Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko automaattisesti paha ihminen, jos toivoo jonkun ihmisen kuolemaa?

Vierailija
25.09.2021 |

Jos on kyseessä niin pahasti sairas ja ongelmainen ihminen, että eläessään aiheuttaa pelkkää tuskaa ja kärsimystä kaikille.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen jo vuosia toivonut yhden ihmisen kuolemaa, mutta mikä pahan tappaisi 😞

Tiedän yhden v-mäisen, joka sairastui syöpään, ei ole ainoa jota on karma kurittanut.

Eiköhän jokaisen historiasta löydy jotain pahaa, joka voidaan sitten tarvittaessa kaivaa esiin kun sairastuu. Huomaa kun, nimittäin kaikki sairastuvat ja kuolevat paitsi ne jotka kuolee esimerkiksi onnettomuudessa.

Vierailija
22/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen jo vuosia toivonut yhden ihmisen kuolemaa, mutta mikä pahan tappaisi 😞

Tiedän yhden v-mäisen, joka sairastui syöpään, ei ole ainoa jota on karma kurittanut.

No sittenhän vain v-mäiset sairastuvat ja muut eivät.

Jos sinulla ei ole syöpää voit olla varma että olet enkeli eikä sinulla ole henkisiäkään sairauksia.

Kyllä ne muutamat ovat omalla käytöksellään ansainneet mm. syövän muutenkin myrkyllisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa lukee (Jumalan sana) että sydämessä toivottu murha on sama asia kuin oikea murha eli hyvin paha asia. 10 käskyssä lukee älä tapa.

En toivo että anoppi murhataan, vaan että hän kuolee, mieluusti esim kivuliaan taudin myötä. Aiheuttaa toimillaan jatkuvasti ympärilleen pahaa, enkä ihmettelisi, jos en olisi toiveeni kanssa yksin.

Vierailija
24/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän maailmaan on parasta syntyä psykopaattina, narsistina tai muuten täysin tunnekylmänä ihmisenä.

Nämä ihmiset menestyvät tällä Luciferin johtamalla planeetalla.

Vierailija
25/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon Sinnan kuolevan.

Vierailija
26/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat täällä ovat naisia jotka toivovat toisen naisen kuolemaa.

Vierailija
27/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän maailmaan on parasta syntyä psykopaattina, narsistina tai muuten täysin tunnekylmänä ihmisenä.

Nämä ihmiset menestyvät tällä Luciferin johtamalla planeetalla.

Parasta olla syntymättä. Toivottavasti et ole lisääntynyt vaikka tunnetkin siihen tarvetta...

Vierailija
28/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma ei todellakaan toimi.

Mun narsisti isä, lapsenhakkaaja, vaimonhakkaaja, ihmisten kiusaaja, on tuhonnut kymmenien ihmisten elämän. Ja yhä porskuttaa ja vauhti kiihtyy. Mitään rangaistusta ei ole karma antanut eikä anna. Kohta 80 ja edelleen piinaa ja kiusaa ja on väkivaltainen.

Vierailija
29/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma ei todellakaan toimi.

Mun narsisti isä, lapsenhakkaaja, vaimonhakkaaja, ihmisten kiusaaja, on tuhonnut kymmenien ihmisten elämän. Ja yhä porskuttaa ja vauhti kiihtyy. Mitään rangaistusta ei ole karma antanut eikä anna. Kohta 80 ja edelleen piinaa ja kiusaa ja on väkivaltainen.

Ei vaikuta menestyjältä

Onko alkoholisti?

Vierailija
30/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivot jonkun ennenaikaista kuolemaa. Kaikkihan täältä pois kuollaan ennemmin tai myöhemmin. On varmaan melko inhimillistä toivoa, että joku kuolisi aikaisemmin, kuin myöhemmin.

Mutta miksi rääkätä omaa ajatusmaailmaan myrkyttämällä sillä että alkaa mahdollisesti hautomaan ja hellimään tuollaisia ajatuksia usein? Siinä tekee hallaa vain itselle. Voisitko tehdä jotain konkreettista niiden eteen, joita tuo paskiainen kiusaa ja häiritsee olemalla vielä elossa?

Kosto on Jumalan. Paha saa vielä palkkansa.