Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten eroon hullusta muijasta

Vierailija
15.11.2014 |

Joo eli se ei jätä mua rauhaan... tavattiin yksissä bileissä ja aluks oli ihan hauskaa. nähtiin ehkä parin viikon ajan aika paljon. Mutta sitten se muuttu ja alko keksii päästään kaikkia juttuja miten muka flirttailen kaikkien tyttöjen kanssa jne. Ja laitto koko ajan viestiä ja yritti soittaa. ja tuli mun työpaikallekkin monta kertaa käymään kesken päivän muka vaan moikkaamaan. sitten kun sanoin että tää ei enää toimi ja et jatketaan eteen päin se pimahti ihan täysin. Se uhkas kertoa kaikille jotain paskaa musta jos en anna sille vielä mahdollisuutta. tossa vaiheessa oli et mitä vittua... senkus kertoo vaan. en sit halunnu enää olla tekemisissä mut sehän ei sille käyny. nyt se yrittää koko ajan olla yhteyksissä. Ja sit nyt se on kertonu kaikille juttua, että oon muka "pettäny" sitä koko ajan ja että oon ihan paska. Ja silti se ruikuttaa koko ajan toista mahollisuutta. en tajuu...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset eroon ja pikaseen!!! Vittuoinen tilanne.Tsemppiä ja voimahaleja sulle!!

Vierailija
42/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset jotka eivät ole vainoavaa hullua tavanneet, eivät ymmärrä. Näytä se viestivirta kavereille ja vanhemmille, että ymmärtävät, ettei tämä ole enää leuhkimista vaan aitoa ahdistusta. Viestintää joutuu joskus harjoittelemaan ankarasti, että taidot kehittyvät. Mutta jos vastapuoli on hullu, on ihan sama mitä sille sanoo, se kuulee mitä haluaa ja intoutuu vain kieltelystä. Harjoittele viestintätaitojasi siis omaan poppooseen, jotta alkavat ymmärtää missä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajuu miten joku voi olla noin sekasin... se on nyt kuulemma rakastumassa muhun... Ei ees keretty koskaan olla virallisesti yhessä ja säätöö oli ehkä 1 kk??? ja epäilen et vaikka vaihtasinki numeron se jatkais mun stalkkaamista koska se siis tietää kaikki paikat missä hengaan. ja toi työ juttu vituttaa niin paljo koska muutenki paska duuni ja sit saa jotain haukkuja pomolta et juttelen työajalla vaan kavereitten kanssa.... 

Vierailija
44/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jestas, älkääs nyt liioitelko! Jos toinen osapuoli on kunnolla rakastunut, ylilyöntejä voi sattua. Ei se tarkoita että nainen on hullu tai vaarallinen tai että ap:llä olisi oikeus vetää tämän vanhempia mukaan omiin ihmissuhdesotkuihinsa. Ja lähestymiskieltoa nyt ei kenellekään noilla meriiteillä myönnetä :D Eiköhän tilanne selviä sillä, että ap kerran kertoo naiselle suoraan mutta tätä enempää nöyryyttämättä että ei tunne samoin ja toivoo saavansa olla rauhassa. Sen jälkeen ei enää vastauksia ja tilanne on takuulla ohi muutamassa viikossa. 

Vierailija
45/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita hävitä se shakissa jollekulle. Tai pokerikin on suosittu.

Vierailija
46/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikarukkaa, minulla tuli joku isosiskoreaktio näitä lukiessa. Ihan oikeasti, ota yhteys poliisiin. Tuo menee jo melko julkean häirinnän puolelle. Marssit laitokselle näyttämään viestejä, kyllä ne siihen ihan asiallisesti suhtautuu, kun kerrot miten tämä vaikuttaa sun työelämäänkin.

Hullu tyttö ja tosi inhottava juttu sulle. Toivottavasti pian helpottaa.

Vierailija
47/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:36"]

Sillä on jotain samoja kavereita kun mulla. vanhempia en tunne. Ois kyllä jotenkin outoo alkaa avautua tästä vielä useemmalle ihmiselle. jotenki ku tuntuu että mua ei ees nyt oteta vakavasti... mut varmaan sit seuraavaks pitää. mut ei kyl houkuta se et tästä tulis vielä jotenki isompi juttu... Oikeesti haluisin vaan olla rauhassa

[/quote]

Ota vaan ihan tosissasi. Rauhallisesti selität tytölle, että jos ei nyt lopu, niin asia menee vanhemmille/kavereille tietoon. Se on pahempi pelote 19-veelle tytölle kuin joku poliisiasia tai lähestymiskielto. Kylmästi nyt vaan ja niitä pahimpia viestejä jakoon jos ei ymmärrä.

Vierailija
48/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:08"]

varmaan kohta pitää se numero vaihtaa mut vituttaa jos joutuu sen tekee jonku hullun ämmän takia... 

[/quote]

Kaikissa älypuhelimissa varmaan on se estoasetus millä saat numeron blokattua, niin ettei puhelut ja viestit hälytä.

Vierailija
49/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, kun tuollaista ei oteta vakavasti. Nyt pysyt tiukkana, et anna enää yhtään siimaa. Et palkitse vastaamalla, et ota kontaktia kuin sen verran että ilmotat vieväsi asian nyt eteenpäin. Maanantaina soitat poliisille ja kysyt miten kannattaisi toimia. Asia on hoidettava kerralla, kuin hiivatulehdus! Reagoi ja hävitä se hullu akka elämästäsi!

Vierailija
50/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekaisin tuntuu ihminen olevan. Kuule aloittaja nyt älä tee mitään, älä vastaa yhteenkään viestiin äläkä puhelimeen. älä ota mitään kontaktia. Olet jo varoittanut häntä ja pyytänyt lopettamaan touhun, seuraavaksi on rikosilmon teko. Kyllä se siitä loppuu kun et huomioi häntä millään tavalla. Säästä viestit.

Vierailija
51/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin laitoin sille äsken et vien tän jutun eteen päin jos ei lopeta. Se vastas et mihinkäs meinasin viedä ja et poliisia ei kiinnosta tollaset jutut... ja et eihän se halua mulle mitään pahaa vaan haluaa yrittää vielä... En vastannu enää mut puhelin on piipannu viimesen 10 min aikana varmaan 20 kertaa... en ees jaksa enää lukee niitä. jos ois tän tienny ni oisin juossu ja lujaa heti aluks

Vierailija
52/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kohta pitää se numero vaihtaa mut vituttaa jos joutuu sen tekee jonku hullun ämmän takia... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän