas, mistä on mun numeron saanut niin vastas, että oli odottanut parkkipaikalla ja katsonut mun rekkarin. Siis oikeesti? Saako rekkarin perusteella juuri tietoon puhelinnumeroista lähtien? Vai onko se seurannu mua oletettu vaimo ja lapsi kyydissään? Perässä ajoi kyllä koko matkan musta mersu, mutta en huomannut parkkipaikalla, että olisi siellä kyylännyt, joten en voi tietää millainen auto heillä oli.

Nyt keksikää mitä vastaan miehelle. Kokoajan tulee kehuviestejä yms. sontaa ja vonkaa sinne Leville. Ei vissiin miehellä joku viidenkympin villitys. Ja mua EI todellakaan kiinnosta, hän voisi iän puolesta olla isäni.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan ystävällinen viesti, että sinulla on jo suunnitelmia miehesi kanssa. Jos ei ole miestä niin nyt on ainakin suunnitelmissa. :D

Vierailija
2/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarimikko selvitti kerran mun numeron pankkikortista pongatun nimen perusteella, pommitti samalla lailla vaikka mitä sanoin. Viikko sitä kesti ja lopulta tuli viesti että "mikä teidän alaoven koodi on?" Joo soitiin poliisit, sen koommin ei oo kuulunu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tilannepäivitys?

Vierailija
4/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on katkaista alkuunsa. Jos toinen on kaheli, se lietsoo itse itseään jos sille ei heti laita seinää vastaan. Ei mitään kieltelyä tai jankutusta tai pehmentelyä, vaan asia kerralla selväksi.

Vierailija
5/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päiväfantasia, mutta ei tuo trolli mene läpi parkkiintuneelle AV-mammalle. Sulla on aina sama rakenne näissä mininovelleissasi, mutta olet onneksi jättänyt jo pois sen juonenkäänteen aloittavan No-sanan kappaleen alusta. Edistystä kyllä sekin. Kiva ettei lopussa ole myöskään sitä kysymystä "mitä nyt?!" tai vastaavaa.

Vierailija
6/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa:mitä vittua!

Vierailija
7/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ois edes vastannut ekaan viestiin...

Vierailija
8/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:51"]

Baarimikko selvitti kerran mun numeron pankkikortista pongatun nimen perusteella, pommitti samalla lailla vaikka mitä sanoin. Viikko sitä kesti ja lopulta tuli viesti että "mikä teidän alaoven koodi on?" Joo soitiin poliisit, sen koommin ei oo kuulunu.

[/quote]

Pommitusta ollut koko päivän. Laitoin viestiä pari tuntia sitten, että olen lähdössä mieheni kanssa mökille viikonloppuna. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! Ei oo sen jälkeen kuulunu mitään :D

ap

Vierailija
9/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä suosin nuoria ja viriilejä oriita, vanha muna on löysä. Ei jatkoon. Leviltä löydät kyllä pikkurouvia tähän tarkoitukseen.

Vierailija
10/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:51"]

[/quote]

Pommitusta ollut koko päivän. Laitoin viestiä pari tuntia sitten, että olen lähdössä mieheni kanssa mökille viikonloppuna. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! Ei oo sen jälkeen kuulunu mitään :D

ap

[/quote]

Screensottia tänne, blurraa kuvasta numerot yms? Haiskahtaa provolle. Edes tuosta vikasta viestistäsi.

Vierailija
11/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:51"] Baarimikko selvitti kerran mun numeron pankkikortista pongatun nimen perusteella, pommitti samalla lailla vaikka mitä sanoin. Viikko sitä kesti ja lopulta tuli viesti että "mikä teidän alaoven koodi on?" Joo soitiin poliisit, sen koommin ei oo kuulunu. [/quote]   Pommitusta ollut koko päivän. Laitoin viestiä pari tuntia sitten, että olen lähdössä mieheni kanssa mökille viikonloppuna. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! Ei oo sen jälkeen kuulunu mitään :D ap   [/quote] Screensottia tänne, blurraa kuvasta numerot yms? Haiskahtaa provolle. Edes tuosta vikasta viestistäsi.

