Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raha on naisille tärkein ominaisuus miehessä

Vierailija
15.11.2014 |

Kyllähän se vain on niin, että naisille kaikkein tärkein ominaisuus miehessä on raha. Miehen ulkonäkö, luonne ja kaikki muut asiat ovat naiselle vasta toissijaisia ominaisuuksia kumppania valitessa ja raha tulee ehdottomana ensisijaisena ominaisuutena. Naiset tavoittelevat varakasta miestä, koska silloin elämä on ylellistä, helpompaa ja naisella on silloin ns. elättäjä. Lisäksi onhan se niin ihanaa, kun on varakas mies rinnalla, niin kaikki muut naiset ovat silloin kateellisia.

Tuossa onkin hyvä keskustelu aiheesta.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12924222?ref=front

Myös tällainen uutinen viime vuodelta. Osa naisista selvittää deittikumppaninsa tulot verottajalta. Tämäkin siis korostaa sitä, että raha on tärkein ominaisuus miehessä.

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/253497-naiset-selvittavat-deittikumppanin-tulot-verottajalta

Käsi pystyyn nyt palstalaiset. Tunnistatteko itsenne noiden mainitsemieni ominaisuusten suhteen?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko, mutta varmistaisin asian. Eli jos olisin tuntematon miljonääri, niin en paljastaisi uudelle naisystävälle ihan nopeasti olevani rikas. Kerrostaloasunto ja vanha Toyota pitäisi olla reservissä treffejä varten.

Vierailija
62/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se luonne on tärkein. Ja toisekseen, se, että miehellä on rahaa, ei kerro mitään siitä, millaista yhteiselämä on miehen kanssa. Mieshän voi olla järkyttävän pihi, jonka mielestä romanttinen ilta on istua pimeässä lattialla pilkkihaalarit päällä juomassa vettä. Jos sitten ehdottaa, että veden voi kuumentaa ja siihen laittaa vaikka teetä, niin se saa aikaan lähes halvauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten selität sen, että itse aloin aikanaan seurustelemaan ihmisen kanssa, jolla on ulosotossa kymmeniä tuhansia euroa ja muutenkin on persaukisin ihminen kenet tunnen.

Vierailija
64/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:36"]

En tiedä onko, mutta varmistaisin asian. Eli jos olisin tuntematon miljonääri, niin en paljastaisi uudelle naisystävälle ihan nopeasti olevani rikas. Kerrostaloasunto ja vanha Toyota pitäisi olla reservissä treffejä varten.

[/quote]

Mulle kelpais :)

Vierailija
65/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:38"]

Miten sitten selität sen, että itse aloin aikanaan seurustelemaan ihmisen kanssa, jolla on ulosotossa kymmeniä tuhansia euroa ja muutenkin on persaukisin ihminen kenet tunnen.

[/quote]

Juliet jonesin sydän selitti sen jo -80 luvulla laulussaan... miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.

Vierailija
66/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:31"]

EI OLE. 

[/quote]

Ei vai? Otetaan esimerkki.

Mies A:

- Ei ulkonäöltään silmääsi niin miellyttävä

- Ei luonteeltaan sinua niin miellyttävä

- Vaikutusvaltaisessa ja hyvässä työssä

- Suuret tulot ja paljon varallisuutta

Mies B:

- Ulkonäkö miellyttää silmää enemmän kuin Mies A:n ulkonäkö

- Myös luonne miellyttää enemmän

- Töissä ns. paskaduunissa

- Pienet tulot ja vähän varallisuutta

Kumman miehen noista valitsisit? Luulenpa, että hyvin todennäköisesti tuon ensimmäisen miehen, eli mies A:n

[/quote]

En ole tuo jolta tätä kysyit mutta vastaan että ehdottomasti ottaisin B:n, väitöksesi on täyttä paskaa

Vierailija
67/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli ulosotossa muutama miljoona silloista markkaa. Eli todellinen miinusmiljonääri. Ei, en ole edes ruma tai lihava. Naimisissa 18 vuotta.

Vierailija
68/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin no. Itse tienaan noin tuplasti mieheeni nähden ja kun aloimme seurustella hänellä oli myös velkoja ulosotossa. On kuitenkin aina käynyt töissä, se on kyllä edellytys!

Vierailija
69/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kestänyt toimintojani ohjaavaa raharoopea. Jossakin vaiheessa vaan alko nyppiin elämä vitriinissä. Eli aina piti olla mallinukkena, jos vaikka JOKU tulee puskasta. Ei ollu mun juttu se, vaikka rahaa oli.

Vierailija
70/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti paljon naisia joiden kohdalla tuo ei pidä paikkansa. On myös niitä joiden kohdalla pitää.

Kyllä mulle merkitsee luonne ja ulkonäkö enemmän ku varallisuus. En ikinä ottais epämiellyttävää ihmistä kumppaniksi vaikka olis miten varakas.

Vierailija
71/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... mieheni asui kaverinsa varastorakennuksessa, kun aloimme seurustella. Hänellä ei ollut varaa maksaa vuokraa normaalista asunnosta. Edelleen tienaan meistä kahdesta paremmin. Me naiset nyky-Suomessa tajutaan, että raha-asioissa voi luottaa vain itseensä. Mies voi olla elämän sulostuttaja mutta ei välttämätön taloudellisesti. Tule jo ap nykyaikaan.

Vierailija
72/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:31"]EI OLE. 
[/quote]Kelpaanko? Mulla on miljoonaomaisuus..

Vierailija
73/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen saisi valita.

Mies perseauki ilman mitään, tai ihan sama mies tilillä 20 miljoonaa niin kumman valitset?

Vierailija
74/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja Henry Laasanen?

Vierailija
75/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:49"]

Jos nainen saisi valita.

Mies perseauki ilman mitään, tai ihan sama mies tilillä 20 miljoonaa niin kumman valitset?

[/quote]

No tietty sen jolla on rahaa, sillä kuitenkin elämässä pärjää. Jos kysytään miehiltä että kaksi muuten täysin samanlaista naista, toinen vain rahaton ja toinen ökyrikas, kumman ottaisit, niin luulenpa että vastaus sieltäkin suunnasta olisi se jolla on rahaa.

Vierailija
76/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Saadutetuista eduista ei haluta luopua. Köyhempään en vaihda.

Vierailija
77/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi mies. Ei kiinnosta raha. Tärkeintä on "kemia" kahden ihmisen välillä, luonne, sosiaaliset taidot, älykkyys ja hyvä ulkonäkö. Tietysti myös seksielämän tyydyttävyys. Omaisuudella ei mitään merkitystä, minulle ei myöskään koulutuksella.

Vierailija
78/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista. En tutkinut tulojaan alussa, enkä muuten tiedä niitä vieläkään. 

Vierailija
79/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:49"]

Jos nainen saisi valita.

[/quote]

No tietty sen jolla on rahaa, sillä kuitenkin elämässä pärjää. Jos kysytään miehiltä että kaksi muuten täysin samanlaista naista, toinen vain rahaton ja toinen ökyrikas, kumman ottaisit, niin luulenpa että vastaus sieltäkin suunnasta olisi se jolla on rahaa.

[/quote]

Niin minukin mielestä, mutta onhan näitä paljon jotka hokee..raha ei merkitse mitään. Luulen, että se merkitsee aika monelle, pitää vaan hokea tuota kulunutta lausetta ihan periaatteessa.

Vierailija
80/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän mä sitten menin naimisiin työttömän ja köyhän miehen kanssa? Olisi tosin "saatavilla" ollut suht varakas yrittäjäkin mutta kyseinen tyyppi ei oikein napannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi