Mä saan seksiä ensi yönä, saatko sinä?
Seksiä on luvassa ensi yönä, lähes joka yö on pantu kuin mikäkin aropuput ja hyvää on tehnyt. Miten muiden seksielämä, kuinka usein ja onko hyvää?
Kommentit (48)
Tuskin saan, mä en siihen usko. Edellisestä kerrasta jo neljä viikkoa kotona. Onneksi mulla on rakastaja!
Oikeasti hyvät sisaret, antakaa, ottakaa seksiä aina kun on mahdollista tai
mies voi pettää. Nyt mua ainakin panettaa että parempi siirtyä makkariin
Sain juuri :) eiköhän tässä nukuta seuraavaksi :)
Yh olen. Hämmästyisin jos joku oven taakse tulisi ja haluaisi vielä seksiäkin harrastaa.
Kelpaisi kyllä :)
En saa. mies nukkuu. ei seksiä puoleen vuoteen. en tiedä miksi. ei ole lapsia, eli ei edes tekosyitä.
Sitten kun nukahdat niin sun partneri tulee naapuriin, mun luokse, varsinaisesti vasta panemaan. Säälittävät lämmittelyt on tehty mutta multa saa vasta kunnon kyydit. Niin, sääli seksi saat, mutta sitäkin paljon harvemmin kuin minä, naapurisi.
Kyrpää on perseeseen tulossa, kovaa ja pitkään
Yleensä vilkas seksielämä mut nyt pari päivää oon ollut niin kovas flunssas ettei oo pystynyt.menkatkin alko. Kyllä vituuttaaa
Sain jo päivällä :) Lapset katsoi elokuvaa sillä välin. Toissa päivänä suihkussa ja viime sunnuntaina sitä ennen. 14 vuotta yhdessä! :D
En saa. Edellisen kerran sain kaksi vuotta sitten ja se tais olla tämän elämän seksit siinä.
Eilen harrastettiin, mut tänään en itse ainakaan jaksa. Flunssan vuoksi kurkku niin kipeä. Mies jos jaksaa saa tietty, luulen et mennään nukkumaan vaan ja silitellään toisiamme.
En halua ,olen rasķauden lopussa ja supistaa
Jos kerran tämän vuoden aikana saa, niin voi olla tyytyväinen.
En. Oon sinkku ja niin ruma ettei tule taaskaan yksikään mies iskemään baarissa.
En ole saamassa varmaan lähiaikoina. Viimeksi saanut 4 kk sitten, sen jälkeen jäin odottelemaan koska mies tekisi vuorostaan aloitteen, tässä sitä odotellaan... =D Se hyvä puoli, että omakin panetus on hiipunut. Kun sitä ei ole, ei sitä kaipaa. Se huono puoli, että en oikein muista minkäs takia tässä avioliitossa roikunkaan...
Saan aina kun haluan paitsi jos emme ole yhdessä. Ensi yönä olen muualla joten ei onnistu.
Aina saan kun haluan. Viimeksi viime yönä ja todennäköisesti myös tänään illemmalla <3. Hyvältä tuntuu...
Jep. Meilä on lapsivapaa vappu saadaan olla ihan kahdestaan rauhassa, kiireettömästi. Ihanaa
Ihmettelen syvästi, 4 kk pojan kanssa ollaan kaksistaan, viime kerta olikin kun vauva sai alkunsa, sitä edellistä en edes muista.
Tuskin tulen enää saamaan seksiä vuosiin jos koskaan. Nyt onneksi imetys lamaa halut täysin, kun se loppuu, täytyy keksiä jotain muuta.