Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teette lapsia miesten kanssa jotka eivät hoida niitä?

Vierailija
15.11.2014 |

Ensimmäisen virheen vielä ymmärrän jos mies valehtelee ennen lapsen syntymää että joo, hoidan tottakai, ja sitten ei hoidakaan ja lopettaa kotitöidenkin tekemisen kun akka nyt on kotona ne tekemässä. Mutta miksi pitää vielä toinen ja jopa kolmas lapsi tehdä sellaisen vätyksen kanssa? Sitten itketään täällä kun ei ole yhtään omaa aikaa, eikä rahaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:59"]

Miksi se on sulle ok että hoidat lapset ihan yksin? Miksi olet siihen jäänyt? Eikö lapset kuitenkin ole puoliksi miehen? Vai onko mies vaan siittäjä, sekä omasta että sinun mielestäsi?

[/quote]

Siis... Miksi tästä lähtisin mihinkään? Enkö minä silloin hoitaisi vielä enempi yksin ne lapset, nyt voin sentään sanoa että istu sohvalle, lapset katsoo pikkukakkosta, vaipat on vaihdettu ja lapset syötetty, menen nyt lenkille, katso että pääluku on sama kun palaan. Kyllähän se joskus jotain tekee kuitenkin oma-aloitteisestikin.

[/quote]

Onneksi mun mies ajattelee samoin, eli kivaa kun mä joskus ees osallistun. Hän hoitaa lopun aikaa. Hänkin haluaa tehdä sen tavallaan ja se on mun tapoja parempi, joten siksi en osallistu. Meillä siis toisin päin vain, muuten sama. Sopii mulle, minähän se meillä töissä kuitenkin käyn.

Vierailija
22/23 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:35"]

On niin kiire raskautua ja päästä loisimaan miehen lompakolle, ajattelematta että kodin leikkiminen ei olekaan samaa kuin lapsuuden nukkeleikit. Mies kyllästyy loisivaan pihtari-nalkuttajaan ja kierre on valmis.

Mikä tässä yhtälössä on teille kantturoille niin vaikeaa ymmärtää? Pyhä Vulva ei ole maapallon keskipiste.

[/quote]Pyhä Vulva ON maapallon keskipiste(ainakin sinun kaltaisille;D)Toivottavasti itse ymmärrät pysyä naisista kaukana t. Pyhä Kulli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen miehenmallin se luo lapsille kun isä ei koskaan hoida? Kyllä minä en katselisi miestä joka ei vaihda vaippoja ja ruoki omaa perillistään. Meillä mies ulkoilee joka päivä yksin, kissan kanssa ja lasten kanssa, ja hän kyllä huolehtii aina että lapsilla on tarpeeksi vaatetta päällä. Mies myös huolehtii lapsista että syövät aamupalan, ja pesevät hampaansa sen jälkeen, mies huolehtii myös muista ruokailuista vaikka ei itse osaa kokata, lapset eivät ole koskaan nälässä, illalla minä pesen lasten hampaat, ja mies lukee iltasadun ja istuu lasten makuuhuoneessa niin kauan että lapset nukahtaa. Mun hommia on lasten suhteen sitten huolehtia vaatteista, ostan ne  ja pesen, aina, kuten omat ja miehenkin vaatteet. Minä hoidan muutenkin kaikki ostokset kodinkoneita ja elektroniikkaa myöden. Minä hoidan myös kaikki hammaslääkäri ym. ajat ja lasten vähäiset harrastukset suurimmaksi osaksi.