Aion yllättää mieheni tänään!
Vähän taustatietoja: Meillä molemmilla on ollut paljon kiireitä viime aikoina ja vaikka seksiä onkin ollut, se on ollut aina sitä samaa, joskin hyvää. En ole aikoihin jaksanut ajella karvoja, vaikka tietysti siistinyt olenkin. Sama miehellä.
Nyt mulla on vapaapäivä ja päätin yllättää miehen ajamalla posliinin pitkästä aikaa. Kun hän tulee töistä, aion sanoa, että mulla on sulle yllätys ja laittaa kätensä pöksyihini.
Mitä mieltä olette? Ilahtuisitteko / ilahtuisiko miehenne tällaisesta?
Kommentit (85)
No kuulostele tunteitasi ja kerro sitten meille muillekin! :D En ajatellut, että tän tarvitsisi herättää sen erikoisempia tunteita kenessäkään, paitsi toivottavasti miehessäni.
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:12"]
Mä yllätän mun miehen huomenna herättämällä suihinottoon ja päivällä mennään syömään :)
[/quote]
Imet likaista kyrpää?
Mun mies aina innostuu jos on juuri ajeltu. Ja jos on jäänyt ajelematta hän valittaa. Itseäni tuollainen ärsyttää, miksei luonnontilassa oleva alapää kelpaa yhtä hyvin.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:14"]
Kuulostaa mukavalta, 17! Toivon itsekin, että tästä ajelusta seuraisi suuseksiä, joka on jäänyt aika vähälle viime aikoina.
-ap
[/quote]
Kuka sitä hiivaperää nyt solkenaan lussuttais?:)
Ikävää tommonen valittaminen, 22. Mun mies ei ikinä valita ja luonnontilassa oleva kelpaa hänelle myös. Mutta kuitenkin suositaan molemmat posliinia.
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:23"]
Mun mies aina innostuu jos on juuri ajeltu. Ja jos on jäänyt ajelematta hän valittaa. Itseäni tuollainen ärsyttää, miksei luonnontilassa oleva alapää kelpaa yhtä hyvin.
[/quote]
On miehiä ja miehiä.
On täällä kommentit taas. :D Mulla ei ole hiivaa, kiitos vaan kysymästä. Kerroin, että molemmilla on ollut kiirettä ja väsymystä, jonka vuoksi seksi ollut vähän taka-alalla ja karvat rehottaneet. Ajattelin posliinin piristävän seksielämää pitkästä aikaa. On se näköjään kauhea asia joillekin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:18"]
Mä yllätän mun miehen huomenna herättämällä suihinottoon ja päivällä mennään syömään :)
[/quote]
Imet likaista kyrpää?
[/quote]
Niinpä, taliköhnää esinahan alla, YÄK!
Tosimies ei ole moksiskaan jos pillukarvat viuhtovat hampaiden välissä kuin hammaslanka konsanaan.
Yllätän naiseni antamalla suihin just kun olen tullut ylitöistä, huoh;)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:32"]
[/quote]
Imet likaista kyrpää?
[/quote]
[/quote]
Tässä lisätietoja "taliköhnästä":
""Smegma is probably the most misunderstood, most unjustifiably maligned substance in nature. Smegma is clean, not dirty, and is beneficial and necessary. It moisturizes the glans and keeps it smooth, soft, and supple. Its antibacterial and antiviral properties keep the penis clean and healthy. All mammals produce smegma.
Thomas J. Ritter, MD"
Voisin kans yllättää mieheni. Suihinotolla. Pyydän sen makuuhuoneeseen, vedän siltä housut alas ja hommiin. Sittenkun on tullut alan puhumaan asiallisesti kauppalistasta :)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:39"]
Voisin kans yllättää mieheni. Suihinotolla. Pyydän sen makuuhuoneeseen, vedän siltä housut alas ja hommiin. Sittenkun on tullut alan puhumaan asiallisesti kauppalistasta :)
[/quote]
Tuossa vaiheessa kauppalista on mällivanan pituinen!
[/quote]
Imet likaista kyrpää?
[/quote]
Älä ikinä, koskaan ime tai laita suutasi lähellekkään puolisosi/seurustelukumppanisi alapäätä! Sehän on likainen! Hyi! Onneksi en seurustele kanssasi. En kestäisi. -31-
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:37"]
""Smegma is probably the most misunderstood, most unjustifiably maligned substance in nature. Smegma is clean, not dirty, and is beneficial and necessary. It moisturizes the glans and keeps it smooth, soft, and supple. Its antibacterial and antiviral properties keep the penis clean and healthy. All mammals produce smegma.
Thomas J. Ritter, MD"
[/quote]
Ihan sama mulle mitä se käytännössä on ja mikä tarkotus sillä on. Ällöttävän tuntusta suussa jos suikkaria antaa, ideana ja ihan suussakin.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:32"]
[/quote]
Imet likaista kyrpää?
[/quote]
[/quote]
Thomas J. Ritter, MD"
[/quote]
Rakas sisko, ei kaikki netin mutu-tutkimukset ja -höpinät ole totta. Kerran vielä, hidastettuna: e i o l e t o t t a!
Sivuhuomautuksena, että kyllä me ainakin osataan mieheni kanssa peseytyä, ettei teidän tartte yökkiä siellä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:03"]Mies ei seuraa futista. Onneksi!
-ap
[/quote]
Mites Läppävian striimi klo-16-> ? :)
ihanaa, ap ja miehensä pääsee tänään läiskyttämään paljata erogeenisiä alueitaan toisiaan vasten!
ja tää pitäis herättää minkälaisia tunteita? kateutta?