Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittele minulle kirja

Vierailija
27.09.2014 |

En ole 15-vuoteen lukenut yhtään kirjaa. Haluaisin aloittaa jostain "helposta"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kannattaisi kysyä, että kuka ja millainen olet, eli mikä sulle olisi helppoa ja mukaansatempaavaa. Oletko mies vai nainen, minkä ikäinen olet, oletko seesteinen vai dramaattinen, dekkari-ihminen vai romantikko, järjestelmällinen vai kaoottinen? Haluatko lukea nykypäivästä vai paeta toiseen todellisuuteen?

Vierailija
2/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kolmekymppinen nainen ja olen aika rauhallinen. En halua lukea mitään pelottavaa tai ahdistavaa, mutta en myöskään mitään pelkkää höttöä, turhaa hempeilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ob, lsorry olin aamiaisella. Suosittelisin sulle "helpoksi lukemiseksi" esim cathy kellyn kirjoja, vaikka olet ehkä aavistuksen nuori niihin. Kun olet valmis aavistuksen vaativampaan, kokeilepa Carol Shieldsiä. Miellyttävää ja rauhallista luettavaa, shields monitasoisempaa. Suomalaisista sulle voisi upota esim Kata Kärkkäinen ja Raija Oranen.

Vierailija
4/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos! Kokeilen.

Vierailija
5/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppohullunpäiväkirjat

Vierailija
6/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin Marian Keyes. Niihin et voi olla liian vanha etkä liian nuori, et liian lukenut etkä lukematon.

Vierailija
7/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena Härkönen varmaan kolahtaa useimpiin naisiin joilla on letkeä huumorintaju.

Leena Krohnin novellit jostain 80-luvulta ovat aivan huippuja (vähän samanlaista ymmärtäväistä suhtautumista ihmiseloon kuin Leevi and the Leavingsien biiseissä).

Klassikko: Täällä pohjantähden alla. Saatavilla myös äänikirjana. Voi vaikuttaa puisevalta mutta on oikeasti todella mukaansatempaava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi