vinkkejä muuttoon kiitos?
Auttakaa ku ei tähän hässäkkään tunnu tulevan mitään tolkkua!! Ma-pe oon töissä ja lapset on sellaisia jotka ei anna tehä mitään... Toinen on uhmakas ja erittäin vilkas kohta 3vuotias ja toinen 11kk joka koko ajan roikkuisi sylissä. Kohta muutto ja mitään en oo saanut vielä tehtyä kun ei ehdi! Ystävät, tai no 'ystävät' ei paljon auta, ketään ei tunnu kiinnostavan kun apua pyytää vaikka sitä on kaikille itse aina pyyteettömästi tarjonnut. Mummut ja papat on kans sellaisia että eivät ota lapsia hoitoon. Nyt kun lapset menevät päiväunille aloitan pakkauksen, mutta kun tavaraa on niin tuhottomasti... Itku meinaa päästä kun kaappeihin kurkkaa että millä aikaa nämä kaikki tässä pakkaa ja laittaa vielä uudessa kodissa paikoilleen. Paljon lähtee myös roskiin, sitä varten oon jo hakenut peräkärryn että jos ehtisi ensiviikolla viedä kaatopaikalle yhden kuorman. Miten te pienten lasten vanhemmat ootte selvinny muutosta? Kaikki vinkit nyt kehiin ennen ku pää hajoaa! Pienenä lisäyksenä että pienin vielä heräilee öisin eli oon tosi
väsynyt jo muutenkin... Mutta levähtää ei näköjään ehdi ennen ku muutto on ohi.
Aivan. Eli mies "ei varmaan osais" joten sinä heität marttyyrinviitan päälle ja teet kaiken itse. Tässä ajassa kun täällä kirjoittelet, olisit jo yhden huoneen pakannut.