Mun pian 13 vuotta täyttävä tytär fanittaa Nalle Puhia :-)
Kommentit (18)
Itse olen 34-vuotias ja fanitan Puhia häpeilemättä. Uusi elokuvansa oli ehkä vuoden 2011 paras leffa.
Tyttäresi on ihan fucking retarded.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:08"]
Tyttäresi on ihan fucking retarded.
[/quote]
ilkimys
Mä oon 26v. ja fanitan edelleen Nalle Puhia. Sekä A. A. Milnen että Disneyn versioita. En näe tässä mitään hävettävää.
Täyttää 13 joulukuussa. Fanittaa Slayeria. :')
Isäänsä tullut!
Fanittaa kaiken maailman bändejä :)
Mulla on 40-v. kaveri joka fanittaa muumeja.
Nalle Puhin aforismit ja runot ovat aivan loistavia. Ystävyys ja toisten huomioiminen. Sehän on todella hyvä juttu, jos fanitus tarkoittaa tuota. Jos se on vain tavara, niin harmitontahan sekin. Minun lapseni eivät ole vielä tuossa iässä, joten ei fanituskohteista sen enempää.
Fiksu tyttö, omaa filosofisia taipumuksia. Ja mehän puhutaan nyt A.A. Milnen Puhista, ei mistään Disney-hapatuksesta?
Meidän 14-vuotias tyttö "löysi" juuri Jane Austenin! :)
Animea, Supernaturalia, Doctor Whota, mlp fim:iä, hannibalia ja muita sarjoja :D
t. 14v tyttö
Korealaisia poikabändejä. 13v. Aloitti just opiskeleen kieltä omatoimisesti tän johdosta!
Kaikkea "söpöä" kuten pupuja, piimää(?) ja koloja maassa(??). Millaiseksi lie muuttuu murrusiän myötä. Luultavasti hirviöksi.
En tiedä nykyajan teineistä, mutta kyllä me ainakin kuudennella ja seitsemännellä luokalla fanitettiin Nalle Puhia ja niitä muita hahmoja :)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:32"]
Korealaisia poikabändejä. 13v. Aloitti just opiskeleen kieltä omatoimisesti tän johdosta!
[/quote]
Meillä ihan sama juttu! 14v kohta jo vuoden opiskellut Koreaa :D