En kehtaa kutsua miestä luokseni. Kotihäpeä.
Ensinnäkin mulle selvisi että mies on todella varakas ja laatutietoinen. Hän asuu omassa kodissa luksustavaroiden keskellä. Itse asun rumassa ja vanhassa 70- luvun kerrostalossa jonka rappu haisee ummehtuneelta. Koti on pimeä ja ruma, vaikka on siisti. Tämä on onneksi väliaikainen asunto, mutta silti. Mulla ei ole varallisuutta ja materiaa. Mies laittoi viestiä että voiko tulla huomenna käymään kahvilla. En vain kerrassaan pysty päästämään tänne ketään. Meillä ei ole käynyt koko tänä aikana ainuttakaan vierasta kun olen lasten kanssa tässä asunut vuokralla. Mitä selitän miehelle? En halua loukata.
Kommentit (30)
Miestä ei todellakaan kiinnosta millaisessa kämpässä majailet.
Oletetaan että hän haluaa sinut. Hän ei halua sinun seiniäsi. Hän haluaa sinut ja hän tarjoaa sinulle omat seinänsä ja kattonsa!
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähän sama tilanne. Tapailen miestä joka on varakkaasta ja muutenkin hyvästä perheestä toisinkuin minä. Tienaa itsekkin hyvin ja hänellä myös on kalliita tavaroita ja hieno auto. Minulla taas on koti täynnä ikeaa ja vanha autonrämäni hädintuskin pysyy kasassa. Ei mies ole tähän mennessä mitenkään tuonut ilmi että häntä häiritsisi tämä mutta minua jotenkin hävettää.
No kyllä on taas keksimllä keksitty itselle ongelmia. Lähes kaikilla on jotain Ikean tavaraa, joten miksi ihmeessä häpeät perushuonakaluja? Haluaisitko edes seurustelle miehen kanssa, joka nyrpistelee nokkaansa tavallisille huonekaluille? Eksä oli ja on varakas, mutta tavatessa hän joi itse vanhalla autorämällä. Häntä ei voinut vähempää kiinnostaa autot.
No minä taas nimenomaan haluaisin näyttää asunnon, jotta näkee miehen reaktion ja onko mahdollisesti tosi pinnallinen ihminen.
Hyvillä suihinottotaidoilla ja anteliaalla anaalilla korvaat helposti KAIKKI materialistiset puutteet, ja osan ulkonäkö- ja luonnepuutteistasi myös.
On todella huono lähtökohta suhteelle, jos itsellä on huono itsetunto, ja itse arvostaa itsensä toisen alapuolelle. Sillä lailla kerää itse hyväksikäyttäjiä ja narsisteja. Tervettä ihmistä tuollainen matelu työntää pois, sairasta vetää puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei todellakaan kiinnosta millaisessa kämpässä majailet.
Oletetaan että hän haluaa sinut. Hän ei halua sinun seiniäsi. Hän haluaa sinut ja hän tarjoaa sinulle omat seinänsä ja kattonsa!
Siinäpä taas naisellisen ihana hyväksikäyttö-opportunistinen asenne. Mies tarjoaa ja maksaa!
Asuntohan on väliaikainen, kerro tämä miehellekkin. Ei kai tällä nykyisellä väliä, jos tuleva on uudessa talossa ja modernisti sisustettu? Voitte vaikka kahvikupposen ääressä keskustella tulevasta asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvillä suihinottotaidoilla ja anteliaalla anaalilla korvaat helposti KAIKKI materialistiset puutteet, ja osan ulkonäkö- ja luonnepuutteistasi myös.
Tämä. Kun nainen on polvillaan edessä ja katsoo antautuvasti silmiin samalla kun täysi lasti siementä on juuri purkautunut nieluunsa ja iso suonikas sykkii ihanasti punattujen huulien puristuksessa, ei miestä voisi vähempää kiinnostaa minkälaiset seinät on ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. En ole varsinaisesti köyhä. Olen keskituloinen ja velaton. Miehellä on vain niin paljon kaikkea sellaista mitä itse en ole keksinyt edes haluta. En arvosta materiaa, riittää kun on siistiä ja puhdasta ja kaikki perusjutut elämiseen löytyy. Minulla on rikas päänsisäinen elämä. Olen myös kouluttautunut yliopistoon asti. Mies on perus amis, mutta kerännyt varallisuutta ja se näkyy.
Ap
Oletko ajatellut sitä, miten tulevaisuus menisi? Siinä voisi olla yhteen sovittamista, kun toiselle materia ei merkitse ja toiselle merkkaa. Se ei ole totta, etteikö jotkut miehet välittäisi siitä, millainen naisen koti on. Jos miehelle on se kynnyskysymys, lienee hyväkin että tulee nyt jo ilmi.
Meillä sama. Asun lasten kanssa kolmiossa, nukun olohuoneessa.
Minun luona me aina ollaan.
Asunto on kotoisampi, hänen sanojen mukaan.
Olemme viettäneet siellä yhdessä mm kesälomaviikon ja pääsiäisen.
Minun luona monia viikonloppuja, jotka ovat olleet arkisia.