Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raha on naisille tärkein ominaisuus miehessä

Vierailija
15.11.2014 |

Kyllähän se vain on niin, että naisille kaikkein tärkein ominaisuus miehessä on raha. Miehen ulkonäkö, luonne ja kaikki muut asiat ovat naiselle vasta toissijaisia ominaisuuksia kumppania valitessa ja raha tulee ehdottomana ensisijaisena ominaisuutena. Naiset tavoittelevat varakasta miestä, koska silloin elämä on ylellistä, helpompaa ja naisella on silloin ns. elättäjä. Lisäksi onhan se niin ihanaa, kun on varakas mies rinnalla, niin kaikki muut naiset ovat silloin kateellisia.

Tuossa onkin hyvä keskustelu aiheesta.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12924222?ref=front

Myös tällainen uutinen viime vuodelta. Osa naisista selvittää deittikumppaninsa tulot verottajalta. Tämäkin siis korostaa sitä, että raha on tärkein ominaisuus miehessä.

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/253497-naiset-selvittavat-deittikumppanin-tulot-verottajalta

Käsi pystyyn nyt palstalaiset. Tunnistatteko itsenne noiden mainitsemieni ominaisuusten suhteen?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:39"]Minulle tärkein ominaisuus miehessä on samat arvot, jaettu vanhemmuus ja yhteinen hauskanpito. Hyväpalkkainen työkin on, mutta kannustin vaihtamaan alaa (ts heittäytymään tulottomaksi seuraavaksi 5 vuodeksi), että enpä tiedä... 16-vuotiaana kun aloin hänen kanssaan seurustelemaan ei raha käynyt mielessäkään!
[/quote]
Niin ja tietty meillä minä olen 'lusinut hänen rahoillaan kotona' (opiskelemassa) VUOSIA, avioehtoa ei ole. Mutta nythän nämä osat vaihtuukin, kuten uumoilinkin :)

Vierailija
42/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:23"]

No hellanlettas, eihän sinua kukaan estä haaveilemasta romanttisen ihanasta rakkaudesta ja prinsessasta, joka karauttaa valkoisella ratsullaan pelastamaan sinut yksinäisestä ullakkokamaristasi. Asia nyt vain on niin, että naiset ovat huomattavasti järkevämpiä ja käytännöllisempiä eivätkä ole niin tunteidensa vietävissä kuin miehet.

[/quote]

Siksi huoran ammatti onkin naiselle niin luontainen valinta.

[/quote]

Miten te ressukat muuten naista saisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:33"]

En tunnista. Mutta jos pitää kaikkia naisia huorina ja käy huorissa, mahdollisuudet kohdata nainen joka välittää vain rahasta, on kohtalaisen korkealla.

[/quote]

Hyvä kun sanoit sen mitä itse ajattelin:) Olen liian hiprakassa itse kirjoittamaan.

Vierailija
44/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:38"]Raha on todennäköisesti syy, miksi osa naisista pysyy huonossa suhteessa eikä ota avioeroa. Siinä mielessä ap saattaa olla oikeassa.
[/quote]
Mutta paska-alkkistenkin kanssa naiset pysyy yhdessä. Syy on ehkä eniten pelko, kun pitäisi luopua tutusta ja aloittaa elämä uudelleen.

Vierailija
45/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:23"]

No hellanlettas, eihän sinua kukaan estä haaveilemasta romanttisen ihanasta rakkaudesta ja prinsessasta, joka karauttaa valkoisella ratsullaan pelastamaan sinut yksinäisestä ullakkokamaristasi. Asia nyt vain on niin, että naiset ovat huomattavasti järkevämpiä ja käytännöllisempiä eivätkä ole niin tunteidensa vietävissä kuin miehet.

[/quote]

Siksi huoran ammatti onkin naiselle niin luontainen valinta.

[/quote]

Joten heitä on Suomessa peräti muutama tuhat ja miesten mielipidepalstoilla jatkuvasti ylläpitämästä ruikutuksesta päätellen pitäisi olla huomattavasti enemmän.

Vierailija
46/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon saavani miehen, jolla on samantyyppiset elämäntavat ja arvot kuin itselläni. Hyvä työpaikka on myös osa toivomuksiani, sillä en halua että kumpikaan meistä joutuisi elämään "elättäjänä", vaan olisimme rahallisesti samantasoisessa asemassa.

Vierailija
47/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:49"]

Jos nainen saisi valita.

Mies perseauki ilman mitään, tai ihan sama mies tilillä 20 miljoonaa niin kumman valitset?

[/quote]

No tietty sen jolla on rahaa, sillä kuitenkin elämässä pärjää. Jos kysytään miehiltä että kaksi muuten täysin samanlaista naista, toinen vain rahaton ja toinen ökyrikas, kumman ottaisit, niin luulenpa että vastaus sieltäkin suunnasta olisi se jolla on rahaa.

[/quote]

Niin minukin mielestä, mutta onhan näitä paljon jotka hokee..raha ei merkitse mitään. Luulen, että se merkitsee aika monelle, pitää vaan hokea tuota kulunutta lausetta ihan periaatteessa.

[/quote]

Mun mies tällä hetkellä työtön.Suhteemme alkuaikoinakin tienasi vähemmän kuin minä. Silti rakastan miestäni ja olen onnellinen tässä suhteessa. Ja tiedän, ettemme ole edes poikkeus. Mutta täysijärkiset ei tänne kirjoittele. Paitsi minä:).

Vierailija
48/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tolikkaprovo! Kuka nykynainen miesten mitättömistä senttosista nyt on kiinnostunut, sairasta jankkausta!

Vierailija
49/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä harhoja, ei kai nää lopu koskaan. Ihmiskunta on perseestä.

Mulle miehessä on tärkeintä ettei se tehtaile idiootteja aloituksia aaveelle.

Vierailija
50/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä kehtaisi elellä miehen rahoilla, tuntisin sen alentavaksi, joten mulle ei olis mitään hyötyä vaikka mies olis kuinka rikas. Hyvin kiusaantunut olisin siitäkin, jos saisin mieheltä jotain lahjoja usein ja ostaisin sitten vähintään jotain aina takaisin. Mut on kasvatettu feministiksi (aka pärjäämään omillani ja pitämään miehiä ja naisia yhtä suuressa arvossa), joten näillä mennään.

Vierailija
51/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas naisena rakastun varakkaisiin nuijamiehiin:) Ja eroan kans;)

Vierailija
52/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE. 

Vierailija
53/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulle on juuri näin. olen miehen kans vain jos se on varakas. muutoin en miehistä edes tykkää. eli kun niistä ei muuta hyötyä ole,niin edes rahallista.

Vierailija
54/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista. Mutta jos pitää kaikkia naisia huorina ja käy huorissa, mahdollisuudet kohdata nainen joka välittää vain rahasta, on kohtalaisen korkealla.

Vierailija
55/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle. On ollut köyhiä ja pihejä miehiä, se olis ihan ok. Mutta olivat myös vähän juoppoja, masentuneita ja väkivaltaisia. Huono yhdeistelmä.

Nyt on raitis mies, jolla on jopa omaisuutta eikä ole pihi itsestään, kuten edelliset. En kaipaa enkä ota häneltä mitään maallista vastaan en edes osaisi enkä ole koskaan tottunut. Enemmänkin omaisuus haittaa minulla on omat kuvioni enkä halua luopua niistä ja esim. muuttaa heti toisen taloon yms.

Tärkeintä on ihminen sinänsä. Aiomme voittaa kaikki esteet :)

Vierailija
56/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Tuntuu ikävältä, vaikka minulla on suhteellisen varakas isä, eli tulen joskus olemaan varakas itsekin jos 'luonnollisessa' järjestyksessä lähdetään. Mutta sitten muistutan itseäni siitä, ettei ole kyse mistään muusta kuin evoluution myötä kehittyneestä preferoinnista. Naisen on edukasta etsiä miestä, joka pystyy tarjoamaan turvatun talouden. Vaikka nykyään naisetkin voivat ansaita siinä missä miehetkin, niin ei tällaiset jutut sadassa vuodessa mihinkään muutu. Katsotaan 10 000 vuoden kuluttua uudelleen. 

Vierailija
57/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rahaa, hyvä sängyssä, ei pihtaile kummassakaan asiassa, kiltti, sallii naisen ostella tavaroita luottokortillaan, oikein hyvä. Oikein.

Vierailija
58/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:31"]

EI OLE. 

[/quote]

Ei vai? Otetaan esimerkki.

Mies A:

- Ei ulkonäöltään silmääsi niin miellyttävä

- Ei luonteeltaan sinua niin miellyttävä

- Vaikutusvaltaisessa ja hyvässä työssä

- Suuret tulot ja paljon varallisuutta

Mies B:

- Ulkonäkö miellyttää silmää enemmän kuin Mies A:n ulkonäkö

- Myös luonne miellyttää enemmän

- Töissä ns. paskaduunissa

- Pienet tulot ja vähän varallisuutta

Kumman miehen noista valitsisit? Luulenpa, että hyvin todennäköisesti tuon ensimmäisen miehen, eli mies A:n

Vierailija
59/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tunnista. Aikoinaan kun minä tapasin mieheni, niin en yhtään miettinyt raha-asioita. Näin vanhemmiten olen kyllä joskus ajatellut, että kävipä tuuri kun mies on hyvässä duunissa. Meillä tosin minä tienaan enemmän kuin mieheni, joten ei ole koskaan tarvinut miehen lompakolla roikkua.

Jos nyt etsisin miestä, niin en ottaisi mitään elättiä, mutta ihan normaalit tulot riittävät.

Vierailija
60/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en mä kyllä köyhää ja kipeää miestä vaivoikseni ottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi