Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkänäköinen ihminen aiheuttaa sinussa inhonväreet?

Vierailija
15.11.2014 |

Siis tyyliltään. Mulla nainen, jolla luonnollisen väriset (usein lyhyet) hiukset, silmälasit, ei meikkiä, villatakki, vähän polvien yli ulottuva hame, villaiset sukkahousut, värimaailma harmaa-oranssi-ruskea (yleensä), rumat mutta varmasti mukavat kengät jalassa. Hiljainen piipittäjä. Tuon näköisestä ihmisestä tiedän heti, että mulla ei ole mitään samaa sen kanssa. Tuli vain mieleen kun näin tämännäköisen ihmisen eilen kauppakeskuksessa, ja heti nousi karvat pystyyn.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sliipatut pukumiehet, jotka luulevat olevansa tärkeitä. Niistä tietää, että niiden kanssa ei ole mitään yhteistä, on niin erilaiset arvot.

Vierailija
2/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran (oikea)uusnatsi istui bussissa kaikissa vermeissään. Hihaton pusero päällä ja taskassa oli alaston nainen jalat levällään anatomisesti oikein muotoiltuna. Joku voi tästä tunnistaa tyypin, mutta ei haittaa. Siinä pukeutuminen ja tatska jotenkin kuvasi tyyppiä niin, että se tuntui itselleni vastenmieliseltä. Varsinkin kun luulen että hän oli erittäin ylpeä itsestään. Se kuvasi kaikenlaista toisten kunnioituksen puuttumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri että kaikki hissukat kirjastotädit taas alapeukuttaa. Enkä ole mikään kamala wt, en vain siedä värittömiä ihmisiä, jotka lähes sulautuvat seinään. En osaa olla sellaisten kanssa, yleensä tuon kuvauksen mukaiset ihmiset pitävät aivan eri asioista kuin mä pidän. Enkä pidä liian erilaisista ihmisistä. Ap
Ps. Voi itku kun tuli kirjoitusvirhe! Taisi jollain kalikka kalahtaa.. ;)

Vierailija
4/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 09:22"]

Ilkeät tai kylmät silmät.

[/quote]ja minkälaiset ne sitten on?huhhuuijjaa

Vierailija
5/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne jotka näyttää siltä että kledjut on Halpahalli/marketin laareista kaivettu. Ns. "kympin tytön" näköiset hissukkahiiret joissa ei ole mitään omaa. Äidinkielenopen näköiset Desigual-Nanso-Marimekko-"pirtsakat" hirvitykset. Parturikampaaja-Fiorellafarkkusankarit. Fitnesstytyt. Ei siis tosiaan mitään varsinaista inhotusta aiheuta, vaan just tuon reaktion että mulla ei ole _mitään_ samaa tän ihmisen kanssa eikä ole motivaatiota tutustuakaan, kun tiedän etten jaksa niiden juttuja kuunnella. Jokainen pukeutukoon miten haluaa, sama se mulle mitä päälleen laittavat, mutta tän verran kuitenkin arvioin pään sisällä että mitä ulkonäkö ihmisestä kertoo.

Vierailija
6/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:40"]

Mulla ne jotka näyttää siltä että kledjut on Halpahalli/marketin laareista kaivettu. Ns. "kympin tytön" näköiset hissukkahiiret joissa ei ole mitään omaa. Äidinkielenopen näköiset Desigual-Nanso-Marimekko-"pirtsakat" hirvitykset. Parturikampaaja-Fiorellafarkkusankarit. Fitnesstytyt. Ei siis tosiaan mitään varsinaista inhotusta aiheuta, vaan just tuon reaktion että mulla ei ole _mitään_ samaa tän ihmisen kanssa eikä ole motivaatiota tutustuakaan, kun tiedän etten jaksa niiden juttuja kuunnella. Jokainen pukeutukoon miten haluaa, sama se mulle mitä päälleen laittavat, mutta tän verran kuitenkin arvioin pään sisällä että mitä ulkonäkö ihmisestä kertoo.

[/quote] Tämä karsiikin about 99% naisista siis pois :) 

Vierailija
7/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ja millä tavalla kympin tytöt pukeutuvat?

Vierailija
8/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 09:22"]

Ilkeät tai kylmät silmät.

[/quote]ja minkälaiset ne sitten on?huhhuuijjaa

[/quote]

En tiedä, millaisia edellinen kommentoija tarkoitti, mutta minusta Putinilla on juuri tuollaiset. Inhosin jo ensinäkemältä, ennen edes tiesin sen kaiken, mitä nyt hänestä tiedän.

Vierailija
10/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset nuoret naiset, joilla on hurjat pakkelit naamassa, pitkä tekotukka ja tekokynnet ja järkyttävä korkeat piikkikorot.

Vierailija
11/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 08:45"]Siis tyyliltään. Mulla nainen, jolla luonnollisen väriset (usein lyhyet) hiukset, silmälasit, ei meikkiä, villatakki, vähän polvien yli ulottuva hame, villaiset sukkahousut, värimaailma harmaa-oranssi-ruskea (yleensä), rumat mutta varmasti mukavat kengät jalassa. Hiljainen piipittäjä. Tuon näköisestä ihmisestä tiedän heti, että mulla ei ole mitään samaa sen kanssa. Tuli vain mieleen kun näin tämännäköisen ihmisen eilen kauppakeskuksessa, ja heti nousi karvat pystyyn.
[/quote]
Apua miltäköhän ap itse näyttää? :D Mä kauhistelen Miss Helsinki -bimboja.

Vierailija
12/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla iso ja leveä suu. En pysty enää sen jälkeen muuta kuin tuijottamaan sitä suuta. Puistatus.

Vierailija
13/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nyt kiinnostaisi tietää kuinka sinä pukeudut? Onko mitään omasta tyylistäsi poikkeavaa pukeutumistyyliä joka ei aiheuttaisi sinussa vastenmielisyyttä? :)

Vierailija
14/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skinit.

Vierailija
15/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset räikeät keskenkasvuiset huomiohuorulit, jotka yrittävät epätoivoisesti vaikuttaa erilaisilta ja uniikeilta.

Vierailija
16/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakonissahymyn omaavat uskovaiset. Olen tunnistanut yhden entisen työkaverin uskovaiseksi vain tämän teennäisen, koko maailmaa (muka) rakastavan hymyn perusteella. Uskon että seurakunnan riennoissa käyvät ihmiset oppivat sen siellä. Kysäisin ko. henkilöltä oletko uskovainen ja näinhän se oli, en kylläkään ikinä kerro mistä arvasin.

Vierailija
18/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rööki suussa ja samalla lykkii lastenvaunuja/-rattaita. Aina yhtä ruma näky. Rööki rumentaa ihmistä joka tavalla.

Vierailija
19/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 08:45"]

Siis tyyliltään. Mulla nainen, jolla luonnollisen väriset (usein lyhyet) hiukset, silmälasit, ei meikkiä, villatakki, vähän polvien yli ulottuva hame, villaiset sukkahousut, värimaailma harmaa-oranssi-ruskea (yleensä), rumat mutta varmasti mukavat kengät jalassa. Hiljainen piipittäjä. Tuon näköisestä ihmisestä tiedän heti, että mulla ei ole mitään samaa sen kanssa. Tuli vain mieleen kun näin tämännäköisen ihmisen eilen kauppakeskuksessa, ja heti nousi karvat pystyyn.

ettet nähnyt minua? ärtyneen päänhakani takia minulla on nyt maantienvärinen polkka oltuani vuosia punapää, silmälasit löytyy enkä tällä hetkellä meikkaa ( nuhan takia, ei mitään järkeä kun silmät vuotaa solkenaan!). eilen oli päällä harmaa hupullinen takki, musta hame polviin asti, kukonaskel-kuvioiset mustat sukkikset & mustat saappaat parin sentin korolla.

kuitenkin olen rokkimimmi, vaikka juuri nyt en siltä näytä :D

[/quote]

Vierailija
20/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot vanhanaikaiset silmälasit, ei meikkiä eikä edes kynsilakkaa, ei korviksia tai sitten ihan pienet, maantienvärinen puolipitkä tukka näin talvella harmaalla baskerilla peitettynä, musta villakangastakki, huonosti istuvat farkut tai suorat musta housut  ja tukevat "terveyskengät" varsinkin nuorehkolla naisella!

tulee mieleen uskovainen, tylsä, huumorintajuton vanhapiika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän