Teini on lojunut koko päivän sängyssä
Olin töissä illan ja kun tulin kotiin, oli teini yhæ/taas sängyssä. Ei ole edes syönyt yhtikäs mitään.
Mä niin hajoan tuon omituisen otuksen kanssa.
Kommentit (34)
Heitä lapsi pihalle. Kyllä siperia ja huumekauppias opettaa.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 03:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:46"]
Minäkin olen, just heräsin "päiväunilta". Käyn terapiassani juuri läpi murrosikää, voiko johtua siitä? N32
[/quote]
Eikö ole perhettä tai miestä, joka pitäisi elämässä kiinni?
[/quote]
Miksi tässä oli 23 alapeukkua, mutta sen OIKEAN teinin pitäisi olla elämässä kiinni? Aikuistu sinäkin, kolmekymppinen teini!
Oih, se olis ihanaa.
Mut ei, vittu kun pitää aina suorittaa!!!
Se on murkku. Noin niillä on tapana jumittaa. Anna olla.
Joo se on jännä kuinka nuorille ei anneta mahdollisuutta edes vklp ottaa rennosti kun vielä voi.
Teinin pitää saada lojua ja haaveilla välillä. Ymmärrän kyllä tuskasi. :)
Anna sen maata, kun siihen on vielä tilaisuus. Kohta alkaa se suorittaminen ja sittenpä ei enää maatakaan..
Siinä maatkoon, mutta ei syömättä voi koko päivää olla edes teininä. Muutenkin pelleilee syömisen kanssa tarpeeksi.
Välillä toivoisin että voisin itekkin vaan maata ja vaikka leffaa kattoo mutta ei käy..pitää tehdä ruokaa,siivota, ja selkä ei anna mun lojua (mokoma vihottelee koko ajan jos makoilen liikaa). Kyllä nuoren pitää saada ottaa välillä rennosti mutta liika on liikaa..eli jos tämä on joka päiväistä ni puurtusin mutta jos vain viikonlopun toimintaa ni antasin olla.
Tilaa sille maksullinen mies/nainen tai molemmat? Sais vähän liikuntaakin.
Mä heräsin juuri äsken! T 18v teini. Mut ainii, asunkin omillani. Niin ja olin aamuyöhön asti töissä.