Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisikohan tuon Hurskeen harkittava jotain muuta tekemistä kuin tuo juokseminen

Vierailija
09.08.2024 |

Ei kyllä vaikuta täysin normaalilta tuo reaktio Haralan onnistumiseen. Seiväshypyssäkin kannustetaan vilpittömästi toisia kilpailijoita jopa ihan siellä lajin kärkinimien joukossa. Siis niiden jotka oikeasti kilpailee mitaleista. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se teki?

Vierailija
2/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mietippä itse itseäsi vastaavassa tilanteessa. Juokset nopeamman ajan kuin joku muu ja se joku muu pääsee jatkoon. 

Urheilussa tunnelataukset ovat voimakkaita ja vitu....s sen mukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisista taida olla urheilijoiksi. Viihdykettä kyllä kentällä kaivataan, joten peppubikinit vaan päälle ja sinne keikistelemään.

Vierailija
4/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö hän itse sanonut, että ei reagoinut noin Lotan suoritukseen vaan juostuihin aikoihin.

Vierailija
5/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mietippä itse itseäsi vastaavassa tilanteessa. Juokset nopeamman ajan kuin joku muu ja se joku muu pääsee jatkoon. 

Harala oli eränsä nopein ja se oli ainoa mitä hän juoksussa tavoitteli joten tyhmää verrata aikaa omaansa. 

Vierailija
6/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisista taida olla urheilijoiksi. Viihdykettä kyllä kentällä kaivataan, joten peppubikinit vaan päälle ja sinne keikistelemään.

Mene poika moukka itse sinne.

Vierailija
7/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No karsintasysteemi oli varmaan tiedossa jo kisaan lähtiessä?  Ei maataan edustavan ammattiurheilijan kuulu romahtaa tuolla tavalla tunteidensa vietäväksi. 

Vierailija
8/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kaikkiin juoksuihin jossa näitä välikarsintoja että kilpailet oman lähtösi juoksijoita vastaan. Hurskeella alkaa olla ura ohitse.

Vierailija
9/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurske voivottelisi lohduttomana futiskisojen lohkovaiheessakin, jossa kilpaillaan niitä oman lohkon maita vastaan?  Joka lohkosta menee 2 jatkoon, eikä sillä ole merkitystä saiko naapurilohkossa joku enemmän pisteitä vai ei.

Ihan epistä, en ala, yhyyy

Vierailija
10/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä kotisohvarunkkareitahan he vain siellä viihdyttävät. Noinko sinä kannustat omia tyttäriäsi urheilun pariin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi