Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön ja muutenkin fyysisestä kosketuksesta vapaa avioliitto

Vierailija
27.02.2010 |

Tapasimme vaimoni kanssa hyvin nuorena. Nyt olemme lähes nelikymppisiä. Meillä on kaksi lasta.

Vaikeita aikoija on ollut paljonkin. Mutta olemme olleet naimissa pitkään. Nyt meillä ei ole minkään näköistä seksielämää. Ennen sain säälistä, mutta siitä ei tullut mitään kun ei sellaisessa touhussa kalu tahtonut pysyä kovana, kun tajusin että vaimo vaan levittää jalkansa, jotta laukeaisin ja rupeasin nukkumaan.

Ainoan kerran kun hän kosketti penistäni oli kun hän kokeili onko mulla erektio, jotta voisin survaista sen sisään ja päästäisiin nukkumaan.

Touhu on tosi ankeata. Haluttaa ihan hirveästi. Rakastan vaimoani todella paljon ja kiihotun hänestä todella paljon. Mutta hän ei tunnu välittävän minkäänlaisesta fyysistä kosketukseta. Ei haleista, suutelusta. En voi välttyä ajatukselta että vika on minussa, vaikka pidän itsestäni fyyysisesti huolta. Kuntoilen säännöllisesti. Miehuudessanikaan ei pitäisi mitään vikaa ole, 16/4,5, eli ihan normaali miehen elin.

En ymmärrä mitä teen väärin. Olen lopettanut kaiken fyysisen kontaktin hänen kanssaan ja ainoa seksielämäni on tällä hetkelle masturbointi, joka kieltämättä on parempaa kuin seksi tahdottoman naisen kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olen ollut liian helppo. Koko seksielämämme on ollut sitä että minä suunnittelen, aloitan ja toteutan koko homman. Jos en tee mitään, niin ei homma etene lainkaan. Pihtaus on hankalaa, sillä en osaa sanoa ei, jos seksiä on tarjolla. Mulle ei merkitse mitään, vaikka oltaisiin riidoissa, seksi maistuu aina. Joten en osaa olla sellainen jolta pitää vongata.

Kyllä miehenkin täytyisi opetella oma osuutensa tekemään. Vietteleminen, siis se että saan naiseni huomaamaan minut ja haluamaan seksiä juuri nyt, on mulle ainakin hyvin tärkeä osa seksiä.

Vierailija
2/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En läheisyyttä, hellyyttä, seksiä. Jaoimme vain saman vuoteen, missä mies keksi aina toinen toistaan kummallisimpia syitä kieltäytyä avioelämästä. Koko asia näivetti minut sisältä, joten olen nyt elänyt käytännössä ilman seksiä seitsemän piiiiitkäääää vuotta. Haluja olisi, mutta en enää osaa. - Toisen ketjun aloittanut nainen 36 v. -

vähän kuin meillä, mutta haluton osapuoli ollut nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat käymään vieraissa, eihän tuon laista lahnaa kukaan viitsi katsella.

Vierailija
4/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaimollasi on ongelma ja jos hän rakastaa sinua, hänen kuuluisi tehdä asialle jotain. Seksi on osa parisuhdetta ja tuollainen vain pahentaa suhdettanne.

Jos asia ei parane, olen samaa mieltä, että etsit seksin jostain muualta. Ei sinun tarvitse kärsiä seksittömästä elämästä sen takia, että vaimosi ei halua seksiä. Ellei vaimosi sitten harrasta seksiä jonkun muun kanssa. Onhan sekin mahdollista..

Vierailija
5/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uhkailu tuskin auttaa. luulen että ero on ainut vaihtoehto. oikeesti.

t. N32

Vierailija
6/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En läheisyyttä, hellyyttä, seksiä. Jaoimme vain saman vuoteen, missä mies keksi aina toinen toistaan kummallisimpia syitä kieltäytyä avioelämästä. Koko asia näivetti minut sisältä, joten olen nyt elänyt käytännössä ilman seksiä seitsemän piiiiitkäääää vuotta. Haluja olisi, mutta en enää osaa.

- Toisen ketjun aloittanut nainen 36 v. -

Vierailija
7/11 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi ei jotenkin uskalla? Kokeilepa kysellä masturboiko hän tai onko masturboinut nuorena? Saako vaimosi orgasmin itsekseen vai onko se hänelle vaikeaa?

Jospa orgasmin saaminen on vaikeaa vaimollesi ja hän kokee jotenkin epäonnistuvansa sängyssä ja menee siksi lukkoon?

Tai voiko seksi olla hänelle jotenkin vaikea asia kasvatuksen tai aiempien kokemusten vuoksi?

Suostuisiko vaimosi seksuaaliterapeutille? Jos hän rohkaistuisi oman seksuaalisuutensa kanssa niin vaan heräisi myös into etsiä seksuaalisuutta yhdessä rakkaan ihmisen kanssa.

Itse sain todella seksi-inhoisen ja jopa miehiä pelkäävän kasvatuksen, olin kasvukipuilevana teininä niin puissa seksuaalisuuden kanssa etten jotenkin edes uskaltanut runkkailla vaikka välillä olisi tehnyt mieli kokeilla. Miehen kanssa oli pitkään vaikeaa rentoutua kun itseäni tuntematta ajattelin vain että pitäisi saada orgasmi, minussa on jokin vikana kun en saa. Otin ihan hirveät paineet asiasta ja kun miehenikin oli täysin kokematon ennen minua, ei hän osannut taikoa minulle orgasmia kun en osannut yhtään neuvoa mitä hänen pitäisi tehdä. Seitsemän vuoden harjoittelun jälkeen osaan rentoutua jo niin paljon että saan mieheni kanssa klitta-orkun käsin hieromalla.

Seksi voi ihan tosissaan olla vaikea asia, ole reilu vaimollesi ja pyydä edes häntä menemään terapeutille selvittelemään missä ongelma voisi olla. Tai ehdota vaimolle että maksat tälle yön kylpylässä ja rentouttavia hoitoja jos tämä lupaa illalla huoneessaan kaikessa rauhassa vähän kosketella itseään. Ei välttämättä edes että yrittäisi vaikeana lääppiä sukupuolielimiään (niin minä koin aluksi masturbointi-yritykset) vaan että esimerkiksi sivelisi kevyesti kasvojaan tai kaulaa. Makaisi silmät kiinni sängyllä ja kokeilisi miltä kevyt sively tuntuu iholla.

Älä vielä jätä tai petä, voi olla että vaimosi tarbitsee vain rohkaisua seksuaalisuutensa etsimiseen.

Ps. hankkikaa lapsille omat huoneet, kohtuullinen äänieristys ja lukot huoneiden oviin! Jos ei ole varaa omiin huoneisiin niin sitten joku muu rauhallinen tila jossa saa viettää itsekseen aikaa (ja oven saa lukittua ilman että kysellään perään). Jollei muuten niin antakaa sen teinin virua tunti siellä suihkussa...

Vierailija
8/11 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. hankkikaa lapsille omat huoneet, kohtuullinen äänieristys ja lukot huoneiden oviin! Jos ei ole varaa omiin huoneisiin niin sitten joku muu rauhallinen tila jossa saa viettää itsekseen aikaa (ja oven saa lukittua ilman että kysellään perään). Jollei muuten niin antakaa sen teinin virua tunti siellä suihkussa...

Tuo ei enää auta teitä mutta on mielestäni yksi tärkeimmistä tavoista joilla vanhemmat voivat tukea lapsiensa (erityisesti tyttöjen) tulevia parisuhteita. Teineille pitää antaa tilaa löytää oma seksuaalisuutensa ennen kuin lähtevät harhailemaan seksin maailmaan toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
9/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tossa ole mitään ihmeellistä tota vartehna ihmiset haluaa mennä naimisiin saa luvalla lihoa ja haista hirveeltä eikä tarvi sekstailla.

avioliitto on se. menot nelinkertaistuu ja ilot puolittuu joten voit vielä ainakin syödä ja lihoa.

s.k.yrben

Vierailija
10/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute parisuhteessa johtuu AINA korvien välistä, fyysisillä mitoilla sen kanssa ei ole mitään tekemistä. Ei tarvitse miettiä peniksen kokoa tai pillun väljyyttä.

M34

Vierailija
11/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin tapasimme hyvin nuorina ja nyt ollaan oltu 21 vuotta yhdessä. Minulla oli 14 vuotiaana hurjat seksihalut ja seurustelumme oli lähinnä vaan seksiä. Koskaan mieheni ei joutunut tekemään sen eteen mitään, että saisi seksiä, koska minä olin sitä aina mankumassa. Meille syntyi 2 lasta, molempien raskauksien aikana mies ei suostunut koskemaan minuun, mutta sain sentään ottaa suuhun ja välillä hän runkkasi päälleni. Joskus taisi minua hyväillä. kun lapset olivat alle 3 vuotiaita, ei ollut oikeen haluja seksiin, kiintiöseksiä oli 1-2 kertaa viikossa. sitten jo huolestuin itsekin kun en halunnut edes hyväillä itseäni. Aloin syömään vitamiineja ja käymään lenkillä ja väkisin hyväilin itseäni saunassa. Muutamassa kuukaudessa himot alko heräämään ja rakasteliin monta kertaa päivässä!

Mutta siinä kiimassa tuli ihastuttua toiseen mieheen ja silloin meni ihan överiksi. Halusin miestäni jatkuvasti, mutta hän ei enää halunnutkaan. Hän myös alkoi vaistota ihastumiseni. En pettänyt, en mitään. Mulla oli tosi paha olo ihastuksesta ja lopulta kerroin koko asian. Mieheni suuttui, siitä on noin vuosi aikaa, lopulta seksielämämme on hiipunut ja nykyään saan säälittävää seksiä ehkä kerran viikossa joskus en silloinkaan. Aloitteita en uskalla juuri tehdä kun minut torjutaan. Nyt elämä potkii niin pahasti päähän, että ihan kaduttaa etten pettänyt silloin ja harkitsen rakastajan hommaamista ja jopa avioeroa.

Nyt kun jälkeen päin ajattelen miten miehet naisiaan liehittelee ja hemmottelee saadakseen seksiä ja minä olen ollut liian helppo. Koko seksielämämme on ollut sitä että minä suunnittelen, aloitan ja toteutan koko homman. Jos en tee mitään, niin ei homma etene lainkaan. Pihtaus on hankalaa, sillä en osaa sanoa ei, jos seksiä on tarjolla. Mulle ei merkitse mitään, vaikka oltaisiin riidoissa, seksi maistuu aina. Joten en osaa olla sellainen jolta pitää vongata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän