Potkulautoja jätetään hujan, hajan ja pitkin, poikin! Mikäs muoti-ilmiö tämä on olevinaan?
Kommentit (46)
Suotu mahdollisuus ja välinpitämättömyys, kun se ei ole oma.
Vierailija kirjoitti:
Vaarallisa kun jätetään lojumaan mihin sattuu. Te jotka noita käytätte, huomiokaa tämä. Jos haluatte että ne pysyvät käytössä kannattaa oikeasti opetella laittamaan ne kunnolla sivuun/ pientareelle. Muuten käy niin että ne lopulta kielletään kun niistä on niin paljon haittaa ja vaaraa muille. Minä en niitä käytä, mutta ymmärrän että se on monen mielestä näppärä ja hauska tapa liikkua. Soisin sen kyllä heille, mutta toivoisin silti että muutkin osattaisiin huomioida.
Luuletko oikeesti, että ne teinit käy täällä jotain lukemassa. Tai edes välittäis.
Mun parkkiruutuun oli jätetty sellainen, oli siellä useita päiviä. Lopulta kävin siirtämässä sen suosiolla ruudun takana olevaan pusikkoon. Hakekoon omistaja sen sieltä.
Olettavat että äiti siiivoaa jäljet kuten kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallisa kun jätetään lojumaan mihin sattuu. Te jotka noita käytätte, huomiokaa tämä. Jos haluatte että ne pysyvät käytössä kannattaa oikeasti opetella laittamaan ne kunnolla sivuun/ pientareelle. Muuten käy niin että ne lopulta kielletään kun niistä on niin paljon haittaa ja vaaraa muille. Minä en niitä käytä, mutta ymmärrän että se on monen mielestä näppärä ja hauska tapa liikkua. Soisin sen kyllä heille, mutta toivoisin silti että muutkin osattaisiin huomioida.
Luuletko oikeesti, että ne teinit käy täällä jotain lukemassa. Tai edes välittäis.
Kuinka olisi jos teinien vanhemmat lukisivat ja kertaisivat sääntöjä lapsilleen? Esim. sen miten suhteutetaan oma vauhti muihin liikkujiin. Tänään joku noheva 7 v. poika ajoi tuhatta ja sataa puikkelehtien kävelijöiden välistä. Jäin pyörällä kauas taakse.
no eikai niitä pysty siirtään kun känny naamalla kuljetaan....
Minä olen heittänyt niit yli 20kpl Aurajokeen.
Niin raivostuttavia ovat.
Osa vihreää siirtymää kohti ekologisia kulkuvälineitä.
Vierailija kirjoitti:
Well done!
Vaarallisia ovat poikittain esim. pyörätiellä.
Nyt vielä illat ja aamut pimeitä, ei heti huomaa.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa minne laudan jätän kunhan pääsen määränpäähän.
Odotan talvea sillon saan katuja auratessa levyllä runtata lumikasaan :D
Vierailija kirjoitti:
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa minne laudan jätän kunhan pääsen määränpäähän.
Kai siellä määränpäässä jokin seinä on, mitä vasten voi jättää nojaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Idioottimaista touhua, mutta mitäpä muutakaan odottaa turkulaiselta
Antakaa lasten olla lapsia.
Palstamammat on itse jättänyt lapsena hyppynarut ja hulavanteensa pitkin pihoja.
Turhaa ulinaa!
Vierailija kirjoitti:
Osa vihreää siirtymää kohti ekologisia kulkuvälineitä.
Sähkö tuotetaan usiutumattomilla luonnonvaroilla. Tai uusiutuvien muotojen rakennus ja ylläpito kuittaa edut. Jos ihminen, teinikin syö hänellä pitäisi riittää energiaa omasta takaa kävellä ja juosta. Olisi ekologisinta käyttää ensin omat energiansa.
Tämä muoti-ilmiö on välinpitämättömyys, ei osata ajatella muuta kuin omaa napaa. Vanhemmassa väestössä vastaavat tapaukset pysähtyvät rullaportaiden päähän ja miettivät mihin suuntaan lähtisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin raivostuttavia ovat.Idioottimaista touhua, mutta mitäpä muutakaan odottaa turkulaiselta
20 idioottiturkulaista jättänyt vehkeensä toisten haitaksi.
Toivoa sopii, ettei jää kestomuodiksi.