ONKO KOOLLA VÄLIÄ?
Sanotaan että koolla ei ole väliä vaan miten sitä käyttää. Onko se näin että nainen kaipaa vain huomiota ja kosketusta vai viekö se paksu ja pitkä leka voiton?
Kommentit (32)
Kyllä on! Sisempien häpyhuulien pitää näkyä häpyraosta. Viivapillut ovat niin ankeita.
On väliä. Paksumpi vaan yksinkertaisesti täyttää paremmin ja minä saan ainakin orkun helpommin isommalla.
On. Kyllä se pitää Kaija Koo olla.
Kaija Koo on semi hyvä, kun on kännissä.
Koo Koo ei ole milloinkaan.
Kohteesta en tiedä mitään.
Ok on paras.
Voisitko lukea ne yhdeksän miljoonaa muuta aiheeseen liittyvää keskustelua ensin.
Jos sen jälkeen on vielä epäselvää, niin aloita yksi keskustelu lisää.
Haukotus.
Iso kulli tarvitsee pariksi kiimaisen naisen. Eli sikäli on väliä.
Uskokaa Sailaa. Kyrzin tulee olla megalomaaninen.
Vierailija kirjoitti:
ON väliä. Ei mini muna tunnu missään jos on saanut isompaa. Kumman miehen näistä valkkaisit itse jos olisit nainen? Kyllä se fyysisyys vetoaa isompaan
Tarkoitin normaaleja naisia, en hehtovi..uja.
Mitä mieltä norminaiset?
Ei se pituus vaan se paksuus joka venyttää paikkoja. Toki sekä pitkä että paksu pn hyvä mutta harvinaista, koska sitten pitää myös aivotoiminnankin olla kunnossa. Mutta ei se saa olla liian isokaan, koska sattuu ja sellainen yli 20 cm ei pysy kovin pitkään kovana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, joten huonoja uutisia minimuna ap:lle.
Jaa. ainakin oma nainen nauttii ylensä eniten siiyä ettei mennä 5cm syvemmälle. ensimmäinen 5cm kun on se kohta missä se tunto on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. ainakin oma nainen nauttii ylensä eniten siiyä ettei mennä 5cm syvemmälle. ensimmäinen 5cm kun on se kohta missä se tunto on.
Jaa. No ei sulla ihan norminainen ole. Kyllähän tuo joskus on kivaa, mutta useimmat naiset kyllä haluaa multa koko 20 cm paksua aisaa pohjaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se sulle sanoo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja.. se tunto. se ei ole just siellä. Uskokaa jo.
On koolla varmasti vähän väliä. Tai pitäisi olla hyvä yhteensopivuus. Mutta koosta, ei se ole kaikki. Niin moni muukin asia vaikuttaa seksissä. Oikea kosketus ja hyväileminen. Suukottelu ja kaikkien paikkojen nuoleminen. Mun kaikista huonoin seksikokemus oli yhden iso munaisen miehen kanssa. Aivan paskaa seksiä oli. Ja yksi parhaista on se jolla oli pienin. Ei kyllä ollut mikään minimuna. Sellaisesta ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituus vaan se paksuus joka venyttää paikkoja. Toki sekä pitkä että paksu pn hyvä mutta harvinaista, koska sitten pitää myös aivotoiminnankin olla kunnossa. Mutta ei se saa olla liian isokaan, koska sattuu ja sellainen yli 20 cm ei pysy kovin pitkään kovana.
Niinhän sitä voisi tietämätön luulla, ettei pysy kovana.
On sillä paljonkin merkitystä. Jos on kaksi identtistä miestä jolla toisella on 21cm/6cm
Ja toisella 14cm/3cm niin kyllä minä ainakin ottaisin tuon isomman varustuksen ja luulen 96% naisista tekisi samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kyllä tuntoa on pidemmälläkin, itsellä ihan pimpan pohjassa. Sinne pitää osua, jotta saan tyydytyksen.
ON väliä. Ei mini muna tunnu missään jos on saanut isompaa. Kumman miehen näistä valkkaisit itse jos olisit nainen? Kyllä se fyysisyys vetoaa isompaan