Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin taottua kallooni, ettei toista voi pakottaa ihastumaan minuun?

Vierailija
26.09.2021 |

Olen siis todella ihastunut itse erääseen mieheen, jonka kanssa on ollut ainakin näennäisesti molemminpuolista kiinnostusta, mutta nyt on alkanut tuntua, että ihastus onkin vain yksipuolista ja se ihastunut olen minä.

Kierin koko ajan tuskissa, kun mietin että onko tämä yksipuolista vai ei. Minun on vaikea hyväksyä ajatusta, ettei mies halua minua. Miehellä on omat ongelmansa ja minusta tuntuu, että ahdistun hänen ongelmistaan itsekin. En kuitenkaan halua eroon hänestä, koska koen häneen niin kovasti vetoa ja hänessä on niin paljon sellaisia ominaisuuksia, joita miehissä ihannoin. Kemiaakin välillämme on.

Miten saisin itseni tajuamaan ettei toista voi pakottaa ihastumaan? Tiedän sen yleisesti olevan niin, mutta omalla kohdalla niin vaikea hyväksyä. Mietin koko ajan vaan, että olisinko käyttäytymällä toisin nyt ihan eri tilanteessa. Että pilasinko minä mahikseni, vai oliko niitä alunperinkään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pelailee ja sinä olet addiktoitunut huonoon kohteluun. Lopeta miehen tapailu seinään, poista ja estä kaikkialla. Tarvitset vieroitusta.

Eli pelaileva ei voi olla kiinnostunut? Mietin vaan että jos hän pelkää minun menettävän kiinnostukseni, niin hän siksi leikkii tätä kylmää-kuumaa-leikkiä? Voiko olla että häntä kiinnostaakin jopa "liikaa" mutta on vaan epävarma? Hän ei ole mikään tyhmä ja tiedän hänen ongelmistaan. On avautunut minulle vaikka mistä. Luulen että hän kokee, ettei ole minun arvoiseni.

Ap

Tietysti voi olla kiinnostunut, mutta ei halua tai ole valmis sitoutumaan sinuun. Ei ehkä kykene terveeseen suhteeseen.  Kaikki kuvailemasi paljastaa, että kaveri on epäterve ja teidän suhteenne olisi sitäkin epäterveempi ja sanon tämän itse mt-potilaana. Terveissä suhteissa ei ihan oikeasti pelata mitään pelejä vaan sanotaan asiat suoraan, kun kysytään. Miksi siedät sitä, että elät täydessä epätietoisuudessa ja epävarmuudessa hänen tunteistaan? Se on mielestäni isompi kysymys tässä.

Olen vaan niin tolkuttoman ihastunut vaikka sisimmässäni tiedän, ettei tästä tule mitään. Pakko varmaan vaan yrittää unohtaa. Tosi vaikeaa on. Elättelin niin suuria toiveita silloin kun kohtasimme. Siinä oli vaan jotain taianomaista. Olen kyllä tosi lapsellinen, mutta minkäs teet. Olisin vaan toivonut hänen olevan minua varten.

Ap

Et ole lapsellinen, ihastuneenahan on tavallaas tietynlaisessa hulluus-tilassa, jolloin aivoissa käy aikamoinen myllerrys. Siis ihan fiksuillakin ihmisillä. Se on ihan normaalia. Siinä pitäisi vaan pystyä ottamaan asiaa sen verran etäisyyttä, että huomaisi realiteetit. Toivon vain ettei sinulle käy kuin minulle. Katselin monen miehen taholta aikamoista pyörittelyä ja jahkailua ja sen tähden itsetuntoni mureni aika huolella. Muista, että huono kohtelu vaikuttaa minä-kuvaan todella negatiivisesti.

Vierailija
22/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile yhteydenottoa, äläkä raaku jossain somessa tai korttelissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla