Eronneen miehen kanssa parisuhdeyritystä
Olen seurustellut miehen kanssa joka eronnut ja joka toinen viikonloppu lapsia hänellä. Tällöin ei tavata eikä sukulaiset muutenkaan ole tietoisia minusta. Lapsiviikonloppuna on aikalailla radiohiljaisuus nykyään.
Muuna aikana meillä on kivaa puuhaa yhdessä, harrastamista ja mies on osittain mukana arjessani.
Seksin kanssa ollut harjoittelemista, että löytyisi yhteinen sävel.
Nyt miehen luokse muuttaa entisen perheen yhteinen lemmikki ja hän aikoo sen takia viettää enemmän aikaa kotona päivisin sekä öitä.
Onkohan tässä suhteessa oikein mitään järkeä yrittää. Ystävinä hänen kanssaan varmasti sujuisi, mutta parisuhderintamalla tuntuu asiat menevän takapakkia. Jos ei ole sitäkään yhteistä aikaa mitä nyt ja läheisyys hakee uomiaan niin voiko tästä mitään kunnon suhdetta jatkossakaan tulla?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa kuulla, minkälaisia ratkaisuehdotuksia miehellä on tähän tilanteeseen, jonka hän itse luo ottamalla lemmikin.
Ratkaisu oli se, että voidaan yhdessä olla hänen luonaan.
No se tilanne uusiosuhteissa nyt vaan on, että voidaan olla yhdessä myös miehen luona. Mikä ongelma siinä nyt sitten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa kuulla, minkälaisia ratkaisuehdotuksia miehellä on tähän tilanteeseen, jonka hän itse luo ottamalla lemmikin.
No se tilanne uusiosuhteissa nyt vaan on, että voidaan olla yhdessä myös miehen luona. Mikä ongelma siinä nyt sitten olisi.
Fretti ja se, että se vie ajan muulta tekemiseltä. Ei riitä aika enää muuhun yhteiseen tekemiseen. Sen nyt ymmärtäisi jos lasten takia hänen luona ollaan tai kahdenkeskisen ajan, mutta nyt keskiössä on fretti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuulostaa siltä, että mies ei halua naista, joten ei tee aloitteita ja sitten kun on seksiä, se on mitä on. Kaikki nyt vaan eivät sovi yhteen eivätkä halua toisiaan. Move on. Löydät paremman ja ilman frettiä.
Haluaa hän seksiä, mutta sen ilmaisu on lähinnä sitä, että makaa vieressä tietyn näköisenä.
Hieman haiskahtaa siltä, että et olet vielä kiinni vanhassa suhteessa etkä ole päässyt eteenpäin. Jos ex ilmaisi asian jotenkin toisin, niin ei kaikki ihmiset samoin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi kiinnostamaan, että mikä se seksiongelma on. Mies on ehkä ottanut takapakkia ja hommannut fretin siihen kilveksi, kun ei ole selkärankaa sanoa suoraan, että nyt ei enää nappaakaan.
Seksistä ei välity tunnelatausta, hän ei osaa liikkua ja koskea niin, että tulisi tunne siitä, että hän on tunnetasollakin mukana. Kunto ei tunnu kestävän aistikasta ja tunteikasta seksiä ja liikkeitä ei ikään kuin viedä loppuun asti. Seksin suhteen ilmeisesti jonkinlaista epävarmuutta joka valitettavasti näyttäytyy aloitekyvyttömyytenä ja haljuna suorituksena.
Liikkeitä ei viedä loppuun asti… halju suoritus… ei saatana😂 Voi olla että fretille riittää se, että on vaan oma itsensä - ymmärrän miestä hyvin.
No mikä kenellekin on hyvää seksiä. Jollekin riittää vieressä makaaminen ja nakuttelu. Toiset haluaa enemmän.
Jos miehellä on fretti, jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fretti ja se, että se vie ajan muulta tekemiseltä. Ei riitä aika enää muuhun yhteiseen tekemiseen. Sen nyt ymmärtäisi jos lasten takia hänen luona ollaan tai kahdenkeskisen ajan, mutta nyt keskiössä on fretti.
No, mulla on varmaan vähän tavanomaisempi ongelma. Keskiössä ei ole fretti vaan telkkari. Itse asiassa fretti olisi ehkä vähän mielenkiintoisempi keskiöön, tosin sellainen fretti joka ei pure eikä tule sänkyyn.
Tässä mun diagnoosini: miehellä läheisiin suhteisiin liittyviä ongelmia, joiden takia tuli ero vaimosta ja nyt huomaa samat ongelmat sinun kanssasi. Ei kykene järjellisiin aloitteisiin seksissä ja heittäytymään tilanteeseen. Tunnistaa tämän itse. Ongelma ei ehkä niinkään ole siinä, olisiko niitä romanttisia tunteita ja haluja, vaan siinä, kykeneekö mies sellaiseen läheisyyteen, jota romanttisessa suhteessa ajatellaan olevan.
Joka tapauksessa, antaisin miehen ottaa aikaa itselleen ja alkaisin itse katselemaan muita mahdollisuuksia. Tällaisenaan suhde ei luultavasti tule toimimaan,
Liikkeitä ei viedä loppuun asti… halju suoritus… ei saatana😂 Voi olla että fretille riittää se, että on vaan oma itsensä - ymmärrän miestä hyvin.