Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin elää Maapallo kakkosella.

Viesti numero 1.
26.09.2021 |

Se olisi muuten samanlainen kuin tämä Maapallo, mutta monta kertaa tätä planeettaa isompi ja se kiertäisi kaukana tästä planeetasta oman aurinkonsa ympärillä. Siellä olisi yksi kaupunki mutta ennen kaikkea siellä olisi todella paljon koskematonta luontoa. Mitään saasteita, ilmastomuutosta, toisia ihmisiä, autoja, tauteja tai muuta ikävää siellä ei olisi. Minä eläisin siellä ikuisesti terveenä ja kuolemattomana ikuisesti tämän ikäisenä kuin olen nyt. Olisin haavoittumaton joten en voisi sairastua, haavoittua tai vammautua enkä siis myöskään kuolla. Siellä eläisi kaikkia niitä eläimiä mitä tällä Maapallolla missä nyt elän on joskus elänyt. Siellä mikään tällä planeetalla sukupuuttoon kuollut eläinlaji ei olisi kuollut sukupuuttoon vaan siellä eläisi sulassa sovussa kaikkia niitä eläimiä mitä tällä Maapallolla on koskaan elänyt. Siellä ilmasto olisi jotenkin ihmeellisesti sellainen, että jokainen eläinlaji pärjäisi siellä ja ne myös löytäisivät siellä ruokaa. Kun haluaisin elää luonnossa, niin menisin luonnossa ja eläisin luonnon ehdoilla. En käyttäisi vaatteita vaan olisin alasti, eläisin jossain luolassa, söisin luonnon antimia joita keräisin luonnosta ja lämmittäisin luolaa nuotiolla jonka olisin sytyttänyt ilman tulitikkuja tai muita sellaisia apuvälineitä. Söisin vain kasvisruokaa enkä pyydystäisi eläimiä ruoaksi. Eläimet olisivat minun ystäviäni enkä satuttaisi niitä eivätkä ne minua.

Sitten olisi se kaupunki joka olisi sen Maapallon ainoa kaupunki jossa minä asuisin. Siellä olisi sähköt ja ne toimisivat jotenkin ihmeellisesti ilman, että kukaan huolehtisi niiden toiminnasta. Sähkökatkoksiakaan ei tulisi. Taloissa olisi lämmitys ja siellä olisi jotain kauppoja mistä saisin kaiken tarpeellisen mitä tarvitsen kaupungissa asumiseen. Ruokakauppoihin ilmestyisi ruokaa, herkkuja ja erilaisia juomia. Erityisen tärkeää olisi, että joka kaupassa olisi saatavana minun suosikki energiajuomaani ja että sitä olisi aina jääkaapissani kylmänä saatavana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan riittäisi yksi ruokakauppa, joka olisi kotiani vastapäätä ja sieltä saisi kaikkia ruokia, herkkuja ja juomia mitä tarvitsen tietysti ilmaiseksi kun siellä ei olisi ketään kenelle niistä pitäisi maksaa. Siellä olisi jotenkin ihmeellisesti aina tuoretta ruokaa saatavana, eineksiä, pakasteita, kuiva-ainekaappiin kuuluvia tuotteita jne. Siellä ruoka ei pilaantuisi. Jos minä ottaisin ostoskärryihin jonkun tuotteen, niin sen tilalle ilmestyisi uusi vastaava tuote. Minä veisin kärryillä ruoat viihtyisään, siistiin kotiini jossa olisi aina sopivan lämmintä, sopiva valaistus ja joka olisi aina kiiltävän puhdas vaikka kukaan ei edes pesisi tai siivoaisi siellä koskaan. Kotini olisi unelmieni talo jossa saisin tehdä mitä haluan. Olla internetissä, pelata erilaisia tietokonepelejä, katsella televisiota, katsella dvd-levyiltä erilaisia elokuvia ja televisiosarjoja joita sinne ilmestyisi tästä planeetasta. Sen planeetan tietokoneeni olisi yhteydessä tämän maan internettiin ja voisin siellä miljoonien valovuosien päästä käyttää tämän maan internetyhteyttä. Tietokoneeni, televisioni, dvd-soittimeni, pelikonsolini ja muut sellaiset päivittyisivät aina itsestään uuteen ja parempaan versioon entisestään säännöllisesti. Minulla olisi useita eri pelikonsoleita ja jokaiseen kymmeniä eri pelejä joita pelata. Televisioon olisi yhdistetty digiboksi, johon voisi tallentaa rajattomasti ohjelmia ja elokuvia. Ohjelmat ja elokuvat tulisivat täältä planeetalta missä olen nyt mutta siellä olisi myös sen maan omia televisio-ohjelmia ja elokuvia, samoin kuin internetissä olisi sivustoja mitä tässä planeetassa ei olisi internetissä. Sitten olisi todella iso ja laaja kirjasto, jossa olisi vähintään yksi kappale jokaista kirjaa mitä suomen kielellä on koskaan ilmestynyt. Ne olisivat alkuperäisessä kunnossa eli aivan uuden veroisia, sen kuntoisia kuin ne olivat kun ne ilmestyivät. Sieltä löytäisin haluamani kirjat todella nopeasti sillä siellä olisi laite johon itseni kytkemällä minä pystyisin jotain kirjaa ajattelemalla saada sen tulemaan hyllystä putkea pitkin laitteeseen josta voisin ottaa sen. Hakisin sieltä luettavaa säännöllisesti ja kun veisin kirjan sinne takaisin niin se menisi itsestään omalle paikalleen. 