[/quote]

Oot yhtä hullu kuin tuo stalkkerikin! Unohtuiko lääkkeet?

Vierailija
12/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo Ap, mutta työkaverilleni kävi vähän samantapainen juttu. Mies tuli työpaikalle asti perässä, seurasi autolla, lähetti kukkia yms. Noissa tilanteis on tärkeetä, että heti jämptisti ilmottaa ettei kiinnosta ja jos vielä jatkaa nii het ilmotus poliisille.

Vierailija
13/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo ollut pitkään osoitetietojen luovutuskielto. Auton rekkarilla saa vain nimen ja paikkakunnan ( helsinki) tietysti viranomaiset saavat osoitteeni tarvittaessa.

Vierailija
14/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
15/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kirjoitteli entinen työkaveri. En koskaan vastannut yhteenkään viestiin, mutta hän jatkoi viestien kirjoittamista ja niissä oli kaikkea haaveita miten hän haluaa minut syliinsä jne. Joskus oli tällaisia että;"odotan sinua klo 18 maanantaina Kiasman edessä " Onneksi ei tiennyt missä asun.

Vierailija
16/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:01"]Mulle kirjoitteli entinen työkaveri. En koskaan vastannut yhteenkään viestiin, mutta hän jatkoi viestien kirjoittamista ja niissä oli kaikkea haaveita miten hän haluaa minut syliinsä jne. Joskus oli tällaisia että;"odotan sinua klo 18 maanantaina Kiasman edessä " Onneksi ei tiennyt missä asun.
[/quote]

Kauanko jaksoi ja miten pääsit eroon?

Vierailija
17/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:51"] Baarimikko selvitti kerran mun numeron pankkikortista pongatun nimen perusteella, pommitti samalla lailla vaikka mitä sanoin. Viikko sitä kesti ja lopulta tuli viesti että "mikä teidän alaoven koodi on?" Joo soitiin poliisit, sen koommin ei oo kuulunu. [/quote]   Pommitusta ollut koko päivän. Laitoin viestiä pari tuntia sitten, että olen lähdössä mieheni kanssa mökille viikonloppuna. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! Ei oo sen jälkeen kuulunu mitään :D ap   [/quote] Screensottia tänne, blurraa kuvasta numerot yms? Haiskahtaa provolle. Edes tuosta vikasta viestistäsi.

[/quote]

Oot yhtä hullu kuin tuo stalkkerikin! Unohtuiko lääkkeet?
[/quote]

Minullakin on ollut stalkkeri, mutta samanlainen aloitus, kuin tämä, ilmestyy tänne aina välillä :D

Vierailija
18/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:01"]Mulle kirjoitteli entinen työkaveri. En koskaan vastannut yhteenkään viestiin, mutta hän jatkoi viestien kirjoittamista ja niissä oli kaikkea haaveita miten hän haluaa minut syliinsä jne. Joskus oli tällaisia että;"odotan sinua klo 18 maanantaina Kiasman edessä " Onneksi ei tiennyt missä asun.
[/quote]

Kauanko jaksoi ja miten pääsit eroon?
[/quote]Hän kirjoitti Facebookin kautta, ei ollut minun ystävissä joten huomasin viestit vasta myöhemmin muut viestit-kansiosta. Laitoin eston hänelle, ettei löydä minua enää. Viestien kirjoittelua oli jatkunut yli vuoden.

Vierailija
19/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja auton rekkarin perusteella saa nimen selville, jos ei ole tietojenluovutuskieltoa. Ja nimellähän saa taas selville puhelinnumeron, jos ei ole salainen numero.

Vierailija
20/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä, että jos vielä jatkaa viestittelyä ja ahdistelua, niin otat poliisiin yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi