Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ideologisesti työtön koska se on mun ihmisoikeus

Vierailija
09.07.2025 |

Ette voi väittää vastaan

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pysty : DDDD

On ihmisoikeus elä tuilla

Yhteisestä kassasta

Vierailija
2/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisinpäin. Koen, että mun ihmisoikeus olisi tehdä töitä, mutta ei huolita töihin. Tuilla eläminen on nöyryyttävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemurinnoin me maksetaan sun loisiminen meidän lompakolla.

No ei!

Vierailija
4/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeus on pian olla maksamatta veroja. Jos tulee vasemmistohallitus, maastapako on vaihto-ehto. Veronmaksajille tulee kurjat ajat, kun ne pääsee jakamaan taas rahaa äänestäjilleen. 

Vierailija
5/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestää aion kuitenkin taas. Asiat ovatkin etenemässä terveeseen suuntaan ja sinäkin tulet sen huomaamaan.

Vierailija
6/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli sinä olet

Vierailija
7/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeus on asua Hesan keskustassa muiden kustantamana. Asumistukia maksetaan edelleen 2 700 000 000 jeuroo joka vuosi.

Vierailija
8/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisioikeus olla myös syömättä.

Vierailija
9/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkoja ei ole kuitenkaan kaikille, joten ei haittaa. Joku joka haluaa työn saa työpaikan sinun sijastasi, joten ei vaikutusta kokonaisuuteen.

Vierailija
10/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä on ideologisesti työtön jos ei halua valtionhallintoon töihin tai poliittiselle uralle. Ai niin, muita ammatteja tässä maailmassa ei olekaan.

Vierailija
11/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös työtön vapaaehtoisesti. Olin työelämässä 14 vuotta, mutta sain tarpeekseni sairaiden ja laiskojen elämän kustantamisesta. Piilotin omaisuuteni viranomaisilta ja liityin laiskoihin. Elämäni paras päätös.

Vierailija
12/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkoja ei ole kuitenkaan kaikille, joten ei haittaa. Joku joka haluaa työn saa työpaikan sinun sijastasi, joten ei vaikutusta kokonaisuuteen.

Juu, ei ole kaikille, ei varsinkaan valtiolle. Mutta sinä haluatkin vain sen tietyn yhden teille töihin. Muut ei kelpaa. 

Vierailija
13/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisestä kassasta

On ihmisoikeus olla tekemättä töitä mutta on rikos pakottaa muut elättämään työhaluton.  Sosialismi tulee lakkauttaa täysin niin tällaisia ongelmia ei pääse syntymään ja ideologisesti työttömät saavat toteuttaa itseään aivan vapaasti.

Vierailija
14/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sulle on muka myöntänyt oikeuden elää toisten, itsestään  ja toimeentulostaan huolehtivien henkilöiden, kustannuksella ja avulla?

Vierailija
15/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös työtön vapaaehtoisesti. Olin työelämässä 14 vuotta, mutta sain tarpeekseni sairaiden ja laiskojen elämän kustantamisesta. Piilotin omaisuuteni viranomaisilta ja liityin laiskoihin. Elämäni paras päätös.

Mä oon ollu työelämässä 30 vuotta, mut ai niin, mä oon laiska ja ideologisesti työtön kun en halua valtionhallintoon töihin enkä poliitikoksi.

Vierailija
16/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ole kaikille, ei varsinkaan valtiolle. Mutta sinä haluatkin vain sen tietyn yhden teille töihin. Muut ei kelpaa. 

Mitä höpötät. Minä en ole sanonut mitään tuollaista. Kukaan ei ole korvaamaton. Itseään korvaamattomiksi luulleita on hautausmaat täynnä ja maailma pyörii kuten ennenkin. Olet sekaisin.

Vierailija
17/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sulle on muka myöntänyt oikeuden elää toisten, itsestään  ja toimeentulostaan huolehtivien henkilöiden, kustannuksella ja avulla?

Sosialistit.

Vierailija
18/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait siis tarpeeksesi laiskojen elämän kustantamisesta ja ryhdyit itse laiskaksi piilottamalla tukien välittäjältä ehkä jopa laittomasti. Pidät tätä kaiken lisäksi elämäsi parhaana päätöksenä ryhtyä elämään meidän rehellisten kustannuksella?

Vierailija
19/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosityötön ihan vaan siksi, että työnteko on perseestä. Ei koe tarvetta selitellä sitä millään huuhaalla.

Vierailija
20/58 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisestä kassasta

Niinhän se on. Laissa määritelty oikeus.