Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi :( ei mitään tekemistä lauantai-illaksi

Vierailija
15.11.2014 |

Tilanne on tämä: Olen yksin kotosalla enkä ole hommannut itselleni mitään tekemistä illaksi :( Tylsää. Kohtalotovereita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein muutama viikko sitten niin, että kun miehelläni oli illalla pelisessio, mä otin viinipullon ja juustokökkäreen ja tulin AV:lle lätisemään mukavia. Oli kivaa :)

Vierailija
2/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lähde käymään jossain? Esim. pitsalla? Lähibaarissa kuuntelemaan karaokea? Itselläni ei ole mitään tekemistä tänään mutta se oli tavoitekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ku mäki saisin olla yksin edes joskus pienen hetken lauantaina. Lue kirjaa, katso elokuvia, polttele kynttilöitä ja pidä kauneushetki, kylpyä, kuorintoja, musaa, drinksuja/viiniä, hyvää ruokaa..

Vierailija
4/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks oo ihanaa, kun ei tarvitse tehdä mitään? Nauti.

Vierailija
5/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon boxilla jännäreitä, just söin lihapullia ja homejuustoa. Nami. Kaksi siideriä odottaa. 

Vierailija
6/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tekisi mieli lähteä ulos :) Mutta tuttuni ovat sen verran pariutuneita, ettei heistä saa seuraa näin nopealla aikataululla. Tämä vapaa on minullekin aika harvinaista, ja siitä syystä harmittaa etten järjestänyt itselleni tekemistä. Voisin toki pitää "kauneusillan" jos en muuta keksi :D Kiitos ideasta!

Vierailija
7/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 siis ap :)

Vierailija
8/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magic Mike tulee tänään ysiltä!;)

Vierailija
9/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kuitenkin hoitaja lapselle? Että voisit siis lähteä ulos? Koska voisin silloin suositella jotain mielenkiintoisia elokuvia tms.

Vierailija
10/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olis ihanaa. Hakisin pitsan ja karkkipussin ja hilluisin saunan jälkeen yökkäri päällä koko illan TV:tä katellen. Ja olis HILJAISTA.

Vierailija
11/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato putousta tai juopottele tai molempia

Vierailija
12/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun kanssa panemaan.

Vierailija
13/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:52"]

Onko sulla kuitenkin hoitaja lapselle? Että voisit siis lähteä ulos? Koska voisin silloin suositella jotain mielenkiintoisia elokuvia tms.

[/quote]

Lapsi ei ole kotosalla ;) Olen siis tosiaan yksin. Mietin jo leffaan lähtöä, mutta teattereissa näyttää menevän kaikkea turhan jännittävää yksin katsottavaksi.

Ap

Vierailija
14/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin kotosalla. Pelaan pleikkaria :)

N24

Vierailija
15/15 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffasuosittelija suosittelee: Boyhood. Ei jännitä, mutta varaudu liikutukseen ja suuriin mielenliikutuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi