Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatuksia, miksi ei seksiä 1v 2kk

Vierailija
01.05.2012 |

En ymmärrä, miten mieheni voi pitää minua puutteessa. Hän ei ole koskenut seksuaalisiin alueisiin 1v 2kk, ja pelkästään sen asian ajattelu sattuu ja paljon. Olen tullut torjutuksia kymmeniä, kymmeniä kertoja. Miestäni ei saa koskea sinne ja tänne, on väsynyt, on stressiä, on rakentaminen kesken, ei jaksa jne. Olen kaunis nuori (30v) nainen ja seksuaalisesti erittäin aktiivinen. Seksuaaliset tarpeeni ovat noin 2 kertaa viikossa. En itsekään ymmärrä miten olen jaksanut tätä seksittömytttä, koskettelemattomuutta. Toki olen itseäni tyydyttänyt ja masturboinut, mutta seksiä en ole harrastanut. En usko, että miehelläni on ketään toista. Itse en ole pettämisen kannalla, olen sitäkin kokeillut aiemmissa suhteissa, nyt en vain kykene edes pettämään, koska tiedän sen rikkovani itseäni vielä pahemmin. Toisin sanoen olen kehoni ja mieheni vanki, hän voi hallita seksuaalisia tarpeitani. Tämä tuntuu minusta itsekkäältä ja julmalta. Voimia olen saanut ammattiauttajalta (psykologi), työstä, ystäviltä ja harrastuksista. Yhdessä olemme olleet muutaman vuoden, joten suhteemme on ihan tuore. Seksiä olemme harrastaneet noin 10 kertaa, joten mieheni ei ole muutenkaan aktiivinen ja minä olen saanut tehdä aloitteet.Mieheni ei edes suostu nykypäivänä puhumaan seksistä, vaan ahdistuu ja hermostuu kun puhun asiasta. Rakastan miestäni ihan valtavasti, mutta en voi elää seksitöntä elämää. Lapsia meillä ei ole. ja kyllä mieheltäni olen kuulluut monia syitä ja selityksiä siihen. miksi ei huvita. Viimeisin syy oli, että hän ei vaan halua ja vaikka minä tekisin mitä, niin hakkaan vaan päätäni seinään. Olen pyörittänyt tätä seksittömyyttä mielesääni monelta eri taholta ja pyrkinyt ymmärtämään, itselleni en ole vaan saanut vakuuttavaa syytä siihen mikä on todelllinen syy. Tuntuu vaan niin karulta, että joudunko jättämään mieheni sen vuoksi, ettei hän vaan halua koskea minuun, tämä kuulostaa jopa uskomattomalta ja hyvin naurettavalta. Niin, olen myös miettinyt, onko mieheni homo ja täten ei ole minusta kiinnostunut. Homouteen en ole saanut vahvistavia asianhaaroja. Onko teillä ajatuksia mikä voisi olla miehen syy, kun hän ei halua koskea kaunista vaimoaan ja harrastaa hänen kanssaan hyvää seksiä. Ihan kateeksi käy ihmiset, jotka muitta mutkitta saavat kumppaninsa kanssa vaikkapa vain kerrankin kuussa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaimoni teki jo seurusteluaikana selväksi, ettei aio olla seksuaalisesti aktiivinen koskaan. Tuolloin se ei tuntunut esteeltä suhteelle. Avioliittoon päädyttiin ja kolme lastakin on. Olen itse eroottinen ja hyvin seksuaalinen. Seksi ei ole koskaan ollut sellaista kuin tiedän sen ihanimmillaan olevan. Oikeastaan sitä on korkeintaan kerran kuukaudessa jos silloinkaan. Sekin on ns sääliseksiä. Seksissä pitäisi olla tunteita joita ei tuollaiseen pelkkään suoritukseen saa millään. On kuin maksullisissa kävisi.

Seurusteluaikana rakkaus teki sokeaksi, eikä tuollaista osannut ajatella. Jälkikäteen ajateltuna olisi ero ollut järkevä ennen lapsia. Nyt en halua erota lasten takia.

Oma käsi seksikumppanina alkoi kyllästyttää ja päädyin rakastajattareen. Sekin on vähän niin ja näin, koska olen tunteiltani syvällinen eikä rakastumista oikein voi välttää. Siitäkin siis tulee surua, vaikka ihanaa onkin. Parisuhdetta tuo ilman muuta paransi ja on selvää, että kaikesta huolimatta aion jatkossakin käydä vieraissa. Mulla voi kirjoitella av2114 at gmail piste com kun se keskustelukin jo auttaa vaikka anonyymisti kirjoittelee. Salasuhteesta ei minulle ole kertaakaan tullut sellaista oloa että tekisin jotain väärin. Päinvastoin se tuntuu todella oikealta ja olen herkkä tuntemaan syyllisyyttä kun teen jotain väärin. Ainoa juttu, joka saa minut pois tolaltani on se, että salarakkaani tapailee joskus muitakin. Tulee hyvin mustis olo :(.

Vierailija
2/4 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaimoni teki jo seurusteluaikana selväksi, ettei aio olla seksuaalisesti aktiivinen koskaan. Tuolloin se ei tuntunut esteeltä suhteelle. Avioliittoon päädyttiin ja kolme lastakin on. Olen itse eroottinen ja hyvin seksuaalinen. Seksi ei ole koskaan ollut sellaista kuin tiedän sen ihanimmillaan olevan. Oikeastaan sitä on korkeintaan kerran kuukaudessa jos silloinkaan. Sekin on ns sääliseksiä. Seksissä pitäisi olla tunteita joita ei tuollaiseen pelkkään suoritukseen saa millään. On kuin maksullisissa kävisi.

Seurusteluaikana rakkaus teki sokeaksi, eikä tuollaista osannut ajatella. Jälkikäteen ajateltuna olisi ero ollut järkevä ennen lapsia. Nyt en halua erota lasten takia.

Oma käsi seksikumppanina alkoi kyllästyttää ja päädyin rakastajattareen. Sekin on vähän niin ja näin, koska olen tunteiltani syvällinen eikä rakastumista oikein voi välttää. Siitäkin siis tulee surua, vaikka ihanaa onkin. Parisuhdetta tuo ilman muuta paransi ja on selvää, että kaikesta huolimatta aion jatkossakin käydä vieraissa. Mulla voi kirjoitella av2114 at gmail piste com kun se keskustelukin jo auttaa vaikka anonyymisti kirjoittelee. Salasuhteesta ei minulle ole kertaakaan tullut sellaista oloa että tekisin jotain väärin. Päinvastoin se tuntuu todella oikealta ja olen herkkä tuntemaan syyllisyyttä kun teen jotain väärin. Ainoa juttu, joka saa minut pois tolaltani on se, että salarakkaani tapailee joskus muitakin. Tulee hyvin mustis olo :(.

diippi shittii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mikään pakko pysyä tuossa suhteessa kun lapsiakaan ei ole- jos mies ei halua miettiä miksi ei halua seksiä ja hae apua, tai on aseksuaali, niin tavallaan turha häntä syyllistää siitä, kun sinä olet vapaa lähtemään. En oikein käsitä miten voit rakastaa miestä joka ei halua koskea sinuun, mutta jos näin todella on niin sun pitää vain valita joko tuo mies eikä seksiä, tai sitten etsit jonkun toisen miehen jolta saat seksiäkin. Turha hakata päätä seinään.

Vierailija
4/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, älä kiusaa itseäsi.

Minulla oli asiat myös kuten kuvailet, silloinen vaimoni halusi minua noin 8 kk välein.

Erosimme. Olin sinkkuna 2 v.

Löysin nykyisen ihanan vaimoni. Seksi oli ekasta kerrasta lähtien henkeäsalpaavan hyvää, rakastelimme heti 4 kertaa peräjälkeen.

Nyt 12 vuoden jälkeen tuttavat ihmettelevät kuinka olemme ja näytämme yhä rakastuneilta.

No helppoa se on kun kemiat pelaa ja sängyssä on ihanaa!

Jätä mies ja etsi uusi jonka kanssa kemiat sopii yhteen.