Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen betauros ja ylpeä siitä

Vierailija
14.11.2014 |

Hei!
Olen vuosikausia käynyt kamppailua itseni kanssa. En ole hyväksynyt sitä, mitä olen, mutta nyt on aika paljastaa kaikki.
Olen betauros ja ylpeä siitä. En ole johtajatyyppiä, enkä ole naisten suosiossa. Olen 30v, sinkku ja neitsyt, enkä ole koskaan ollut parisuhteessa. Ryhmässä vetäydyn yleensä omiin oloihini ja varon jokaista sanaa, koska en halua satuttaa ketään. Haluan olla kiltti kaikkia kohtaan enkä halua komentaa ketään, mutta samaan aikaan minua ei haittaa olla komennettavana. En koskaan pyydä apua keneltäkään, mutta silti autan kaikkia.
Olen oppinut käyttämään kättäni vuosien saatossa niin hyvin, etten kaipaa toista henkilöä seksuaalisesti. Myöntämällä identiteettini olen vihdoinkin sopeutunut täysin todellisuuteen: en tule koskaan saamaan naisystävää, mutta en osaa enää harmitella sitä. En pysty olemaan katkera. Olen itsenäinen ihminen, mutta rakastan kaikkia.
t. 30v betauros

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:36"]

Mammat, eikös ap:n pitäisi nyt saada paljon naista, kun hän on kiltti, myönteisesti elämään suhtautuva ja hyvätapainen mies? Rehellisiä mielipiteitä?

[/quote]

Ei tule saamaan. Alfa joka on esim. todella mulkku ja käytöstavat niin sun näin, saa kyllä paljon naista. Toki joku voi väittää että näin ei ole, jotta saataisiin pidettyä yllä myyttiä siitä että hyvä mies on aina naisten mieleen.

[/quote]

Ei alfa ole mulkku eikä vailla käytöstapoja. Alfa on peloton, aktiivinen, urheilullinen, lihaksikas, komea, periksiantamaton, päättäväinen, tilanteen haltuun ottava johtajatyyppi. Se, jolla on riittävästi koulutusta, voimaa, ulospäinsuuntautuneisuutta, auktoriteettia, maskuliinisuutta ja rohkeutta. Enemmän kuin muilla miehillä yhteisössä.

[/quote]

Alfa voi olla mulkku. Mitä tulee mieleen sanoista Adolf Hitler, Josif Stalin, Al Capone, Lauri Johansson... Toki moni muu noista pitää paikkansa. Ja mikä rooli on käytöstavoilla, sillä on toki eroa siinä missä piireissä liikutaan. Alfa ei kuitenkaan välttämättä tarkoita jotain hyvää johtajaa, joka ajaa kaikkien etua, on se mikä tässä on muistettava. Lihakset ja urheilullisuuden tuosta voi toki unohtaa, koska ne koskevat tiettyjä genrejä ja ne ovat aika hyödyttömiä esim. niillä palleilla, missä tätä maailmaa todella pyöritetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi