Kuinka montaa on eksä yrittänyt eron jälkeen takaisin?
Kommentit (38)
Kaksi eksää. Eka kuukauden päästä, toinen 8 kk erosta. Jälkimmäinen jätti mut, ensimmäisen jätin itse.
Yksi eksä löytyy eikä ole yrittänyt. Onneksi.
Minulle ex ehdotti yhteenpaluuta, kun 15 vuotta oli mennyt. Kehui ylisanoilla ja sanoi jopa rakastavansa. Jotenkin loukkasi. Vastasin hänelle, että sulla oli tilaisuus tutustua minuun silloin 15 vuotta sitten, mutta päätit kohdella minua välinpitämättömästi ja ylenkatsoen. Ja nyt sitten kuvittelet tuntevasi minut ja väität jopa rakastavasi, vaikka et tiedä yhtään, mitä olen näinä vuosina puuhaillut.
Ex-mies, joka halusi itse päättää avioliiton, koska en ollut enää sellainen ihminen, johon hän nuorena rakastui, ehdotteli monta kertaa uutta tilaisuutta suhteelle, ja kertoi ihastuneensa muhun uudestaan. Ensimmäisen kerran muutaman kk päästä erilleen muuttamisesta ja viimeisen kerran muutama viikko ennenkuin tapasi nykyisen avovaimonsa. Kahden vuoden ajan jaksoi vongata uutta yritystä. Yhteydessä oltiin lapsen takia.
Monta kertaa. Menee muutama kuukausi erosta kun aloittavat takaisin pyrkimisen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ex ehdotti yhteenpaluuta, kun 15 vuotta oli mennyt. Kehui ylisanoilla ja sanoi jopa rakastavansa. Jotenkin loukkasi. Vastasin hänelle, että sulla oli tilaisuus tutustua minuun silloin 15 vuotta sitten, mutta päätit kohdella minua välinpitämättömästi ja ylenkatsoen. Ja nyt sitten kuvittelet tuntevasi minut ja väität jopa rakastavasi, vaikka et tiedä yhtään, mitä olen näinä vuosina puuhaillut.
Tämä. Ai nyt sitten huomasit että minäkin olen ajatteleva ja tunteva ihminen jonka olemassaololla on väliä? On järkyttävää huomata miten hyvin ex kohtelee eron jälkeen ja on täysin tunnistamaton ihminen verrattuna siihen minkä kanssa elit vuosia. Eli koko ajan hän pystyi olemaan ihminen jota olisin tarvinnut, mutta hän vain tietoisesti päätti evätä sen minulta. Nyt kun olen taas vieras nainen niin pääsen osalliseksi siitä kohtelusta mikä ennen oli varattu vain parisuhteen ulkopuolisille naisille? On ne uskomattomia.
Exä tunki jostain syystä takaisin somekaveriksi, mutta se lienee naisten tyyli että tungetaan tyrkylle ja odotetaan miehen hoitavan toimintapuoli eli tässä tapauksessa takaisinhinkuaminen.
Vierailija kirjoitti:
Exä tunki jostain syystä takaisin somekaveriksi, mutta se lienee naisten tyyli että tungetaan tyrkylle ja odotetaan miehen hoitavan toimintapuoli eli tässä tapauksessa takaisinhinkuaminen.
Miehet tekee tuota jatkuvasti.
Kuka niistä? Kaksi ei ole yrittänyt, kaikki muut ovat. Vuosien vuosien jälkeenkin.
Kerran. Nainen jonka perässä lähti jätti miehen suunnilleen puolen vuoden jälkeen ja mies oli melkein heti tulossa takaisin. Antoi vielä ymmärtää, että hän tässä on armelias kun huolii minut takaisin.
Meni kihloihin 1.8. ja loppukuusta alkoi...
Kaikki muutkin...
Mulle tuli 20 vuoden takainen exä selittämään kuinka on elämäni mies ja kaikkea vastaavaa skeidaa. Niin, siis sama tarina kuin tuolla aikaisemminkin joku kirjoitti että ei exä minua enää mitenkään tunne jos tunsi edes silloinkaan kun yhdessä olimme. Ja kehtaa tulla tuollaista selittämään!
Kaksi eksää, molemmat nuoruusvuosilta, kun oltiin alle kolmekymppisiä.
Nyt ollaan kaikki jo eläkeikäisiä. Reissussa rähjääntyneet miehet pyrkivät nuoruudenrakkautensa turviin, kun vanhuus on alkanut luissa kolottaa. Kelpaisin majoittajaksi, passaajaksi ja omaishoitajaksi. "Rakastan sinua yhä, olit nuoruuteni suri rakkaus. Oma hippityttöni!"
Hippityttö 70 v. kiittää ja niiaa, mutta ei aio pilata leppoisia eläkepäiviään.
Pari kertaa on yrittänyt, mutta lähinnä panemaan.
Miksei ihmiset osaa vastata siihen mitä kysytään
Ex-vaimo soitti kännissä, että on raitistunut ja haluaisi palata yhteen.
Seksisuhdetta ehdotti, tekisi kuulema hyvää eturauhaselle.
Yksi ehdotti kai lähes kymmenen vuoden ja kolmen-neljän seurustelunsa jälkeen. Olin onneksi jo järkiintynyt.