Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma vauva

Vierailija
16.11.2014 |

Syötin vauvan, enkä vielä tunninkaan päästä olisi raaskinnu laskea omaan sänkyyn. Tuntuu että maailma pysähtyy, kun vauva nukkuu sylissä. Olen kiitollinen 4kk vauvan (ja 2v lapsen) äiti <3

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
2/9 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kerrankin tällaisia aloituksia. Minulla on lapset 3v ja kohta 2v ja pieni vauva mahassa, enkä voisi olla onnellisempi ja kiitollisempi! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Lapset 8, 6 ja 4kk. Tähän asti joka ikä on ollut parasta! Ja vauvaa en laske sylistä minäkään ❤

Vierailija
4/9 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempaa paikkaa ei maailmassa ole :) nukkuva lapsi on niin kaunis <3

Vierailija
5/9 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea tälläistäkin täältä. Mulla 5lasta, pikkuisin 4kuinen, ja kiitollinen olen, mitään tämän suurempaa tai parempaa ei ois elämältä voinut saada <3 :)Olen aina toivonut saavani suuren perheen, ja sen sain, lisäbonuksena vielä miehen viis lasta :) olen saanut niin paljon rakastettavaa itselleni :) Nukkuva vauva ja isompikin lapsi on kyllä ihana <3

Vierailija
6/9 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen noita jotka alapeukuttaa!

Vierailija
7/9 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olispa itelläki elämä tuollaista.. suurimmaksi osaksi tunteet vauvaa kohtaan on kiukkua ja ärtymystä..

Vierailija
8/9 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
9/9 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:19"]

olispa itelläki elämä tuollaista.. suurimmaksi osaksi tunteet vauvaa kohtaan on kiukkua ja ärtymystä..

[/quote]

hae itsellesi pikeisesti apua, olet väsynyt ja masentunut! onko kilpirauhanen tutkittu, voi olla myös vajaatoimintaa! VAADI verikokeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi