Miten saisin taottua kallooni, ettei toista voi pakottaa ihastumaan minuun?
Olen siis todella ihastunut itse erääseen mieheen, jonka kanssa on ollut ainakin näennäisesti molemminpuolista kiinnostusta, mutta nyt on alkanut tuntua, että ihastus onkin vain yksipuolista ja se ihastunut olen minä.
Kierin koko ajan tuskissa, kun mietin että onko tämä yksipuolista vai ei. Minun on vaikea hyväksyä ajatusta, ettei mies halua minua. Miehellä on omat ongelmansa ja minusta tuntuu, että ahdistun hänen ongelmistaan itsekin. En kuitenkaan halua eroon hänestä, koska koen häneen niin kovasti vetoa ja hänessä on niin paljon sellaisia ominaisuuksia, joita miehissä ihannoin. Kemiaakin välillämme on.
Miten saisin itseni tajuamaan ettei toista voi pakottaa ihastumaan? Tiedän sen yleisesti olevan niin, mutta omalla kohdalla niin vaikea hyväksyä. Mietin koko ajan vaan, että olisinko käyttäytymällä toisin nyt ihan eri tilanteessa. Että pilasinko minä mahikseni, vai oliko niitä alunperinkään.
Kommentit (22)
kokeile yhteydenottoa, äläkä raaku jossain somessa tai korttelissa.
Et ole lapsellinen, ihastuneenahan on tavallaas tietynlaisessa hulluus-tilassa, jolloin aivoissa käy aikamoinen myllerrys. Siis ihan fiksuillakin ihmisillä. Se on ihan normaalia. Siinä pitäisi vaan pystyä ottamaan asiaa sen verran etäisyyttä, että huomaisi realiteetit. Toivon vain ettei sinulle käy kuin minulle. Katselin monen miehen taholta aikamoista pyörittelyä ja jahkailua ja sen tähden itsetuntoni mureni aika huolella. Muista, että huono kohtelu vaikuttaa minä-kuvaan todella negatiivisesti.