Suuseksi kuvottaa :(
Puolisoni haluaisi saada minulta suuseksiä. Itseäni kuitenkin kuvottaa sukuelimien haju pestynäki. Ajatuski nuolemisesta tai imeskelystä ällöttää. Ja joudun peseen suuni heti sen jälkeen ,ettei tuu oksennus. En kykene ku vähä nuolaseen tai imaseen. Sit alan voida pahoin. Olenko ainut ongelman kans? Miten olette päässyt yli kuvotuksesta jos olette kärsinyt siitä? Puoliso väittää et muut harrastaa suuseksiä ja oon ainut joka ei suostu.
Kommentit (57)
O_o Eihän kaikki tykkää vaikka maksalaatikostakaan, eikä kukaan sitä pakota syömään. Ihan ihme touhua että jos miehet haluaisi vaikkapa että heidän varpaanvälejänsä nuoltaisiin, jokaisen ois pakko niin tehä. Jokaisen ois parempi tehä vaan niitä mitä haluaa niin säästyttäisiin erilaisilta ahdistuksilta yms.
Eli onko niin joidenkin mielestä että parisuhteeseen ei kenenkään suuseksiä inhoavan kannattaisi edes ryhtyä... Huhhuuuh :D
Se epämiellyttävä haju voi tulla omasta syljestäsi, kun se joutuu kosketuksiin ilman ja peniksen kanssa.
Sen lisäksi että vehje on puhdas ja pesty, olisi suihinottajan hyvä pestä hampaansa ja raikastaa suunsa. Myös hajustetut liukkarit auttaa, jos pystyy niiden lemua sietämään.
Ymmärrän sinua, ap. Kuulun itsekin niinhin naisiin, jotka saavat orgasmin helpoiten juuri pelkässä yhdynnässä tai pelkkää vartaloani hyväilemällä (mutta ei missään nimessä suoraan klitorikseen!).
Tajusin vasta tätä palstaa lukiessani, että olen erilainen kuin muut naiset. Joku päivä sitten täällä oleva ketju vasta aukaisikin silmäni ja tajusin, mikä minua oikeasti kiihottaa: Minusta olisi uskomattoman kiihottavaa, jos mies vain hellästi näykkisi hampaillaan häpyhuuliani ja reisien sisäpintoja. Minä taas saisin hellästi hampaillani ja huulilla hyväillä miehen penistä ja kiveksiä :-)
Tuskin tällaista kuitenkaan koskaan voisin toteuttaa tai edes sanoa ääneen, koska miehet pitäisivät minua liian estoisena. Normaalista suutelusta kyllä pidän.
Höh. Itse tykkään ottaa mieheltäni (ja rakastajaltani) suihin. Mielestäni penis on vaan kaikin puolin todella ihana, hyvän tuntoinen ja ainakin näillä oman elämäni miehillä vielä todella kaunis asia, jot on tavattoman ihana helliä niin käsin kuin suullakin. En tietenkään mitään päivän housuissa muhinutta vehjettä ala innoissani imuttelemaan, mutta usein hommat alkaakin suihkusta, joten silläpä se asia ratkeaa. Puhdas penis ei mielestäni tuoksu tai maistu mitenkään erilaiselta kuin muukaan iho. Samoin tykkään myös ottaa vastaan suuseksiä. Ei ne hommat ole mitään valtapeliä, että suuseksillä lunastetaan jotain. Eikös seksiin kuulu se että haluaa tehdä toiselle hyvää. Itseä ainakin kiihottaa se toisen nautinto. Ja se on yksi syy miksi suihinottaminen on niin ihanaa, koska näkee kuinka järjettömästi se toinen nauttii.
mun vaimo ei halunnut hygieniasyistä ottaa suuhun mutta kun löytyi liukastamaton (siis aineilla päällystämätön) kondomi nimeltä Joy niin hän alkoi ottaa suuhun sen kumin kanssa ja se on mahtavaa:)
Onneks itse avovaimona teen ja saan suuseksiä :) Kiva miellyttää toista joka oikeasti nauttii siitä, niin sen nauttimisesta myös itse tekee. Minusta se on lähinnä nihkeilyä.
Mieheni on puhdas ja mitään pahaa makua hänessä ei ole. Annan usein suuseksiä miehelleni, mutta lopuksi hän tahtoo pilluun. Peseydyn itsekin tarkkaan ja olen karvaton. En kuitenkaan halua saada suuseksiä. Ei jokaisen tarvitse nauttia samoista asioista.
Mun mieheni ei ennen välittänyt (ennen minua) erityisesti suuseksistä, mutta täytyy sanoa, että olen aika mestarillisen taitava siinä lajissa ja nykyään mieheni rakastaa sitä :) Harjoitus tekee mestarin... Tarkoitan siis, että edlliset naiset eivät saaneet miestä edes laukeamaan sillä aina ja muutenkaan se ei kuulemma tuntunut mitenkään erikoiselta. Opetelkaa naiset! Ja miehet tietysti myös! Minulla ei ole montaa kumppania ollut (4 kappaletta, olen 35) mutta täytyy sanoa, että kaikista miehistökään ei siihen hommaan vaan yksinkertaisesti ole. Yhdeltä sain ihan taivaallista suuseksiä, valitettavasti oli kusipää muuten. Oma miehenikin on ihan ok, mutta ei ihan siihen yllä, sen sijaan muut osa-alueet ovat todella upeita.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:34"]
No et ole ainoo. Täällä on ainakin toinen, joka ei halua antaa, eikä myöskään vastaanottaa suuseksiä ja on tehnyt asian täysin selväksi myös miehellen, koska periaatteeni on. Mistä ei tykkää, niin sitä ei tarvii myöskään parisuhteessa tehdä.
Ja palstan seksimammojen on ihan turhaa alkaa nyt tästä asiasta mulle urputtamaan. Kaikki suuhygienian- ja terveyssyyt ovat tässä asiassa täysin kiistatta puolellani, sen tiedän, sillä olen odont.lis. Tähän loppuun voisin vielä todeta, että tuo alkukantainen seksiteollisuuden aikaansaama villitys juontaa kait juurensa eläinten tavasta haistaa kiima nuuhkaisulla.
[/quote]Tai sitten siinä on kyse ihan nautinnosta ja kiihotuksesta. Asia ei tosin ole sama naisille ja miehille, koska naiset pitävät suuseksin saamisesta selvästi vähemmän kuin miehet ja kriteerit ovat muutenkin kovemmat. Suuseksin saaminen on myös psykologisesti ja visuaalisesti tyydyttävämpää miehelle. On aivan tavallista, että nainen antaa suuseksiä miehelle odottamatta minkäänlaista vastapalvelusta, mutta ei päinvastoin. Jos halutaan näihin eläimellisyyksiin mennä, niin suuseksin antamisella nainen parantaa sosiaalista asemaansa alfaurosta miellyttämällä ja osoittaa uskollisuuttaan. Kun nainen kohtaa oikean alfauroksen, nainenkin saa nautintonsa siitä suuseksin antamisesta kiinnostavalle miehelle eikä tarvitse muuta.
[/quote]Voi vittu mitä PASKAA!!!! Naiset ei todellakaan ota poskeen pelkästä imemisen ilosta! It´s called blowJOB for a reason! Siinä on naisen kiihottuneisuus kaukana, kun niska väsyy, oksettaa, ei saa henkeä, silmistä tursuaa kyyneleitä, räkä valuu ja taas oksettaa. Monta kertaa pitää kulli nopeasti lopsauttaa suuhun, ettei se haise nenän alla liian kauan. Ja kun se haju sitten siirtyy sinne kitalakeen, josta sen aistii just sillon kun äijä survasee kullin kitalakeen, niin oksu on todella lähellä.
Yritettiin kaverin kanssa harjotella banaanilla tätä syväkurkku tekniikkaa. Kun ei edes banaanilla onnistu yökkäämättä niin miten haisevalla kullilla sitten?
Ja vinkkinä. Pelkkä vesipesu ei riitä kullin eikä pillun puhtaana ja RAIKKAANA pitämiseen! Saippuaa ei limakalvoille mutta pallit, haarat, häpykarvotus, pillunpielet ja PERSEVAKO pitää pestä pesuaineella! PISTE.
Ei ole urbaanilegendaa, että miehellä on takaapäin panemisen jälkeen ollu pyöreä paskarengas alavatsalla. Tai äijällä vessapaperin murusia ja paskaa persevaossa. Tai että naisen levitettyä haaransa on lemahdus ollut niin mellevä, että on hommaa pitänyt nopeasti alkaa säveltää.
Luulen että ongelma on melko yleinen! Uskon kuitenkin, että kyse on siihen tottumisestakin. Eihän se ehkä mitään miellyttävintä puuhaa ole, mutta itseäni kiihottaa ajatus mielihyväntuottamisesta toiselle osapuolelle.
Miksi se kuvottaa? Sehän on ihan jumalattoman kiihottavaa! Nyt taitaa olla niin, että kysymys on henkisellä tasolla olevasta ongelmasta. Olivatko vanhempasi kovin tiukkoja seksin suhteen?
Kannattaa yrittää ajatella asian positiivisia puolia. Onhan se kulli ihan pahuksen kiihottava tikkari! Älä pilaa omaasi tai toisen nautintoa hassujen mielikuvien takia!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:34"]
No et ole ainoo. Täällä on ainakin toinen, joka ei halua antaa, eikä myöskään vastaanottaa suuseksiä ja on tehnyt asian täysin selväksi myös miehellen, koska periaatteeni on. Mistä ei tykkää, niin sitä ei tarvii myöskään parisuhteessa tehdä.
Ja palstan seksimammojen on ihan turhaa alkaa nyt tästä asiasta mulle urputtamaan. Kaikki suuhygienian- ja terveyssyyt ovat tässä asiassa täysin kiistatta puolellani, sen tiedän, sillä olen odont.lis. Tähän loppuun voisin vielä todeta, että tuo alkukantainen seksiteollisuuden aikaansaama villitys juontaa kait juurensa eläinten tavasta haistaa kiima nuuhkaisulla.
[/quote]
Korjauksia:
- Suuseksi ei ole seksiteollisuuden tuotos. Suuseksiä on tutkitusti harrastettu jo kivikaudella, jolloin suuseksi oli tapa A) selvittää, onko kumppanilla tauteja, ja B) harrastaa seksiä ilman riskiä turpoamisesta.
- Hyvinpesty penis on yksi ihmisvartalon puhtaimmista ja vähiten tautisista osista. Legenda likaisista peniksistä on pelkkää puppua, eikä sillä ole mitään todellisuusperää. ON kuitenkin niin, että suuseksissä papilloomavirukset voivat vaihtaa omistajaa (joka voi aiheuttaa syöpää). Jos kuitenkin olet vakipartnertin kanssa ollut useamman vuoden, eikä vieraissa ole tullut käytyä, papilloomaviruksen todennäköisyys on olematon. Ja jos viruksia on ollut, ne ovat jo joka tapauksessa kiertäneet molemmat. Kiistattomat todisteesi ovat siis roskaa. Kiimannuuhkaisuteoriasi on kovan tason bullshittiä.
- Jos asenne parisuhteessa on että mistä ei itse tykkää, sitä ei tehdä, on parisuhde todella heikolla pohjalla. Itse en tykkää hieroa tyttöystävääni, mutta teen niin kuitenkin viikottain, koska naiseni pitää siitä. Jos otan asenteen, että "EN HIERO PAKAROITA, KOSKA NE OVAT KIISTATTOMASTI PASKAPÖNTÖN KANNELLA, JA KIISTATTOMASTI SIIS OVAT PASKASSA", ei hyvää seuraisi.
Eniten viestissäsi ärsyttää totaalisen mutun levittäminen faktana.
Ei näin. Varmaan yksilöllisiä eroja noissa hajuissa on mutta mutta kyllä hyvin pesty ja huollettu alapään pitäisi olla suht hajuton ja mauton. Varsinkin miehellä. Se varsihan on ihan normaalia ihoa niinkuin kaikki muukin terskaa lukuunottamatta. Itse kun olen kumppaneilta kysellyt niin on tullut vain kehuja oman alapään tuoksuista. En tosin polta, syön terveellisesti, ei ylipainoa, pidän kalun ja kassit karvattomana ja muualtakin lähistöltä trimmailen. Joskus Kun naiseni ilmoittaa halustaan saada imeä munaa, niin pesun jälkeen suihkautan kalun juureen sellaista hedelmän tuoksuista body splashia. Sen jälkeen saa jo toppuutella ettei muija vaan kiihkoissaan haukkaa "banaanista" palaa.
Niin minuakin! Luulin olevani ainoa...
No ohhoh, mikä keskustelu. Meillä mies tykkää enemmän käsiseksistä kuin suuseksistä. Ei todellakaan kaikki miehet pidä suuseksiä parhaana seksinä.