Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkänäköinen ihminen aiheuttaa sinussa inhonväreet?

Vierailija
15.11.2014 |

Siis tyyliltään. Mulla nainen, jolla luonnollisen väriset (usein lyhyet) hiukset, silmälasit, ei meikkiä, villatakki, vähän polvien yli ulottuva hame, villaiset sukkahousut, värimaailma harmaa-oranssi-ruskea (yleensä), rumat mutta varmasti mukavat kengät jalassa. Hiljainen piipittäjä. Tuon näköisestä ihmisestä tiedän heti, että mulla ei ole mitään samaa sen kanssa. Tuli vain mieleen kun näin tämännäköisen ihmisen eilen kauppakeskuksessa, ja heti nousi karvat pystyyn.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei inhota ihmisen ulkomuoto, mutta jos ihminen on ilkeä ja ylimielinen sekä kohtelee muita rumasti, silloin inhon tunne leviää käsittämään koko ihmisen- jopa ulkomuodonkin.

Vierailija
22/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat rytkyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijat.

Juopot.

Narkkarit.

Meluavat ja huutavat. Olipa kyse huonotapaisesta aikuisesta tai huonosti kasvatetusta lapsesta.

Kiroilevat. Heikkolahjaisista perheistä tulevien ihmisten suosima (palsta-) genitaali etoo erityisesti.

Vierailija
24/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis monia ärsyttävät naiset joilla on luonnollinen tyyli ja jotka eivät meikkaa? Itselleni tulee mieleen kaljamahaiset rasvaiset äijät tai nuo mainitut skinit.

Vierailija
25/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inho on vahva sana. Eilen alaston suomi keskustelun innoittamana googlasin hakusanalla, mistä on kyse. Silmien eteen lävähti hyvin ylipainoinen nainen. Kuvattuna edestä ja takaa. En ymmärrä että pitää noin sairaasta kehosta levitellä kuvia. Iho tummunut ja hiertynyt strategisista paikoista.

Vierailija
26/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tuli jostain syystä paha mieli. Että voi ihmisen ulkonäkö aiheuttaa ihan inhoa? Ihminen on ihminen, hoidan työssäni ihan näitä spurgujakin, joiden oksennuksen ja paskan altalta kuoriutuu ihan ihminen - ihan samanlainen kuin sinä ja minä. Ilkeätkin ihmiset aiheuttavat vain lähinnä sääliä, täytyy olla joko oman elämän todella huonoa, jos on todella häijy tai ilkeä. Niihin ns hissukoihinkin pyrin saamaan kontaktin vaikkei samanlaisia oltaisikaan. Muistakaa rakkaat ihmiset inhimillisyys tässä elämässä

Vierailija
27/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin ne, joita ap kuvaili.

Vierailija
29/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Vierailija
31/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta ap:n kuvaama ihminen kuulostaa sympaattiselta. Voisiko ap kuvailla omaa tyyliään?

Vierailija
32/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käly on tosi kuvottava. Valtavan lihava ja huonoryhtinen, jalat on vääntyneet pihtipolvisiksi painon takia ja kädetkin on jotenkin oudosti kämmenet taaksepäin. Ihan kuin joku alkuihminen. :D Kaiken kruunaa tyhmänilkeä, ihrainen pärstä.

Vierailija
33/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ulkonäkö ei aiheuta mitään väreitä. Käytös taas aiheuttaa suurimmalla osalla ihmisistä, varsinkin huomionhakuinen ja häiritsevä sellainen. Ap on tainnut vetää herneen nenään tajutessaan, etteivät kanssaihmiset arvosta kiljahtelua ja riehumista, ja yrittää siksi polkea normaaleja lattiaan.

Vierailija
34/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
35/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonohampainen ihminen. Hengityksen paha haju. Rasvaiset, hilseiset hiukset. Likaiset vaatteet. Hien ja pesemättömyyden lemu. Turpea punakka naama, iso pallomaha, iso lihava löllöperse miehellä, nenästä ja korvista tursuavat karvat, kaljun yli kammatut hiukset, liian tiukat vaatteet lihavilla, lihavat kasvot, joissa monta leukaa.

Vierailija
36/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:40"]

Mulla ne jotka näyttää siltä että kledjut on Halpahalli/marketin laareista kaivettu. Ns. "kympin tytön" näköiset hissukkahiiret joissa ei ole mitään omaa. Äidinkielenopen näköiset Desigual-Nanso-Marimekko-"pirtsakat" hirvitykset. Parturikampaaja-Fiorellafarkkusankarit. Fitnesstytyt. Ei siis tosiaan mitään varsinaista inhotusta aiheuta, vaan just tuon reaktion että mulla ei ole _mitään_ samaa tän ihmisen kanssa eikä ole motivaatiota tutustuakaan, kun tiedän etten jaksa niiden juttuja kuunnella. Jokainen pukeutukoon miten haluaa, sama se mulle mitä päälleen laittavat, mutta tän verran kuitenkin arvioin pään sisällä että mitä ulkonäkö ihmisestä kertoo.

[/quote]

Nyt kiinnostaisi tietää kuinka sinä pukeudut? Onko mitään omasta tyylistäsi poikkeavaa pukeutumistyyliä joka ei aiheuttaisi sinussa vastenmielisyyttä? :)

[/quote]

Vaikka tuo ihmisjoukko kuulostaakin siltä että se rajaisi pois ihan hurjan ihmisjoukon niin en mä silti kaikkia "inhoa" :D ihmiset kuitenkin viestittää vaatetuksellaan ja nuo tuolla tavalla pukeutuvat viestittää mulle sitä että me ei luultavasti olla yhtään samalla aaltopituudella. Näytän itse joltain stereotyyppiseltä graafikolta/muotoilijalta ja tiedostan senkin että tää ei ihan varmasti sytytä ku aika pientä osaa ihmisistä. En kuitenkaan vaadi että muut näyttää samalta kuin mä, lähinnä vaan sitä että se ulkonäön antama viesti on about samassa viitekehässä omani kanssa. Mun kaveripiiri on täynnä ihmisiä jotka ei näytä niin "erikoisilta", mutta habituksesta aistii kuitenkin että ton kanssa mä ehkä tuun juttuun. En missään nimessä miellä noita mainitsemiani tyylejä vastenmielisiksi visuaalisessa mielessä (koska jos näyttää rumalta niin en sitten tuijottele niitä), lähinnä siis siten että mua ei houkuta tutustua niihin.

Vierailija
37/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen josta näkyy että se kyttää toisia ihmisiä arvostellen. Yksinkertaisen ruumiillistuma.

Vierailija
38/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:40"]

Mulla ne jotka näyttää siltä että kledjut on Halpahalli/marketin laareista kaivettu. Ns. "kympin tytön" näköiset hissukkahiiret joissa ei ole mitään omaa. Äidinkielenopen näköiset Desigual-Nanso-Marimekko-"pirtsakat" hirvitykset. Parturikampaaja-Fiorellafarkkusankarit. Fitnesstytyt. Ei siis tosiaan mitään varsinaista inhotusta aiheuta, vaan just tuon reaktion että mulla ei ole _mitään_ samaa tän ihmisen kanssa eikä ole motivaatiota tutustuakaan, kun tiedän etten jaksa niiden juttuja kuunnella. Jokainen pukeutukoon miten haluaa, sama se mulle mitä päälleen laittavat, mutta tän verran kuitenkin arvioin pään sisällä että mitä ulkonäkö ihmisestä kertoo.

[/quote]

Nyt kiinnostaisi tietää kuinka sinä pukeudut? Onko mitään omasta tyylistäsi poikkeavaa pukeutumistyyliä joka ei aiheuttaisi sinussa vastenmielisyyttä? :)

[/quote]

Vaikka tuo ihmisjoukko kuulostaakin siltä että se rajaisi pois ihan hurjan ihmisjoukon niin en mä silti kaikkia "inhoa" :D ihmiset kuitenkin viestittää vaatetuksellaan ja nuo tuolla tavalla pukeutuvat viestittää mulle sitä että me ei luultavasti olla yhtään samalla aaltopituudella. Näytän itse joltain stereotyyppiseltä graafikolta/muotoilijalta ja tiedostan senkin että tää ei ihan varmasti sytytä ku aika pientä osaa ihmisistä. En kuitenkaan vaadi että muut näyttää samalta kuin mä, lähinnä vaan sitä että se ulkonäön antama viesti on about samassa viitekehässä omani kanssa. Mun kaveripiiri on täynnä ihmisiä jotka ei näytä niin "erikoisilta", mutta habituksesta aistii kuitenkin että ton kanssa mä ehkä tuun juttuun. En missään nimessä miellä noita mainitsemiani tyylejä vastenmielisiksi visuaalisessa mielessä (koska jos näyttää rumalta niin en sitten tuijottele niitä), lähinnä siis siten että mua ei houkuta tutustua niihin.

[/quote] Minkä ikäinen mahdat olla? Muistan että joskus parikymppisenä vielä lokeroin ihmisiä mielestäni tosi pätevästi ei-kiinnostavat ulkonäön perusteella pois sulkien. Oikeasti ulkonäkö kertoo ihmisestä paljon vähemmän kuin kuvittelet.

Vierailija
39/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tullut inhonväreitä ihmisen ulkonäöstä. Kerran menin katsomaan netistä videon, jossa puristettiin vanhan miehen nenästä "maailman isoin" mustapää. Ts. kymmeniä mustapäitä. Se inhotti.

Kerran yllättäen näin lähietäisyydeltä nuoren kauniin naisen (?) jolla oli parta. Yllätyin niin pahasti että pelästyin ja tunsin inhotusta. Ehkä se yllätys aikaansai tuon. En usko että parrakas nainen olisi muuten inhottanut.

Vierailija
40/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Freddy-housuissa tai salitrikoissa peppuaan esittelevä bimbo jolla on hiukset pidennetty alaselkään asti ja ripsien tilalla jotku ylipainavat räpsyttimet. Usein silarit tai muuten vaan esittelee myös tissivakoaan. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä