Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella valitsit puolisosi?

Vierailija
15.11.2014 |

Laita muutama tärkein ratkaiseva ominaisuus miksi kiinnostuit puolisostasi alunperin, ja miksi rakastuit häneen. Jos et ole puolisosi kanssa rakkaussuhteessa, kerro syy siihenkin. Kerro myös oletko mies vai nainen. Tiedätkö millä perusteella puolisosi valitsi sinut?

Minä itse tutustuin mieheeni virtuaalimaailmassa, eli puhuttiin puhelimessa ja viestiteltiin useampi kuukausi ennenkuin nähtiin, valokuvat vaihdettiin, kun silloin ei vielä ollut näitä "näköpuhelimia". Me kiinnitimme huomiota ensimmäisenä toistemme huumorintajuun, ja kun juteltiin puhelimessa ihastuin mieheni nauruun, mies kehui minun ääntäni seksikkääksi ym. Ja mitä enemmän juteltiin niin tuntui että meidän elämäntilanteet oli sopivat vaikka asuttiin eri paikkakunnilla, eli mies halusi perheen ja rauhallista perhe-elämää. Mies oli nuorempana ollut "naimisissa" työn kanssa, mutta nyt ne ajat oli ohi. Me oltiin molemmat nähty elämässä kaikenlaista nurjaakin puolta, eli oltiin tavallaan tarpeeksi samanlaisia, mutta kuitenkin myös tarpeeksi erilaisia. Elämänarvot kohtaa vieläkin 14 vuoden jälkeen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lista jonka kaikki kohdat piti osua kohdilleen. Pituus, paino, hiustenväri, silmien väri, koulutustaso, ammatti, palkka, auton merkki, asuinpaikka ja asunnon koko ja sisustus. Sosiaaliset taidot, miten käyttäytyy mun ystäviä kohtaan.. Lapsia ei saa olla koska mä en halua mitään kakaraa edes väliaikaisesti nurkkiini sotkemaan ja häiritsemään enkä myöskään halua että miehellä on joku mua tärkeämpi

Vierailija
22/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut aikasemmin tavannut hänen kaltaista ihmistä, vähän kuin miespuolinen minä ajatuksiltaan :D Sielunkumppanilta tuntui heti alkuunsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin varakas herrasmies, helppo elämä veti puoleensa.

Vierailija
24/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:16"]

Mulla oli lista jonka kaikki kohdat piti osua kohdilleen. Pituus, paino, hiustenväri, silmien väri, koulutustaso, ammatti, palkka, auton merkki, asuinpaikka ja asunnon koko ja sisustus. Sosiaaliset taidot, miten käyttäytyy mun ystäviä kohtaan.. Lapsia ei saa olla koska mä en halua mitään kakaraa edes väliaikaisesti nurkkiini sotkemaan ja häiritsemään enkä myöskään halua että miehellä on joku mua tärkeämpi

[/quote]

Entä jos sinä et täytä miehen kriteerejä?? Kumpi tekee kompromissin??

Vierailija
25/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö miellytti heti, ja mitä enemmän tutustuimme niin hänen mahtava persoonansa. Hän on itsevarma, todella huumorintajuinen (saa kaikki ympärillään nauramaan), eläinrakas, ja se tärkein eli verbaalisesti lahjakas (meillä on upeita keskusteluja)... Hän on niitä ihmisiä joista melkeempä kaikki pitävät, tehnyt vaikutuksen perheeseeni/ystäviini. Hänestä löytyy myös pahaa poikaa ja näyttää siltä ulkonäöllisesti. Ei tosin kohdista muhun tätä kuin makkarin puolella ;) Aivan erinlainen kuin exäni, luojan kiitos että petti ja sain sen suhteen päätökseen!

Vierailija
26/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Valitsin puolison siksi, että hän oli ja on edelleen varakas. Toki hän on huumorintajuinen, muita kunnioittava ja arvostava, luotettava ja leppoisa, mutta raha on ollut valinnan tärkein peruste. Nyt kun takana on 25 yhteistä vuotta, en voi väittää katuvani valintaa. Lapsille on voitu yhdessä luoda elämälle sellainen perusta, josta on helppo ponnistaa eteenpäin.

Vierailija
27/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:48"]

[/quote]

[/quote]

Ei kumpikaan. Sit jatketaan eri suuntiin.

Vierailija
28/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:48"]

[/quote]

[/quote]

Ei kumpikaan. Sit jatketaan eri suuntiin.

[/quote]

Onnea etsintään, noin täydellistä naista on varmasti vaikea miellyttää;D

Vierailija
29/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin kiinnostuin ulkonäöstä, liikunnalisuudesta, älystä ja siitä, että miehellä oli toisenlaisia lahjoja kuin minulla, minua täydentäviä - lopullisesti rauhallinen luonne ja lapsirakkaus ratkaisivat.

Olemme olleet jo kauan yhdessä, ja meillä on neljä lasta. Olemme onnellisia. Meillä on hauskaa yhdessä. Seksi on aina toimnut hyvin.

Vierailija
30/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin yhteisten ystävien kautta ja heti huomasin että onpa mukava ja puhelias mies. Hän myös tuoksui mielestäni eritäin puoleensavetävälle ja oli hyvännäköinenkin. En silti alkanut ajatella miestä tosi tarkoituksella kuin vasta kun tutustuttiin vielä paremmin ja huomasin kuinka hyvä isä hän on kahdelle lapselleen. Hän myös korosti sitä miten lapset tulevat tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä. Koska itsellänikin oli lapsi, niin todellakin olin hänen kanssaan samaa mieltä. 

Suuren vaikutuksen teki myös se, että hän ei suostu niin monien isien tapaan näkemään lapsiaan vain joka toinen viikonloppu vaan on erostaan asti pitänyt lapsia n. puolet kuukaudesta. Uusperheemme on harvinaisen onnistunut ja uskon että suurin syy siihen on mieheni ja se että meillä on niin yhteneväiset kasvatusperiaatteet jne. Nykyään on jo kaksi yhteistäkin lasta ja edelleen ollaan tosi onnellisia 7 yhteisen vuoden jälkeenkin.

Vierailija
31/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ainoa joka oli minusta kiinnostunut.

Vierailija
32/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen pettäjän jälkeen ihastuin kiltteyteen. Valitettavasti se oli vain pintaa, niin julmaa ihmistä en toista tunne. Onneksi jo ex.

Vierailija
34/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensopivuuden perusteella valitsimme toisemme tietenkin. Lisäksi minulle oli silloin tärkeää, että puolisollani ei ole niitä hirveitä piirteitä, joita edellisessä poikaystävässä oli. Ajan mittaan on käynyt ilmi, että oli erittäin viisasta valita paitsi yhteensopivuuden perusteella, myös välttää juurikin sellaista ihmistä kuin exäni - kun siis katsoo miten hän on elämäänsä sittemmin elänyt.

Vierailija
35/40 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on sellainen puhdas pulmunen, elovernatyttö. Ensisilmäyksellä huomio kiinnittyi isoon sydämeen ja silmistä loistavaan iloon. Aika pian ymmärsin, että tässä olisi upea äiti lapsilleni. Tämän naisen ansiosta pääsin eroon vakavasta sitoutumiskammosta. Nyt olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta ja kaksi lasta on hankittuna.

Vierailija
36/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on älykäs, kohtelias, ahkera, luova ja hauska ihminen. Meillä on samanlaiset luonteet ja samat kiinnostuksenkohteet ja tulevaisuudensuunnitelmat. Olemme parhaat ystävät ja meillä on hyvä olla yhdessä.

Vierailija
37/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken huumassa hän tuntui niin kiltille ja turvalliselle sadistisen exän jälkeen. Mjoo o, olis voinu vähän pidempään tapailla ennen ku muutettiin yhteen ja aloin oottaa lasta.

Vierailija
38/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin perustein.

Vierailija
39/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälle oli ihan seksuaalista vetovoimaa. Mulle on seksi tosi tärkeää ja meillä vaan synkkasi heti tosi hyvin.. Nyt on oltu 10 vuotta yhdessä ja kemiat toimii edelleen

Seuraavaksi tärkeintä on miehen lempeä ja kärsivällinen luonne ja ystävällisyys kaikkia ihmisiä kohtaan. Tykkään mieheni lempeistä käsistä ja siitä miten hellästi hän koskettaa aina minua. Turvallisuuden tunne hänen seurassaan..

Vierailija
40/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen huumorintaju, karisma, mieltymykset, kiinnostuksen kohteet, tavat ja arvot oli sellaiset mitä miehessä toivon olevan. Ollaan sopivasti samanlaisia että arki on helppoa mutta kuitenkin erilaisia. Minussa mies tykästyi huumorintajuun, iloisuuteen ja sosiaalisuuteen :) oon kuulemma ainut naisystävä joka on saanut hänet nauramaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän