Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin saada itselleni stalkkerin eilen

Vierailija
16.11.2014 |

Olin kaupassa ja huomasin n. 50 vuotiaan miehen tuijottavan minua. katsoinkin häntä hetken, mietin ja kelasin tunnenko hänet jostakin. Olen asiakaspalvelutyössä ja tapaan työssäni paljon uusia ihmisiä päivittäin, joten monesti ihmiset tietävät minut, mutta minä en muista heitä. Siinä sitten vain hymyilin, ajattelin , että varmaankin joku vanha asiakas.

Mutta mitä sitä. Mies seurasi kintereilläni koko kauppareissun ajan. Vaikka mihin suuntaan veivasin ostoskärryt niin jossain lähistöllä oli taas tsekkailemassa. Mikä tässä ärsyttävintä, niin mies ei ollut yksin kaupassa. Hänellä oli ilmeisesti vaimo ja lapsi mukana, ainakin kuulin jossain välissä tämän ala-asteikäisen lapsen puhuttelevan miestä isänään.

Eipä siinä sen kummempaa sitten tapahtunut, kiertelin kauppaa yrittäen vältellä miestä ja seuruetta ja jossain vaiheessa näin kun olivat kassalla jo pakkaamassa joten uskaltauduin itsekin lähteä kassan suuntaan. 

Sitten tulee viesti tänä aamuna: "Hei tähtisilmä, lähtisitkö kanssani Leville ensi viikonloppuna?". Näimme eilen kaupassa ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Terv: XXXX (vain etunimi, numeron tsekkasin jo findista on tuntematon). Kuka kysyy tai edes olettaa, että kukaan lähtisi ventovieraan ihmisen kanssa yhtään mihinkään viikonloppumatkalle??!

Olin ihan että mitä v####a, mistä se on saanut mun numeron. Laitoinkin sitten viestiä takas, mistä on mun numeron saanut niin vastas, että oli odottanut parkkipaikalla ja katsonut mun rekkarin. Siis oikeesti? Saako rekkarin perusteella juuri tietoon puhelinnumeroista lähtien? Vai onko se seurannu mua oletettu vaimo ja lapsi kyydissään? Perässä ajoi kyllä koko matkan musta mersu, mutta en huomannut parkkipaikalla, että olisi siellä kyylännyt, joten en voi tietää millainen auto heillä oli.

Nyt keksikää mitä vastaan miehelle. Kokoajan tulee kehuviestejä yms. sontaa ja vonkaa sinne Leville. Ei vissiin miehellä joku viidenkympin villitys. Ja mua EI todellakaan kiinnosta, hän voisi iän puolesta olla isäni.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, aika pelottavaa :O Vastaa nyt ensin että koet ahdistavana viestittelyn ja toivot että mies lopettaa, etkä aio lähteä hänen kanssaan mihinkään, vieköön perheensä. Sitten et vastaa enää mihinkään mitään. Jos jatkaa pitkäänkin, ota yhteys poliisiin. Minä ainakin ottaisin, pelottavaa tuollainen. Odottaa nyt parkkipaikalla ja selvittää numero rekkarin perusteella, hui.

Vierailija
22/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo, ei mee läpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:00"]http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4319767/mieheni_lahtee_leville , eilen tehty ketju :D
[/quote]

Tuossakin mies olisi lähdössä ensi viikonloppuna leville.

Vierailija
25/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuitenkaan mikään eilen tehty juttu tämä.  Ja täysin totta. Ajattelin, josko laittaisin viestin, että mitä jos ei pilattaisi kenenkään joulua ja menisit perheinesi sinne Leville. En uskalla kovin rumaa viestiä laittaa kuntosiaan on tässä mahdollisuus, että onkin joku vanha asiakas, joka nyt vaan jostain syystä innostui.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä