Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka käyttävät Flexiä koiran ulkoiluttamiseen

Vierailija
16.11.2014 |

Mikä näitä vaivaa?? Täysin tietämätöntä sakkia?? Maaseudulla aivan sama mutta miksi ihmeessä taajama-alueilla tahi kaupungeissa???

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:17"]Mun koira kulkee vierellä ilman kytkentää. No joo fleksi on muodon vuoksi mukana jos joku intoutuu "juttusille". Sakemanni.
Napinapi, tykkäät kuitenkii
[/quote]
Ihanaa! Vapaana oleva sakemanni! Olet hullu.

Vierailija
62/64 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:27"]

Kyllä ne huonoimmat koiran kanssa kulkijat on juuri ne joilla ei ole flexiä, se on tosi asia. Kauheimmat on ne jotka on kietonut käden ympäri nahkahihnan. Se on kuulkaas semmoinen juttu, että jos sitä koiraa ei kouluta niin ei se missään hihnassa tottele. Minun parsoni kulkee hienosti vieressä ja kyllä sitä flexiä on paljon mukavampi käyttää kuin hihnaa, kokeiltu on.

[/quote]

Ainakin koira on tällöin tiukasti omistajan otteesta.

Älä tule lässyttämään tänne paska. Hihna on edelleen paras koiralle. Kävelevät karvahatut ovat sitten erikseen.

nimimerkillä koiraton tällä hetkellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:12"]

Eikö tässä keskustelussa nyt nimenomaan flexin kannattajilla ole ollut niitä täydellisesti ja joka tilanteessa tottelevia koiria? Niin minä ainakin käsitin. Itse sitä vain tämän sekarotuisen räyhän kanssa toivoisi että se flexikerma ymmärtäisi meitäkin ja jättäisi edes tilaa ohittaa.

[/quote]

Keskusteluun osallistui jo koirantaluttajia, joilla oli fleksi ja joiden koira ei ollut täydellisesti hanskassa. Älä siis viitsi...

Vierailija
64/64 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:12"]

Eikö tässä keskustelussa nyt nimenomaan flexin kannattajilla ole ollut niitä täydellisesti ja joka tilanteessa tottelevia koiria? Niin minä ainakin käsitin. Itse sitä vain tämän sekarotuisen räyhän kanssa toivoisi että se flexikerma ymmärtäisi meitäkin ja jättäisi edes tilaa ohittaa.

[/quote]

Keskusteluun osallistui jo koirantaluttajia, joilla oli fleksi ja joiden koira ei ollut täydellisesti hanskassa. Älä siis viitsi...
[/quote]

Luin ihan joka kommentin uudelleen ja ei kyllä osallistunut. Ainakaan he eivät siitä maininneet viestissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme