Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ilahduttaa? Aloitan: kahvin tuoksu aamulla
Eritoten ensimmäisen kupin kohdalla.
Toisen ketjun inspiroimana listataan hyviä, pieniä, ihania, arkisia, mutta joka tapauksessa ilahduttavia, asioita tänne. Huomasin itse ihan ärtyväni, kun luin niitä ärsyttäviä juttuja, joten katsotaan olisiko tällä päinvastainen vaikutus!
Kommentit (67)
Joskus koirani kanssa yllättäen katseet kohtaa, sen häntä alkaa heilua ja tulee mun luokse. Sydän sulaa joka kerta! Ja sitten aamuisin sängyssä kun herää, se tulee jalkopäädystä sillein mönkien kainaloon :D
Musta syysyö, tähdet loistavat kirkkaasti ja Linnunrata näkyy selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Kun herää aamulla vasta herätyskelloon
Kun herää aamulla virkeänä ilman herätyskelloa
Se, kun yllättää kissat pesemässä toisiaan huolellisesti ja pitkään, vaikka muuten nahistelevat kaiken aikaa. Sulattaa sydämen joka kerta, että kyllä ne kuitenkin vissiin tykkää toisistaan :)
Vierailija kirjoitti:
Varhainen aamulenkki koiran kanssa, kun ei ole ketään muita liikenteessä.
Itsellä ei ole koiraa , mutta ilahduttaa muiden koirat puistossa. Etenkin ne, jotka kantavat ylpeinä löytämäänsä keppiä. Myös oravien syystouhut ovat viimeaikoina ilahduttaneet.
Kun herään aamulla ja huomaan herätessäni sormi on omassa perseessä ja haistan sormesta voimakkaan kakan tuoksun mukava sen jälkeen herätä uuteen päivään. Suklaa sormi.
Voittaminen. Siis jossain asiassa millä ei oikeasti ole edes merkitystä kuten vaikka monopolissa. Voi sitä iloa:)
Selkeät yöt ja kuu saa mut aina hyvälle mielelle. Rakastan katsella kuuta.
Ja just kun kumarrat ja myhäilet, viereistä kaistaa tulee auto ja ajaa sun yli
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsi kertoo minun olevan "lemppari ope", olen lastenohjaaja ja aina vertaillut pedagogisia taitojani kokeneempiin kollegoihini niin tuosta tulee joka kerta yhtä hyvä fiilis c:
Huoh. Värittämistä ja laulamista. Ulkoilua. Pukemis-apua.Päiväunia. Välipalan syömistä. Onpa haastavaa työtä piperrellä pedagogisilla taidoilla. Mutta kuulostaahan se toki hienommalta kuin pelkkä lastenhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Ja just kun kumarrat ja myhäilet, viereistä kaistaa tulee auto ja ajaa sun yli
: )
Varhainen aamulenkki koiran kanssa, kun ei ole ketään muita liikenteessä.