Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa kutsua miestä luokseni. Kotihäpeä.

Vierailija
26.09.2021 |

Ensinnäkin mulle selvisi että mies on todella varakas ja laatutietoinen. Hän asuu omassa kodissa luksustavaroiden keskellä. Itse asun rumassa ja vanhassa 70- luvun kerrostalossa jonka rappu haisee ummehtuneelta. Koti on pimeä ja ruma, vaikka on siisti. Tämä on onneksi väliaikainen asunto, mutta silti. Mulla ei ole varallisuutta ja materiaa. Mies laittoi viestiä että voiko tulla huomenna käymään kahvilla. En vain kerrassaan pysty päästämään tänne ketään. Meillä ei ole käynyt koko tänä aikana ainuttakaan vierasta kun olen lasten kanssa tässä asunut vuokralla. Mitä selitän miehelle? En halua loukata.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hänelle, että "en kyllä kehtaa päästää sinua meille, kun meillä on niin ankean näköistä".

Toisaalta, kyllähän teidän tuloero tulee joka tapauksessa hyvin pian esille muutenkin, et kai ajatellut yrittää elää valheessa? Jos sinun koti ei hänelle kelpaa, sopii etsiä muuta seuraa.

Jos esität hyvin toimeen tulevaa, se kosahtaa siihen ettei sinulla ole varaa ravintoloihin ja matkoihin.

Ja Johan hän nyt näkee vaatteistasikin, ettet kulje merkkivaatteissa, ja silti haluaa olla sinun kanssa.

Huono itsetunto on kauhean epäviehättävää. Siivoat kotona ja leivot jonkun piirakan kahville, niin on hyvä tuoksu. Katat kotoisasti ja nätisti, laitat kausivaloja ja kynttilöitä.

Vierailija
2/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä edes tapasitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä edes tapasitte?

Miten niin?

Vierailija
4/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
5/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
6/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele mällit, ei haittaa huono koti.

Vierailija
7/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot hänelle niin kuin asiat on. Sanot sitten että menisit mieluummin kahville jonnekin ulos, tai jos mielessä on "päiväkahvit" niin sitten mieluummin miehen luksuskotiin designin keskelle! Eivät miehet välitä yleensä naisen varakkuudesta jos siitä on kyse.

Vierailija
8/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani naisystävä asuu itiksessä, mies häpeää asiaa suunnattomasti.

Vierailija
9/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit tapailla tyyppiä, jolle et voi olla oma itsesi kaikkine puolinesi? Jos mies ei kestä sun kotia, oli se millainen tahansa, se ei ole oikea mies sulle.

Vierailija
10/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin vaikeaa, oikeasti.

Vierailija
11/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viddu! Mitä väliä?

Vierailija
12/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhteessa perusta kunnossa?

Vierailija
13/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei mies ole joku yltiöpinnallinen, häntä tuskin haittaa. Jos kodissasi on perussiisteys kohdillaan, voit huoletta päästää kenet vain, vaikka kuinka olisi rikas ja laatutietoinen. Minäkin olen kutsunut ihmisiä kylään luokseni, vaikka asun soluhuoneessa :D

Vierailija
14/30 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaat ei osaa olla suhteessa köyhempien kanssa. Ennemmin tai myöhemmin alkaa se ”minä olen porvari ja minä haluan näin” jankkaus ja pian huomaat, kuinka lähtökohtiesi takia sinua ei ikinä kunnioiteta ja seuraasi hävetään. Jättäisin saman tien ennen kuin aiheuttaa enempiä traumoja.

Vierailija
15/30 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. En ole varsinaisesti köyhä. Olen keskituloinen ja velaton. Miehellä on vain niin paljon kaikkea sellaista mitä itse en ole keksinyt edes haluta. En arvosta materiaa, riittää kun on siistiä ja puhdasta ja kaikki perusjutut elämiseen löytyy. Minulla on rikas päänsisäinen elämä. Olen myös kouluttautunut yliopistoon asti. Mies on perus amis, mutta kerännyt varallisuutta ja se näkyy.

Ap

Vierailija
16/30 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi olla oma itsesi, niin eiköhän tuo suhde lopu pian. Anna miehen tehdä omat päätöksensä. Jos kämppä ei kelpaa, niin sitten ei kelpaa ja se oli siinä. Parempi näyttää totuus heti.

Vierailija
17/30 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ei ole pienituloisuus verrattuna mieheen, vaan huono itsetunto.

Siivoan työkseni ihmisten koteja ja etenkin niiden varakkaampien ihmisten. En silti häpeä lainkaan omaa asuntoani, vaikka minulla on muovilattia ja halpoja kalusteita. Se on minulle riittävä ja minun näköiseni. Kehtaan päästää varakkaita ihmisiä asuntooni vierailulle kyllä.

Vierailija
18/30 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama tilanne. Tapailen miestä joka on varakkaasta ja muutenkin hyvästä perheestä toisinkuin minä. Tienaa itsekkin hyvin ja hänellä myös on kalliita tavaroita ja hieno auto. Minulla taas on koti täynnä ikeaa ja vanha autonrämäni hädintuskin pysyy kasassa. Ei mies ole tähän mennessä mitenkään tuonut ilmi että häntä häiritsisi tämä mutta minua jotenkin hävettää.

Vierailija
19/30 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sano miehellesi, että häpeät vaatimatonta kotiasi. Eihän se ole sinun vikasi, jos talo on kulahtanut. Sano vielä, että haluat elää niin ettet velkaanu. Käännä vaatimattomuus vastuullisuudeksi. Varmasti arvostaa.

Vierailija
20/30 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta tule mitään, kun on noin huono itseunto ja laitat itsesi miehen alapuolelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän