Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten eroon hullusta muijasta

Vierailija
15.11.2014 |

Joo eli se ei jätä mua rauhaan... tavattiin yksissä bileissä ja aluks oli ihan hauskaa. nähtiin ehkä parin viikon ajan aika paljon. Mutta sitten se muuttu ja alko keksii päästään kaikkia juttuja miten muka flirttailen kaikkien tyttöjen kanssa jne. Ja laitto koko ajan viestiä ja yritti soittaa. ja tuli mun työpaikallekkin monta kertaa käymään kesken päivän muka vaan moikkaamaan. sitten kun sanoin että tää ei enää toimi ja et jatketaan eteen päin se pimahti ihan täysin. Se uhkas kertoa kaikille jotain paskaa musta jos en anna sille vielä mahdollisuutta. tossa vaiheessa oli et mitä vittua... senkus kertoo vaan. en sit halunnu enää olla tekemisissä mut sehän ei sille käyny. nyt se yrittää koko ajan olla yhteyksissä. Ja sit nyt se on kertonu kaikille juttua, että oon muka "pettäny" sitä koko ajan ja että oon ihan paska. Ja silti se ruikuttaa koko ajan toista mahollisuutta. en tajuu...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koittanut olla vastaamatta mut jos tulee 50 viestiä peräkkäin ni kyl siinä vaiheessa yleensä oon laittanut et lopeta jo... Mut mikään ei toimi

Vierailija
22/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:01"]

Oon koittanut olla vastaamatta mut jos tulee 50 viestiä peräkkäin ni kyl siinä vaiheessa yleensä oon laittanut et lopeta jo... Mut mikään ei toimi

[/quote]No tottakai se jatkaa jos palkitset toiminnan reagoimalla. Älä vastaa vaikka tulis sataviiskymmentä viestiä.

Tallenna viestit, saat todistusaineistoa jos ei muuten lopeta. Jos olet sanonut, että tahdot hänen lopettavan et ole mitään velkaa sille häiriköitsijälle.

Jos se jatkaa tai muuttaa toimintaansa häiritsevämpään suuntaan, ota yhteys poliisiin. Toi on häirintää ja sulla on oikeus elää rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:56"]

Vaihda puhelinnumero, ole mahdollisimman paljon kavereittesi kanssa. Työpaikalle ei tulla häiriköimään, sen tietää jokainen tervejärkinen ihminen. Kerro suoraan, mutta ystävällisesti, ettet halua enää tapailla. Ette olleet kuin vähän aikaa yhdessä, joten ei tuossa kummempia perusteluja tarvita.

[/quote]

No eiköhän tuo nyt ole aika ilmiselvää, että ei kyseessä ole "tervejärkinen ihminen". Miksi ap:n pitäisi numeronsa vaihtaa? Laitat viimeisen kerran tekstiviestin, että "ÄLÄ ole enää minuun missään yhteydessä tai teen rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Samoin teen rikosilmoituksen, jos IKINÄ tulet enää työpaikalleni." Ja sitten kun niitä viestejä tulee, niin niihin ei vastata mitään.

Vierailija
25/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Se tuli mun luokse sunnuntai iltana itkien ja eka en meinannu päästää sisään mut suostuin sit... Se alko selittää kaikkee et ei osaa olla ilman mua ja et tuntee jonku yhteyden mun kanssa jne. Kuuntelin sitä jonku aikaa mut sit alko keittää ja pyysin sen lähtee.. Mut ei se halunnu lähtee vaan sit se alko avautuu sen elämästä. Sillä on jotain mieliala ongelmii ja se käy jossain terapiassa tai jotain. En voi sanoo et oisin yllättyny. mut en vaan jaksanu kuunnella sitä enää siinä ja pyysin et se lähtee. Se oli ihan helvetin hysteerinen, mietin vaan et naapurit luulee varmaan et jotain hakataan... yritin sille selittää et paska homma et sillä on ongelmii mut mä en halua silti olla sen kanssa.. No joo sain sen lopulta lähtee ku lupasin et jutellaan myöhemmin. Mut nyt se on taas pommittanu mua tauotta siitä lähtien ja en oo vastannu. Tiiän et lupasin puhuu sen kanssa mut voi helvetti.... en nyt tiiä mitä täs pitäis tehä... En mä sille pahaa kuitenkaa haluu vaikka se onki sekasi...

Vierailija
26/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe! Minne se johdonmukaisuus ja välttely jäi?

Miten sä päästit sen sisään? Miten sä lupasit jutella sen kanssa myöhemmin?

MIkset sä uskonut, mitä me sulle neuvottiin?

Voit olla ihan varma, että pommittaminen jatkuu, kun lähdit tuolle tielle.

