Olen ideologisesti työtön koska se on mun ihmisoikeus
Kommentit (58)
Mulla on toisinpäin. Koen, että mun ihmisoikeus olisi tehdä töitä, mutta ei huolita töihin. Tuilla eläminen on nöyryyttävää.
Ihmisoikeus on pian olla maksamatta veroja. Jos tulee vasemmistohallitus, maastapako on vaihto-ehto. Veronmaksajille tulee kurjat ajat, kun ne pääsee jakamaan taas rahaa äänestäjilleen.
Äänestää aion kuitenkin taas. Asiat ovatkin etenemässä terveeseen suuntaan ja sinäkin tulet sen huomaamaan.
Ihmisoikeus on asua Hesan keskustassa muiden kustantamana. Asumistukia maksetaan edelleen 2 700 000 000 jeuroo joka vuosi.
Työpaikkoja ei ole kuitenkaan kaikille, joten ei haittaa. Joku joka haluaa työn saa työpaikan sinun sijastasi, joten ei vaikutusta kokonaisuuteen.
Sun mielestä on ideologisesti työtön jos ei halua valtionhallintoon töihin tai poliittiselle uralle. Ai niin, muita ammatteja tässä maailmassa ei olekaan.
Olen myös työtön vapaaehtoisesti. Olin työelämässä 14 vuotta, mutta sain tarpeekseni sairaiden ja laiskojen elämän kustantamisesta. Piilotin omaisuuteni viranomaisilta ja liityin laiskoihin. Elämäni paras päätös.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkoja ei ole kuitenkaan kaikille, joten ei haittaa. Joku joka haluaa työn saa työpaikan sinun sijastasi, joten ei vaikutusta kokonaisuuteen.
Juu, ei ole kaikille, ei varsinkaan valtiolle. Mutta sinä haluatkin vain sen tietyn yhden teille töihin. Muut ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pysty : DDDD
On ihmisoikeus elä tuilla
Yhteisestä kassasta
On ihmisoikeus olla tekemättä töitä mutta on rikos pakottaa muut elättämään työhaluton. Sosialismi tulee lakkauttaa täysin niin tällaisia ongelmia ei pääse syntymään ja ideologisesti työttömät saavat toteuttaa itseään aivan vapaasti.
Kuka sulle on muka myöntänyt oikeuden elää toisten, itsestään ja toimeentulostaan huolehtivien henkilöiden, kustannuksella ja avulla?
Vierailija kirjoitti:
Olen myös työtön vapaaehtoisesti. Olin työelämässä 14 vuotta, mutta sain tarpeekseni sairaiden ja laiskojen elämän kustantamisesta. Piilotin omaisuuteni viranomaisilta ja liityin laiskoihin. Elämäni paras päätös.
Mä oon ollu työelämässä 30 vuotta, mut ai niin, mä oon laiska ja ideologisesti työtön kun en halua valtionhallintoon töihin enkä poliitikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ole kaikille, ei varsinkaan valtiolle. Mutta sinä haluatkin vain sen tietyn yhden teille töihin. Muut ei kelpaa.
Mitä höpötät. Minä en ole sanonut mitään tuollaista. Kukaan ei ole korvaamaton. Itseään korvaamattomiksi luulleita on hautausmaat täynnä ja maailma pyörii kuten ennenkin. Olet sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle on muka myöntänyt oikeuden elää toisten, itsestään ja toimeentulostaan huolehtivien henkilöiden, kustannuksella ja avulla?
Sosialistit.
Vierailija kirjoitti:
Sait siis tarpeeksesi laiskojen elämän kustantamisesta ja ryhdyit itse laiskaksi piilottamalla tukien välittäjältä ehkä jopa laittomasti. Pidät tätä kaiken lisäksi elämäsi parhaana päätöksenä ryhtyä elämään meidän rehellisten kustannuksella?
Itse olen tosityötön ihan vaan siksi, että työnteko on perseestä. Ei koe tarvetta selitellä sitä millään huuhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Yhteisestä kassasta
Niinhän se on. Laissa määritelty oikeus.
Yhteisestä kassasta