Aion yllättää mieheni tänään!
Vähän taustatietoja: Meillä molemmilla on ollut paljon kiireitä viime aikoina ja vaikka seksiä onkin ollut, se on ollut aina sitä samaa, joskin hyvää. En ole aikoihin jaksanut ajella karvoja, vaikka tietysti siistinyt olenkin. Sama miehellä.
Nyt mulla on vapaapäivä ja päätin yllättää miehen ajamalla posliinin pitkästä aikaa. Kun hän tulee töistä, aion sanoa, että mulla on sulle yllätys ja laittaa kätensä pöksyihini.
Mitä mieltä olette? Ilahtuisitteko / ilahtuisiko miehenne tällaisesta?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:19"]Vähän taustatietoja: Meillä molemmilla on ollut paljon kiireitä viime aikoina ja vaikka seksiä onkin ollut, se on ollut aina sitä samaa, joskin hyvää. En ole aikoihin jaksanut ajella karvoja, vaikka tietysti siistinyt olenkin. Sama miehellä.
Nyt mulla on vapaapäivä ja päätin yllättää miehen ajamalla posliinin pitkästä aikaa. Kun hän tulee töistä, aion sanoa, että mulla on sulle yllätys ja laittaa kätensä pöksyihini.
Mitä mieltä olette? Ilahtuisitteko / ilahtuisiko miehenne tällaisesta?
[/quote
Ilahtuisin ja bonus olisi jos panisit jotain ohutta/kevyttä päälle mistä paistaisi sojottavat nappulat läpi tai hieman tissin sivuja paistaisi.
Tv.väsynyt ja stressaantunut mies.
Joo, ilmaisin ehkä itseäni huonosti. En siis "ajele" alapäätäni sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan epiloin. Ei kestä iho ajamista ja sänkeä, ja epiloimalla saan paremman ja kestävämmän tuloksen. Kun koko puska on ehtinyt kasvaa takaisin, epilointi vie sellaisen tunnin, ja vaatii kyllä tiettyä mielentilaakin, että siihen viitsii ryhtyä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:12"]
Mä yllätän mun miehen huomenna herättämällä suihinottoon ja päivällä mennään syömään :)
[/quote]
Imet likaista kyrpää?
[/quote]
Niinpä, taliköhnää esinahan alla, YÄK!
[/quote]
Tässä lisätietoja "taliköhnästä":
""Smegma is probably the most misunderstood, most unjustifiably maligned substance in nature. Smegma is clean, not dirty, and is beneficial and necessary. It moisturizes the glans and keeps it smooth, soft, and supple. Its antibacterial and antiviral properties keep the penis clean and healthy. All mammals produce smegma.
Thomas J. Ritter, MD"
[/quote]
Rakas sisko, ei kaikki netin mutu-tutkimukset ja -höpinät ole totta. Kerran vielä, hidastettuna: e i o l e t o t t a!
[/quote]
Oletko jälkeenjäänyt? Kerro toki, jos sinulla on parempaa tietoa.
Tuon voisinkin toteuttaa, kiitti vinkistä, väsynyt ja stressaantunut mies!
Ja voisitteko te smegmahullut perustaa vaikka oman keskustelun aiheelle? En ole ikinä havainnut miehelläni smegmaa, eikä se liity millään tavalla tähän keskusteluun.
-ap
ei oo ollu aikaa ajella ? itse ajelen sen 1-2 minuuttii joka suihkukerta ja eipä juuri pääse mitään kasvamaan. aikamoinen minuuttiaikataulu sulla.