AP, se ihminen ei ole sun vastuullasi. Vaikka se tekisi itsemurhan, se ei ole sun syysi.

Vierailija
27/52 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen Orange is the new blackistä se stalkkeri nainen :D oivoi. Toisaalta käy sääliksi tyttöä, mutta myös sua :/ Ymmärrän että rakkaus on vahva tunne, mut toi on jo oikeasti pelottavaa ja sairasta. Muakin on joskus nuoruudessa eräs poika ahdistellut pitkään viesteillä ja soitoilla vaikka ties ettei mua kiinnostanut, mutta se loppu lyhyeen ku kaverit auttoi ja näytti vähä muijapoveria :D Toivottavasti tuo loppuu viimeistään ajanmyötä. Lähestymiskielto olis yks vaihtoehto. 
Tuli mieleen pöljä ehdotus :D sano sille olevas homo xD okei, ehkei. tai sit alat 'seukkaan' jokun kaveritytön kans :)

Vierailija
28/52 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, entä tyttö?

Vierailija
29/52 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/52 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/52 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/52 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vain estolistalle puhelimeesi.

Vierailija
33/52 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:10"]Joo. Se tuli mun luokse sunnuntai iltana itkien ja eka en meinannu päästää sisään mut suostuin sit... Se alko selittää kaikkee et ei osaa olla ilman mua ja et tuntee jonku yhteyden mun kanssa jne. Kuuntelin sitä jonku aikaa mut sit alko keittää ja pyysin sen lähtee.. Mut ei se halunnu lähtee vaan sit se alko avautuu sen elämästä. Sillä on jotain mieliala ongelmii ja se käy jossain terapiassa tai jotain. En voi sanoo et oisin yllättyny. mut en vaan jaksanu kuunnella sitä enää siinä ja pyysin et se lähtee. Se oli ihan helvetin hysteerinen, mietin vaan et naapurit luulee varmaan et jotain hakataan... yritin sille selittää et paska homma et sillä on ongelmii mut mä en halua silti olla sen kanssa.. No joo sain sen lopulta lähtee ku lupasin et jutellaan myöhemmin. Mut nyt se on taas pommittanu mua tauotta siitä lähtien ja en oo vastannu. Tiiän et lupasin puhuu sen kanssa mut voi helvetti.... en nyt tiiä mitä täs pitäis tehä... En mä sille pahaa kuitenkaa haluu vaikka se onki sekasi...
[/quote]

Tavallaan mä ymmärrän, mutta onhan tuo sairasta. Jos on noin sekaisin, niin ei tule ymmärtämään :( Mä kyllä kertoisin kaikille ystävilleni, jotta tietävät missä mennään. Alkaa olla jo siinä, että kohta sun pitää mennä poliisin luokse:(

Vierailija
34/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
35/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 ollaan...

Vierailija
36/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä neito lääkityksen piirissä?

Vierailija
37/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko tytön kavereita tai vanhempia? Voisi toimia yhteydenotto vaikka vanhempiin. Kerro tytölle ensin, että jos ei häiriköinti lopu, laitat viestit eteenpäin isälle/äidille. Jos et heitä tunne, saat numerotiedustelusta tiedot. Loppuu taatusti. Kukaan ei halua vanhempiensa edessä leimaantua epätoivoiseksi stalkkeriksi.

Vierailija
38/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huhhuh mikä psykobitch. pysy oikeasti kaukana, vaikuttaa todella häiriintyneeltä tapaukselta. mieti jos se olis saanu sut kiedottua suhteeseen niin joku päivä se olisi raivoissaan varmaan tappanu sut

Vierailija
39/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jotain samoja kavereita kun mulla. vanhempia en tunne. Ois kyllä jotenkin outoo alkaa avautua tästä vielä useemmalle ihmiselle. jotenki ku tuntuu että mua ei ees nyt oteta vakavasti... mut varmaan sit seuraavaks pitää. mut ei kyl houkuta se et tästä tulis vielä jotenki isompi juttu... Oikeesti haluisin vaan olla rauhassa

Vierailija
40/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:36"]

Sillä on jotain samoja kavereita kun mulla. vanhempia en tunne. Ois kyllä jotenkin outoo alkaa avautua tästä vielä useemmalle ihmiselle. jotenki ku tuntuu että mua ei ees nyt oteta vakavasti... mut varmaan sit seuraavaks pitää. mut ei kyl houkuta se et tästä tulis vielä jotenki isompi juttu... Oikeesti haluisin vaan olla rauhassa

[/quote]

et enää vastaa slle. blokkaat facebookissa ja vaihdat numeron. sillä siitä pääsee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme