Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet niin itsekäs, että teet lapsia?

Vierailija
14.11.2014 |

Miksi olet niin itsekäs, että teet lapsia tähän tuhoon tuomittuun maailmaan? Lasten hankkiminen on täysin itsekäs teko.

Ottakaa vaikka lemmikki, jos hoivavietti vaivaa.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ajatella, että jos onnistun kasvatustehtävässäni, jätän maailmaan jotain, mikä tekee siitä paremman paikan. Maailmasta tulee parempi, jos ihmiset keskittyvät jättämään parempia lapsia maapallolle, eikä parempaa maapalloa lapsille.

Vierailija
22/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:47"]

Miksi te lapsia haluavat ette adoptoi? Maailma on täynnä ei-toivottuja lapsia joilla ei ole vanhempia eikä tulevaisuutta. Kyllä minunkin mielestäni on todella itsekästä jos ei pysty rakastamaan muuta kuin oman munasolun tai siittiön tulosta.

[/quote]

Kerropa, miten saa helposti adoptoitua lapsen Suomesta tai ulkomailta. Adoptiojonot ovat vuosien pituiset, siinä jonottaessa saattaa vanhentua niin, ettei enää kelpaakaan adoptiovanhemmaksi, tai voi olla sairautta tai muuta sellaista, ettei saa adoptoida. Ja vielä, en minä halua mitään narkkarin tai juopon tai aliravitun jo valmiiksi pilaamaa vauvaa vaan oman lapsen, jonka hyvinvoinnista olen voinut huolehtia sikiämisestä alkaen.

Harvemmin on adotoitavana sellaisia vauvoja, joiden äiti on ollut tupakoimatta ja juomatta ja syönyt terveellisesti ja harrastanut liikuntaa ja elänyt fiksusti ja joka kantaa sellaisia geenejä, että lapsestakin voi odottaa suht järkevää. Sellaiset adoptoidaan tavallisesti omaan sukuun.

Eikä nykyisin edes kovin paljon adoptoida pikkuvauvoja vaan annetaan vain kasvattilapseksi 5-15-vuotiaana ja sitten on riesana se bioäiti, joka voi koska vain tulla ja haluta lapsensa takaisin tai tulla viinapäissään rähinöimään tms. Ei kiitos sellaiselle elämälle.

[/quote]

ottamatta kantaa alkuperäiseen aiheeseen..tässä vaikuttaa olevan todella sairas,itsekäs ja ennen kaikkea laskelmoiva ihminen.oikein puistattaa.lisäksi ei näytä tietävän adoptiosta mitään.On se surullista että kuka vaan voi tehdä lapsia,esim.sun kaltaiset ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:14"]

Minusta ap pitäisi sitoa johnkin pölkkyyn keskelle toria ja lapsiperheet voisivat heitellä häntä päivän aikana kivillä rangaistukseksi typeryydestä mitä hän täälä suoltaa. Ap edustaa anarkiaa ja tuhoa.

Yhteiskunnan ja kultuurin elinehtona ovat lapset.

[/quote]

Katso vaikkapa tämän oman viestisi alapuolella oleva mainoskuva. Afrikassa on nälkäisiä lapsia. Nälkä johtuu siitä, että ihmisiä on jo ihan liikaa. Ihmiskunnan kasvattaminen ihan vaan siksi kun "mä haluun, mulla on vauvakuume", on pelkkää itsekkyyttä, josta olisi syytä kivittää torilla.

Vierailija
24/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, leikitään vähän mielikuvituksella...

mitä tapahtuisi näille viimeisille elossa oleville vanhuksille?

tekisivätkö armomurhan toinen toisilleen, nääntyisivät nälkään, vai mitä?

entä kun he viimeiset olisivat keski-ikäisiä, kuka hoitaisi heidän terveytensä?

mitä sitten kun kaikki olisi ohi ja ihmiskunta kuollut sukupuuttoon?

mitä tapahtuisi kaikille ihmisten aiheuttamille asioille, jotka tarvitsisivat säännöllistä huoltoa jottei tapahtuisi ympäristö katastrofeja?

tälläisiä pohdin, joku viisaampi vastatkoon.

Vierailija
25/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni taitavat olla iältään lähempänä keskivertopalstailijaa kuin minä. Heitä tehdessä aiheesta ei vielä puhuttu näin yleisesti, mutta itse olen heille puhunut siitä, että kannattaa harkita lasten tekoa todella tarkkaan. On hyvä, että asiasta on alettu puhua. Jostainhan ja joskus se pitää aloittaa, ja muutokset yleensä alkavat aina ensin pienen ryhmän (osin radikaaleilla) mielipiteillä. Eihän täällä kukaan ole sanonut että nykyiset lapset pitäisi tuhota, vaan että ei enää lisäännyttäisi. Sitä paitsi olemme aika myöhässä jo.

Nykyisillä lapsilla ja nuorilla olisi mahdollisuus sopeutua asiaan ja vaikuttaa asenteisiinsa, jos yleisemmin tästä puhuttaisiin. Tavoitteena, että yhä useampi kokisi lapsettoman elämän mielekkääksi.

Vierailija
26/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 03:33"]

Okei, leikitään vähän mielikuvituksella...

mitä tapahtuisi näille viimeisille elossa oleville vanhuksille?

tekisivätkö armomurhan toinen toisilleen, nääntyisivät nälkään, vai mitä?

entä kun he viimeiset olisivat keski-ikäisiä, kuka hoitaisi heidän terveytensä?

mitä sitten kun kaikki olisi ohi ja ihmiskunta kuollut sukupuuttoon?

mitä tapahtuisi kaikille ihmisten aiheuttamille asioille, jotka tarvitsisivat säännöllistä huoltoa jottei tapahtuisi ympäristö katastrofeja?

tälläisiä pohdin, joku viisaampi vastatkoon.

[/quote]

Tarkennatko vähän mitkä ihmisten aiheuttamat asiat vaativat säännöllistä huoltoa. Vai heittelitkö ihan vaan hatusta jotain argumentteja oikeuttaaksesi oman lisääntymisesi?

Vierailija
27/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 15:05"]

Olen fiksu, mukava, koulutettu ja myös mieheni on. Tunnen, että meillä on melkein velvollisuus hankkia lapsia. Miksi vain wt:t ja afrikkalaiset ja aasialaiset saavat lisääntyä? Ihmiskunnan säilymisen kannalta on todella tärkeää, että myös älykkäät ihmiset hankkivat lapsia. Ehkä ihmiskunnan säilyminen ei ole mikään itseisarvo, mutta itse jotenkin koen sen tärkeäksi. Jokainen laji pyrkii säilyttämään itsensä, siksi lisääntyminen.

[/quote]

Tästähän julkaistiin vähän aikaa sitten Oulun yliopistossa tutkimus, että suomalaisten älykkyys on kääntynyt laskuun kun koulutetut ihmiset keskittyvät uraan ja tekevät vain vähän lapsia ja suurin osa kersoista onkin tulevaisuudessa wt-perheistä. Tällä hetkellähän me ollaan maailman älykkäimpiä kansoja Japanin ja Etelä-Korean ohella.

Vierailija
28/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 03:33"]

Lapseni taitavat olla iältään lähempänä keskivertopalstailijaa kuin minä. Heitä tehdessä aiheesta ei vielä puhuttu näin yleisesti, mutta itse olen heille puhunut siitä, että kannattaa harkita lasten tekoa todella tarkkaan. On hyvä, että asiasta on alettu puhua. Jostainhan ja joskus se pitää aloittaa, ja muutokset yleensä alkavat aina ensin pienen ryhmän (osin radikaaleilla) mielipiteillä. Eihän täällä kukaan ole sanonut että nykyiset lapset pitäisi tuhota, vaan että ei enää lisäännyttäisi. Sitä paitsi olemme aika myöhässä jo.

Nykyisillä lapsilla ja nuorilla olisi mahdollisuus sopeutua asiaan ja vaikuttaa asenteisiinsa, jos yleisemmin tästä puhuttaisiin. Tavoitteena, että yhä useampi kokisi lapsettoman elämän mielekkääksi.

[/quote]

Tässä on fiksu ja asiallinen viesti aiheeseen. Musta ihan oikeasti ihmisten kannattaisi alkaa miettiä lisääntymistään sen LAPSEN kannalta mutta joku kerta kun tällainen (toki provosoivaan sävyyn kirjoitettu) keskustelu avataan niin ihmiset heittävät järjen mäkeen ja syöksyvät kiihkolla kannustamaan ap:ta itsemurhaan tms. Aivan kuin se olisi jotenkin rinnasteista sen faktan kanssa että ihmisiä ON liikaa ja kyllä, juuri sinun lapsesi, niin ihana ja rakas kuin onkin, tulee vielä näkemään kuinka ihmislajin elinolosuhteet luisuvat kohti tuhoa, ja siksi olisi kannattanut miettiä että haluaako tehdä omia lapsia tällaiseseen ylikansoitettuun maailmaan.

Työntäkää ne tunteet sivuun ja ottakaa järki käteen te, joilla ei vielä lapsia ole. Itsekin auon jäädä lapsettomaksi juuri tästä syystä.

Vierailija
29/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 15:25"]

Mutta miksi oman suvun jatkaminen on monelle niin tärkeää?

[/quote]

Tätä olen itsekin monesti ihmetellyt. Usein kuulee juuri tuota "haluan että minusta jää jälki", "haluan että sukumme jatkuu" jne. Eihän tänne jää kenestäkään lopulta mitään jälkeä. Lienee tieteellisesti tunnustettu tosiasia, että koko ihmiskunta ja sen jälkeen koko maapallo (ja edelleen lopulta koko maailmankaikkeus) tulee katoamaan. En jaksa itse oikein ymmärtää mitä merkitystä sillä muka pitäisi olla, että jonkun suku jatkuu maapallolla mitättömän hyttysenpaskan mittaisen ajanjakson, niin lyhyen, ettei se ole oikeastaan edes mitattavissa.

Vierailija
30/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 06:19"] [quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 03:33"]

[/quote] Tässä on fiksu ja asiallinen viesti aiheeseen. Musta ihan oikeasti ihmisten kannattaisi alkaa miettiä lisääntymistään sen LAPSEN kannalta mutta joku kerta kun tällainen (toki provosoivaan sävyyn kirjoitettu) keskustelu avataan niin ihmiset heittävät järjen mäkeen ja syöksyvät kiihkolla kannustamaan ap:ta itsemurhaan tms. Aivan kuin se olisi jotenkin rinnasteista sen faktan kanssa että ihmisiä ON liikaa ja kyllä, juuri sinun lapsesi, niin ihana ja rakas kuin onkin, tulee vielä näkemään kuinka ihmislajin elinolosuhteet luisuvat kohti tuhoa, ja siksi olisi kannattanut miettiä että haluaako tehdä omia lapsia tällaiseseen ylikansoitettuun maailmaan. Työntäkää ne tunteet sivuun ja ottakaa järki käteen te, joilla ei vielä lapsia ole. Itsekin auon jäädä lapsettomaksi juuri tästä syystä.[/quote]

Itsekään en voisi kuvitellakaan, että tekisin lapsia tähän huimaa vauhtia köyhtyvään ja kurjistuvaan maahan kilpailemaan toimeentulosta, jota yhä enenevissä määrin ei ole saatavissa. Tuohon päälle vielä maapallon saastuminen, lisääntyvät luonnonkatastrofit ja jälleen varsin mahdolliselta vaikuttava suursodan uhka. Hyvä jos ehtii edes itse alta pois.

Vierailija
31/69 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on liian vähän lapsia.

Vierailija
32/69 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, mutta onhan se toki totta, ettei lasten tekemiseen ole olemassa ensimmäistäkään epäitsekästä syytä.

Vierailija
33/69 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:38"]

Huono provo, mutta onhan se toki totta, ettei lasten tekemiseen ole olemassa ensimmäistäkään epäitsekästä syytä.

[/quote]

Ei tämä ole provo. Ihmiset voisivat ajatella vähän muutakin, kuin omaa napaansa.

Vierailija
34/69 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenne joutuvat elämään luultavasti hirveässä maailmassa, kun itse olette jo kuolleet.

Mikään ei ole typerämpää, kuin "vihreistä arvoista", luonnonsuojelusta, ym. eko-asioista paasaava ihminen, joka kuitenkin synnyttää tähän maailmaan käveleviä ekokatastrofeja.

Vierailija
35/69 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehellä on lapsi eksänsä kanssa. Eksä pitää itseään ja persehedelmäänsä maailman napana. Kohta kun meidän kaksoset syntyy, tipahtaa eksä sieltä itelleen rakentamaltaan palkintopallilta. Tietääpähän sitten paikkansa.

Vierailija
36/69 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:49"]

Lapsenne joutuvat elämään luultavasti hirveässä maailmassa, kun itse olette jo kuolleet.

Mikään ei ole typerämpää, kuin "vihreistä arvoista", luonnonsuojelusta, ym. eko-asioista paasaava ihminen, joka kuitenkin synnyttää tähän maailmaan käveleviä ekokatastrofeja.

[/quote]

Eli mielestäsi ihmisten pitäisi kuolla sukupuuttoon?

Vierailija
37/69 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä elämän tarkoitus on elämän jatkuminen.

Ja onko olemassa ihmistä, joka haluaa lapsia ja voi niitä saada, mutta jättää hankkimatta, koska maapallolla on jo liikaa ihmisiä? Eikö näin suurella epäitsekkyydellä varustettu henkilö voisi myös maapallon edun vuoksi tappaa itsensä?

Vierailija
38/69 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu, mukava, koulutettu ja myös mieheni on. Tunnen, että meillä on melkein velvollisuus hankkia lapsia. Miksi vain wt:t ja afrikkalaiset ja aasialaiset saavat lisääntyä? Ihmiskunnan säilymisen kannalta on todella tärkeää, että myös älykkäät ihmiset hankkivat lapsia. Ehkä ihmiskunnan säilyminen ei ole mikään itseisarvo, mutta itse jotenkin koen sen tärkeäksi. Jokainen laji pyrkii säilyttämään itsensä, siksi lisääntyminen.

Vierailija
39/69 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 15:05"]Olen fiksu, mukava, koulutettu ja myös mieheni on. Tunnen, että meillä on melkein velvollisuus hankkia lapsia. Miksi vain wt:t ja afrikkalaiset ja aasialaiset saavat lisääntyä? Ihmiskunnan säilymisen kannalta on todella tärkeää, että myös älykkäät ihmiset hankkivat lapsia. Ehkä ihmiskunnan säilyminen ei ole mikään itseisarvo, mutta itse jotenkin koen sen tärkeäksi. Jokainen laji pyrkii säilyttämään itsensä, siksi lisääntyminen.
[/quote]
Et kuullosta älykkäältä eli kannattaa jättää kersojen hankkiminen muille.

Vierailija
40/69 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

because I can

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi