Oma vauva
Syötin vauvan, enkä vielä tunninkaan päästä olisi raaskinnu laskea omaan sänkyyn. Tuntuu että maailma pysähtyy, kun vauva nukkuu sylissä. Olen kiitollinen 4kk vauvan (ja 2v lapsen) äiti <3
Kommentit (9)
Ihanaa, kerrankin tällaisia aloituksia. Minulla on lapset 3v ja kohta 2v ja pieni vauva mahassa, enkä voisi olla onnellisempi ja kiitollisempi! <3
Sama täällä. Lapset 8, 6 ja 4kk. Tähän asti joka ikä on ollut parasta! Ja vauvaa en laske sylistä minäkään ❤
Turvallisempaa paikkaa ei maailmassa ole :) nukkuva lapsi on niin kaunis <3
Ihana lukea tälläistäkin täältä. Mulla 5lasta, pikkuisin 4kuinen, ja kiitollinen olen, mitään tämän suurempaa tai parempaa ei ois elämältä voinut saada <3 :)Olen aina toivonut saavani suuren perheen, ja sen sain, lisäbonuksena vielä miehen viis lasta :) olen saanut niin paljon rakastettavaa itselleni :) Nukkuva vauva ja isompikin lapsi on kyllä ihana <3
Ihmettelen noita jotka alapeukuttaa!
olispa itelläki elämä tuollaista.. suurimmaksi osaksi tunteet vauvaa kohtaan on kiukkua ja ärtymystä..
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:19"]
olispa itelläki elämä tuollaista.. suurimmaksi osaksi tunteet vauvaa kohtaan on kiukkua ja ärtymystä..
[/quote]
hae itsellesi pikeisesti apua, olet väsynyt ja masentunut! onko kilpirauhanen tutkittu, voi olla myös vajaatoimintaa! VAADI verikokeet.
<3