Mitä sitten tehdään kun ei enää iän puolesta saa vauvoja? ammattivalittaja
Kommentit (18)
Ota koira ja rupea liikkumaan sen kanssa. Saat iloisen mielen ja punaiset posket.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:43"]
Eletään elämän parasta aikaa tai sitten katkerana valitetaan kaikesta pää perseessä.
[/quote]
En mä valita. Tuo vauvojenteko on vaan ainoa asia jonka olen osannut.ap
[/quote]
Joko sinä kasvatit ne tekemäsi vauvat? Vanhempanahan ei koskaan voi tehdä riittävästi. Mitä sinulta puuttuu? Voit tehdä vapaaehtoistyötä, jos aikaa on liikaa. Kirjastot on täynnä kirjoja, joita et ehkä ole vielä lukenut?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:22"]
Kasvatetaan aikuiseksi ne lapset joita on. Sitten voi myös opiskella , tehdä töitä ja opetella ihan vaan pitämään ja huolehtimaan itsestään.
[/quote]
Opiskelut ja työnteot ei multa onnistu. ap
[/quote] Miksei onnistu? Avappa hieman, olen ihan huuli pyöreänä. Osaat (?) tehdä vauvoja, osaatko myös ne kasvattaa? Moni työnteko on helpompaa, kuin lasten kasvattaminen kunnon kansalaisiksi.
No on siinäki lahjakas tyyppi. Osaat siis levittää haarat ja ponnistaa. Wohoo!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:11"]
Eikä osaa mitään tehdä?
[/quote]
Mitä sinä et osaa tehdä? Onko lapsesi huostaanotettu?
Kyllä pitäisi vanhuksenakin saada synnyttää lahjamunasoluilla. Muu on ikärasismia.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:12"]
Sitten kuollaan pois
[/quote]
Jaa 41 vuotiaana. ap
kyllä vielä 41 v saadaan vauvoja, useampiakin
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:17"]
kyllä vielä 41 v saadaan vauvoja, useampiakin
[/quote]
Mä en saa. Alkoi aikaisin vaihdevuodet. ap
Kasvatetaan aikuiseksi ne lapset joita on. Sitten voi myös opiskella , tehdä töitä ja opetella ihan vaan pitämään ja huolehtimaan itsestään.
[/quote]
Eletään elämän parasta aikaa tai sitten katkerana valitetaan kaikesta pää perseessä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jokaiselta onnistuu omien kykyjen mukaan. Ei opiskelulla tarkoiteta välttämättä mitään yliopistoa, sä voit opiskella vaikka puutarhanhoitoa ihan omaksi huviksesi. Tai työnteko voi olla vaikka naapurin lasten hoitoa. Mutta sulta ei varmaan onnistu muu kuin netissä ruikuttaminen. Tee siitä työ ja ala bloggaamaan rahasta!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:44"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä sä valitat. Ja sen sä olet tehnyt luultavasti jopa paremmin kuin ne vauvasi.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:47"]
[/quote]
[/quote]
Jokaiselta onnistuu omien kykyjen mukaan. Ei opiskelulla tarkoiteta välttämättä mitään yliopistoa, sä voit opiskella vaikka puutarhanhoitoa ihan omaksi huviksesi. Tai työnteko voi olla vaikka naapurin lasten hoitoa. Mutta sulta ei varmaan onnistu muu kuin netissä ruikuttaminen. Tee siitä työ ja ala bloggaamaan rahasta!
[/quote]
Mielelläni alkaisin bloggaamaan jos osaisin sellaisen aloittaa ja mies sen hyväksyisi. Ja teen mä kesäisin kaikkea puutarhahoitoa yms ja ottaisin mielelläni lapsia hoitoon jos joku antaisi. Mulla vaan ei ole mitään tarjottavaa parisuhdemarkkinoilla,no sitä ei kukaan ehkä tajua. ap
Sitten keppastaan se vanha mies (joita mielestäsi on paljon tarjolla9 ja ruvetaan hoitamaan sitä oman elatuksen eteen.