Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehti: Pirkko ei päässyt Turkkiin kun papereita puuttui

Vierailija
26.09.2021 |

Stupido

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Pirkko haluaa mennä maahan missä kaikki naiset eivät osaa edes lukea ja valtiovierailullakin olevalle naisjohtajalle voidaan olla tarjoamatta istuinpaikkaa miesten vieressä?

Ironisinta on, että olen melko varma, että nuo tuolla ravaavat ovat sitä samaa naisporukkaa, jotka äänekkäästi valittavat misogyniasta Suomessa :D

...arvelee Petteri, joka kuvittelee arvaustaan faktaksi.

Voisitko olla ihan hiljaa silloin kun antisi keskusteluun on nollan arvoinen, vai podetko pakkoa mainostella tollouttasi?

Vierailija
22/23 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus työkaveri joka ravasi turkissa jonkun mehmetin luona monta kertaa vuodessa.

Ja hän oli nimeltään Pirkko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa lähteä maahan, jossa hyväksytään naisiin kodistuva väkivalta?

.

"Turkki erosi naisiin kohdistuvaa väkivaltaa torjuvasta sopimuksesta – Järjestö: maassa murhattiin viime vuonna 300 naista"

https://yle.fi/uutiset/3-11847817

Suomessa on totuttu naisten hakkaamiseen. Euroopan pahimpia maita naiselle tämä persu-Suomi. Kun vertaat suhdelukuja, ei Suomi Turkille häviä yhtään.

Turkin väkiluku on 81 000 000, Suomen 5 500 000. Turkissa murhattiin 300, Suomessa 22. Turkin suhdeluku 0,0000037 on pienempi kuin Suomen 0,000004.