Minulla olisi siellä koko ajan tekemistä ja siellä kaupungissa missä asuisin olisi kaikki ne paikat missä olen joskus olen ollut onnellinen sellaisina kuin ne olivat kun minä olin siellä. Niissä kävisin ja viihtyisin niissä. Siellä olisi yksi auto joka kulkisi ilman mitään polttoainetta ja se veisi minut mihin haluaisin kaupungissa. Menisin vain autoon, laittaisin turvavyön kiinni, näppäilisin tietokoneen näppäimistöllä paikan mihin haluan mennä ja auto veisi minut sinne automaattisesti. Voisin kulkea vapaasti kaupungissa miten haluaisin. Mitään lemmikkieläimiä siellä ei olisi, kaupungissa ei olisi yhtään eläintä koska kaikki eläimet olisivat luonnossa eivätkä ne tulisi kaupunkiin. Yksikään eläin ei olisi vangittuna lemmikkieläimeksi.

Vierailija
2/2 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa olisi myös esim. vaatekauppa, missä olisi juuri sellaisia vaatteita joista pidän ja jotka olisivat minun kokoani. Minun ei tarvitsisi sovittaa niitä, menisin vain ja ottaisin vaatteita mitä tarvitsen. Kaikkea mitä kaupungissa tarvitsen saisi siellä. 

Kotona minulla olisi iso sänky, joka olisi ainakin 3-4 metriä leveä. Siellä minulla olisi paljon peittoja, tyynyjä, makuupusseja, pehmoleluja ja kaikkea muuta sellaista. Niistä voisin tehdä itselleni mukavan pesän jossa nukkuisin yöt. Vaatteeni puhdistuisivat säännöllisesti samoin kuin peitot, tyynyt, lakanat ja kaikki muut. Minun ei tarvitsi tehdä siellä mitään kotitöitä tai muitakaan töitä. Saisin olla vain vain vapaana kaiket ajat. Eikä minun tarvitsisi käydä ulostamassa, virtsaamassa tai peseytymässä koska kuona-aineet poistuisivat elimistöstäni jotenkin salaperäisesti huomaamattani jonnekin ties minne jättämättä minuun likaa tai että minun esim. tarvitsi pyyhkiä takamusta. Koska en myöskään likaantuisi itse koskaan niin minun ei tarvitsisi peseytyä koskaan. Muutenkaan siellä ei olisi lainkaan likaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi