Miksi olet niin itsekäs, että teet lapsia?
Miksi olet niin itsekäs, että teet lapsia tähän tuhoon tuomittuun maailmaan? Lasten hankkiminen on täysin itsekäs teko.
Ottakaa vaikka lemmikki, jos hoivavietti vaivaa.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:53"]
Koska miehellä on lapsi eksänsä kanssa. Eksä pitää itseään ja persehedelmäänsä maailman napana. Kohta kun meidän kaksoset syntyy, tipahtaa eksä sieltä itelleen rakentamaltaan palkintopallilta. Tietääpähän sitten paikkansa.
[/quote]Persehedelmä!! Ai saatana mä ulvon naurusta täällä :D Vedet silmissä yritän kirjottaa, tää oli hyvä!
[/quote]
Persehedelmä on kakka. Ei vauva.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:22"]
Lapsia olen tehny mutta siinä samaa mieltä että tätä syntyvyyttä voitais säännöstellä jotenkin.
Lapsia hauaville pakolliseks jotku mielenterveystestit, sitte hoitamaan kk. vauvaa yötäpäivää ja kattomaan miltä se homma todellisuudessa näyttää.
Sitte kk. uhmaikäsen kanssa ja kk.vaikean teinin kanssa. Sit jos tekee mieli lisääntyä ja turha haihattelu ihanasta lapsiperheen arjesta karistettu ja silti haluaa siihen mukaan niin antaa mennä.
[/quote]
Hyvä huudella ja ideoida ku omat lapset on jo tehty :D näinköhän olisit itsekään läpäissyt testejä.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:07"]
Minusta tuollainen ihmiskunnan oma-aloitteinen sukupuuttokuolema on aikamoista utopiaa. Tai paremminkin dystopiaa. Kyllä meillä on yhtä suuri oikeus olla täällä kuin muillakin eliölajeilla. Mutta meidän pitää olla vastuullisia, koska olemme nousseet / korottaneet itsemme muiden lajien yläpuolelle. Valta tuo vastuun.
En katso hyvällä hillitöntä lisääntymistä, mutta en myöskään tiukkapipoista, misantrooppista vastapuolta. Etenkään, jos tätä ideologiaa vielä kailotetaan nettipalstoilla toisinajatteljoita syyllistäen ja halveksien. Enpä näe sitäkään hyvänä, jos kaikki ajattelevat, vastuulliset ihmiset jättävät lisääntymisen vain vastuuttomien ja tietämättömien huoleksi. Valistusta peliin, mutta positiivisella tavalla! Ja luonnovaroja voi säästää myös omaa kulutustaan hillitsemällä, ei se lisääntyminen/lisääntymättä jättäminen todellakaan ole ainoa tekijä tässä yhtälössä.
[/quote]
Ei yksittäisen ihmisen ekoteoista, kulutuksen hillitsemisestä ym. ole hyötyä, kuin tekijälle itselleen. Tyhjänpäiväistä toimintaa, varsinkin, jos on pullauttanut jo ekokatastrofin, tai useampia tähän maailmaan.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:22"]
Lapsia olen tehny mutta siinä samaa mieltä että tätä syntyvyyttä voitais säännöstellä jotenkin.
Lapsia hauaville pakolliseks jotku mielenterveystestit, sitte hoitamaan kk. vauvaa yötäpäivää ja kattomaan miltä se homma todellisuudessa näyttää.
Sitte kk. uhmaikäsen kanssa ja kk.vaikean teinin kanssa. Sit jos tekee mieli lisääntyä ja turha haihattelu ihanasta lapsiperheen arjesta karistettu ja silti haluaa siihen mukaan niin antaa mennä.
[/quote]
Ei nyt kyse ole siitä pärjääkö niitten riivatun mukuloiden kanssa, vaan siitä että ihmisiä on liikaa.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:53"]
Koska miehellä on lapsi eksänsä kanssa. Eksä pitää itseään ja persehedelmäänsä maailman napana. Kohta kun meidän kaksoset syntyy, tipahtaa eksä sieltä itelleen rakentamaltaan palkintopallilta. Tietääpähän sitten paikkansa.
[/quote]
Kutsutko sinä omiakin lapsiasi persehedelmiksi? Ihan hirveää, olisit jättänyt lapset tekemättä. Tai ainakin ottanut lapsettoman miehen.
Mä en aio hankkia lapsia, mutta en koe mitään ahdistusta muiden ihmisten lisääntymisestä. Oon kai sitten sen verran itsekäs, ettei mua kiinnosta mitä maailmalle tapahtuu kun olen potkaissut tyhjää, joten mun puolestani ihmiset saavat ihan vapaasti lisääntyä ja täyttää maan. Ei ole mun ongelmani, vaan niiden jotka lapsia tänne tekevät, jos siis lainkaan välittävät jälkikasvustaan. Ainoastaan eläimiä käy sääliksi, kun joutuvat vääjäämättä eniten kärsimään ihmislajin kansoittaessa joka kolkan.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 03:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:14"]
Minusta ap pitäisi sitoa johnkin pölkkyyn keskelle toria ja lapsiperheet voisivat heitellä häntä päivän aikana kivillä rangaistukseksi typeryydestä mitä hän täälä suoltaa. Ap edustaa anarkiaa ja tuhoa.
Yhteiskunnan ja kultuurin elinehtona ovat lapset.
[/quote]
Katso vaikkapa tämän oman viestisi alapuolella oleva mainoskuva. Afrikassa on nälkäisiä lapsia. Nälkä johtuu siitä, että ihmisiä on jo ihan liikaa. Ihmiskunnan kasvattaminen ihan vaan siksi kun "mä haluun, mulla on vauvakuume", on pelkkää itsekkyyttä, josta olisi syytä kivittää torilla.
[/quote]
EI, vaan nälkä johtuu siiä et rikkaat länsmaat ovat itsekkäitä. Sinäkinheität ruokaa rosiin ja haet parempaa ja tuoreempaa tilalle. Jos kaikki maailman ruoka jaettaisiin tasaisesti, sitä riittäisi kyllä kaikille.
Minä teen lapsia koska se on minusta mukavaa :)