Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potkulautoja jätetään hujan, hajan ja pitkin, poikin! Mikäs muoti-ilmiö tämä on olevinaan?

Vierailija
26.09.2021 |

Tekisi kovasti mieli ajaa autolla niiden yli.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen heittänyt niit yli 20kpl Aurajokeen.

Niin raivostuttavia ovat.

Idioottimaista touhua, mutta mitäpä muutakaan odottaa turkulaiselta

20 idioottiturkulaista jättänyt vehkeensä toisten haitaksi.

Minä en heitä niitä pirunkeksintöjä Aurajokeen koska se on roskaamista. Mutta ne ylimieliset nuoret voisin ehkä heittää johonkin lietesäiliöön ja heittäisin tikkaat perään, ehkä.

Vierailija
42/46 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyys on nykyaikaa. Vain isot linjat kiinnostaa, ilmasto ja tasa-arvosta puhuminen mutta ei tekeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkulauta on joskus aina näppärä ja varsinkin näin korona-aikaan kun ei viitsisi mennä kulkutautimyönteisten kanssa samaan bussiin. Mutta outo muoti on tuo, että ne pudotetaan niille sijoilleen. Ei Helsingissäkään ihmise yleensä pudottele roskia ihan minne vaan ja pyörätkin laitetaan yleensä muualla kuin jalkakäytävälle poikittain, mutta potkulautaa ei voida laittaa sivuun, ei aina edes seisomatuksensa varaan. Juuri eilen kattelin kun isompi lössi tuli potkulaudoilla yhtaikaa ja kaikilta jäi pöyrät läjään keskelle jalkakäytävää. Tuo on huononäköiselle ihan hirveä surmanloukku.

Vierailija
44/46 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti kuvailisin tuon välinpitämättömyyden näin: "minäMINÄminäminäMINÄminäminäminäMINÄ!"

Vierailija
45/46 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten ihmiset laittaa rahaa tollaseen, kilsan matka ja 4 euroa. Huh. Omalla fillarilla halvempaa.

Vierailija
46/46 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei poliisi sakota? Kai ne nyt nähdessään vois puuttua asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä