Haastava miessuhde – mitä teen?
En tiedä mitä tekisin. Tapailin kahta eri miestä, olkoon selkeyden vuoksi heistä toinen X ja toinen Y.
Ensin tapasin miehen X. Säädimme siinä hetken (emme koskaan seurustelleet) jonka myötä hän esitteli minut miehelle nimeltä ”Y.” Tutustuin Y:hyn, aloimme säätämään ja ihastuin häneen kovasti. Y kuitenkin kertoi säädöstämme miehelle X ja nyt he molemmat ovat minulle vihaisia. En missään vaiheessa seurustellut X:n kanssa, joten en koe että olisin ollut hänelle millään tavoin tilivelvollinen!
Olen yrittänyt puhua heille, mutta he - ystäviä kun ovat - ovat nyt yhdessä kääntyneet minua vastaan. En tahtoisi olla huonoissa väleissä kenenkään kanssa, mitä voisin tehdä?
Kommentit (12)
olemme täällä abc llä säätämässä kolmen tytön kaa,a,b, ja c tä.
Minkä ikäisiä olette? Kuulostat joltain teiniltä säätämisinesi.
Ei sattunut säädöt kohdalleen ilmeisesti.
Mikset alkaisi säätämään kolmannen kaverin kanssa? Mielesi tekee kuitenkin.
Unohda heidät. Molemmat.
Maailma on miehiä täynnä ja voit aloittaa säätämään taas vähän viisaampana.
Ei nyt kuulosta kovin lupaavalta kummankaan kanssa. Kohta on kuviossa joku näiden molempien kaveri Z.
Jätäpä suosiolla molemmat sikseen ja vaihda apajaa.
Suosittelen, että unohdat X:n ja Y:n sekä etsit itsellesi miehen Z.
En tiedä, mitä sinun pitää tehdä, mutta tässä oli taas muistutus, että miehen X ei kannata esitellä naista kenellekään mies Y:lle, vaan pitää omat säädöt ja seurustelut vain omana ilonaan.
V*ttu en jaksanut edes lukea. Meillä aikuisilla ihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia.
Ja sit mä säädin sen kaa, ja sit mä olin ton kaa ja.....
up