Minkä ikäiset on tykänneet Frozen-elokuvasta?
10v. sukulaistyttö tulee yökylään tänään ja ajattelin vuokrata meille jonkun elokuvan ja tuo Frozen kiinnostaisi itseäni ainakin, mutta onko se 10-vuotiaan tytön mielestä liian lapsellinen, vai onko juuri hyvä? Tyttö ei siis kuulemma ole leffaa nähnyt!
Kommentit (17)
Se on ihana; meidän perheen naisista siitä tykkää 5-, 8- ja 40-vuotias.
Sopii mielestäni hyvin 10 vuotiaalle. Tyttäreni 12v tykkäsi siitä ja minä 39v tykkäsin yli kaiken :)
Mun tyttö 7v ainakin tykkäs kovasti mutta pienempi 5v ei vielä ehkä ihan päässyt jyvälle juonesta. Sanoisin että on suunnattu juuri kouluikäisille tytöille eli noin 6-7v ja siitä isommat :) Varmasti vielä 10 vuotiaalle kiva leffa eikä yhtään liian lapsellinen. Olihan tuossa leffassa jänniäkin kohtauksia. Ja minustakin tuo oli hyvä leffa ja jaksoi katsoa alusta loppuun!:)
Olen itse parikymppinen Disney fani ja oman kokemuksen mukaan suurin fanikunta Frozenille löytyy 16-25 vuotiaista. Sopii mielestäni kaikenikäisille katsojille.
Meillä 5v tyttö tykkää kovasti. Ja 10v poikakin katsoi sen kokonaan :D Ja olihan se äidistäkin hyvä, vaikka muuten en oikein jaksa piirrettyihin enää keskittyä.
4,5v tykkää paljon. Luulen, että kaiken ikäiset tytöt siitä tykkäävät. Itsekin pidin paljon, on hyvin tehty ja hyvät laulut.
Kiitos vastauksista :) Taidankin heti lähteä leffaa vuokraamaan. Vielä yksi kysymys, kannattaako katsoa suomen vai englanninkielisenä? Enkku tietty varmaan parempi mutta pysyykö 10 v tekstien perässä? :D itsellä ei mitään hajua kun ei omia lapsia ja olen 21 v. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:53"]Kiitos vastauksista :) Taidankin heti lähteä leffaa vuokraamaan. Vielä yksi kysymys, kannattaako katsoa suomen vai englanninkielisenä? Enkku tietty varmaan parempi mutta pysyykö 10 v tekstien perässä? :D itsellä ei mitään hajua kun ei omia lapsia ja olen 21 v. -ap
[/quote]
Kysy tytöltä
Mä tykkäsin siitä (katsoin sen venäjäksi). Ei siis kai liian lapsellinen :)
-12v tyttö
Ota varuiksi suomeksi, jos et tiedä onko tyttö tottunut lukemaan leffatekstejä. Minusta oli hyvä suomenkielisenäkin :)
Ehdottomasti englanniksi! Se suomidubbi on aivan karmeaa kuraa ainakin laulujen osalta. Olen siis katsonut vain englanniksi, mutta kuunnellut suomeksi myös ne laulut ja huh huh että riipaisee miten huonoa on suomalainen dubbaustyö verrattuna vanhoihin klassikoihin ja 2000-luvun alkuun.
Suomeksi, tuon ikäinen ei välttämättä osaa/ole tottunut vielä lukemaan tekstejä. Oli hyvä suomeksikin.
Siis oikeastiko jotkut ovat kyseisestä leffasta tykänneet?? Itse olin ainakin tosi pettynyt. Ihan ok oli meidän 9- ja 10-vuotiaiden poikien mielestä, mutta itse kovana animaatio fanina pidin leffaa ihan paskana. Aivan liikaa ja liian pitkiä lauluja ja juonikin olisi voinut olla sata kertaa parempi. Harmitti kun se oli niin erilainen ja paljon huonompi mitä odotin. Ärsyttää kun tytöille suunnatut leffat ovat aina sitä samaa rakkaushömppää. Jotkut onnistuvat hyvin, esim. tähkäpää oli tosi hyvä ja hauska.
Luulin, että täällä puhutaan Frozen Land elokuvasta. Ihmettelin kun lapset tykkäsivät siitä. Ensin Frozen ja Frozen Land heti perään.
Meidän lapset tykkää 2v ja 5 v., mielestäni ei mikään erityisen hyvä, mutta ihan hyvä, on hyvin tehty, hyvät laulut ja dubit, kivat hahmot..juoni oli mielestäni kuin lapsen keksimä. Ehkä siksi lapset tykkää.
Rio ja tähkäpää ovat hyviä myös ja ehdoton suoksikki nyt on itse ilkimys.