Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elättekö omilla tuloilla vai puolisonne tuloilla.

Vierailija
26.09.2021 |

Omiin tuloihin ei sitten kuulu mitkään valtion tukiaiset.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole koskaan ottanut vastaan opintotukea, lapsilisää, sairauteen liittyviä tukia, ei tule ottamaan mm eläkettä. Siinä vasta sankari on, kuulkaas tienannut omat rahansa heti syntymästään ja hautaan asti.

Eikä kuluttanut verovaroin tuotettuja palveluja kuten koulutusta, terveydenhoitoa, hammashoitoa, tieverkkoa, vesijohtoja, sähköä, kirjastoja, sontinut pönttöön jne. Ja ilmeisesti syntynytkin saunassa, kullatussa saunassa.

Kunnon harhainen PersKokkare 😂

Vierailija
22/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin puoliso, niin mainiosti eläisin silti ihan omilla tuloillani ja elätän vielä lapsenikin. Olen opiskelijatuloilla monta vuotta elättänyt kaksi ihmistä: ensin itseni ja työttömän puolison ja sen jälkeen itseni ja lapseni. Nyt on vakityö ja ylimääräinen raha pankkitilillä saa aikaan varsinaisen Kroisos-tunteen 👑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omillani elän ja kun oli kumppani, elimme pääasiassa  minun tuloillani, asunto , matkat,jne.  Autonsa menot hän maksoi itse. 

Vierailija
24/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tätä jakaisi. Minä maksan vuokran niin kaiketi mies asuu minun rahoilla. Sähkön maksaa mies niin juttelen täällä hänen rahoilla.

Vierailija
25/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sinkkuna velattomassa asunnossani asuen. Mulla on 74 m² ihan vain itselleni. Tosin hain ja sain asumistukea, mutta ap just totesi, ettei sitä lasketa.

26/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole koskaan ottanut vastaan opintotukea, lapsilisää, sairauteen liittyviä tukia, ei tule ottamaan mm eläkettä. Siinä vasta sankari on, kuulkaas tienannut omat rahansa heti syntymästään ja hautaan asti.

Eikä kuluttanut verovaroin tuotettuja palveluja kuten koulutusta, terveydenhoitoa, hammashoitoa, tieverkkoa, vesijohtoja, sähköä, kirjastoja, sontinut pönttöön jne. Ja ilmeisesti syntynytkin saunassa, kullatussa saunassa.

Et tiedä kuinka moninkertaisesti hän on ne maksanut veroina !

Oletko itse ?

Sitäpaitsi jos asuu omakotitalossa kustantaa automaattisesti vesijohdon, tiestä osan, jätehuollon, sähköliitännän  jne. itse

Vierailija
27/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän teidän muiden tuloilla koska olen eläkkeellä.

Vierailija
28/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän omilla tuloillani ja mies pääomatuloilla, josta saan minäkin osuuteni.

Vierailija
29/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioonottaen, että puolisoni maksaa tulo- ja pääomaveroja enemmän ku mitä mä verorahoilla työllistettynä ansaitsen palkkatuloja, niin koko kysymys on vähän absurdi. Mutta joo, ihan itse maksan henkilökohtaiset hankintani sekä osallistun yhteisiin asumis-, ruoka-, ym. kuluihin, että tulkitse miten haluat.

Vierailija
30/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi mennyt niin, että koko perhe elää miehen tuloilla koska lapsia hoidettu kotona. Eli sellanen viiden vuoden poikkeustila

Vierailija
31/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän pääomatuloillani. Palkan käytän pääomatulojen lisäämiseen ja varallisuuden kasvattamiseen.

Vierailija
32/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin elätän omilla tuloillani tämän perheen. Mies on keskituloinen, mutta omat tuloni ovat aina olleet suuremmat. olishan se kiva joskus kokeilla, miltä tuntuu, kun ei tarvitsisi olla lainkaan vastuussa mistään...

Vierailija
33/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän omilla tuloillani enkä edes tiedä puolison tuloja. En saa mitään tukia.

Vierailija
34/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maksan moninkertaisesti veroina mikä minun osuuteni olisi noista mainitsemistasi kuluista. Julkishallinnon kulut vuodessa on noin 23 000 €/nuppi vuodessa.

Vierailija
35/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa emme jaa omaisuuttamme tai tulojamme, jaamme mieluummin ajatuksia ja kokemuksia. Elätän itseni varsin mukavasti ja olen tyytyväinen tilanteeseen, jossa ei tarvitse tyytyä taloudellisiin kompromisseihin.

Vierailija
36/36 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuloilla elän. Hän on suurituloinen.