Aion yllättää mieheni tänään!
Vähän taustatietoja: Meillä molemmilla on ollut paljon kiireitä viime aikoina ja vaikka seksiä onkin ollut, se on ollut aina sitä samaa, joskin hyvää. En ole aikoihin jaksanut ajella karvoja, vaikka tietysti siistinyt olenkin. Sama miehellä.
Nyt mulla on vapaapäivä ja päätin yllättää miehen ajamalla posliinin pitkästä aikaa. Kun hän tulee töistä, aion sanoa, että mulla on sulle yllätys ja laittaa kätensä pöksyihini.
Mitä mieltä olette? Ilahtuisitteko / ilahtuisiko miehenne tällaisesta?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:19"]
Vähän taustatietoja: Meillä molemmilla on ollut paljon kiireitä viime aikoina ja vaikka seksiä onkin ollut, se on ollut aina sitä samaa, joskin hyvää. En ole aikoihin jaksanut ajella karvoja, vaikka tietysti siistinyt olenkin. Sama miehellä.
Nyt mulla on vapaapäivä ja päätin yllättää miehen ajamalla posliinin pitkästä aikaa. Kun hän tulee töistä, aion sanoa, että mulla on sulle yllätys ja laittaa kätensä pöksyihini.
[/quote]
Näin miehenä sanoisin, että pillu ei paljon nykyaikana kiinnosta. Stressi on sen verran kovaa. Kiitos kun kuuntelit.
[/quote]
Samat sanat - tylsä kapine nykyisin!
Olen 30. Miten se vaikuttaa asiaan?
-ap
Mun ainakin on niin pöljä että innostuu tuosta heti. :D yleensä tosin huomannut itse kun on näpläillyt pisin mun kehoa, ei oo tarvinnut ohjata kättä itse mihinkään :)
No mun miehellä on ollut aika rankka työviikko, joten en tiedä innostuisiko välttämättä seksistä ilman tuota vihjausta, että nyt olisi posliinia tarjolla. Saa nähdä miten naisen käy... :D
-ap
Illalla tulee sit futista telkkarista, et muista huomioida ajoitus.
Mies ei seuraa futista. Onneksi!
-ap
Minä yllätin mieheni eilen vaihtamalla olohuoneen verhot. Se ei edes huomannut. :(
Miehet on aika helppoja. Kyllä mun mies tuosta innostuu :) Harmi vaan, että mulla on menkat just nyt. Yllätykseksi ostan sille sitten sipsejä ja muutaman oluen :D Innostuu se niistäkin. Joskaan ei yhtä paljon.
Ei munkaan mies mitään verhoja varmaan huomaisi. :D Toivon, että tämä olisi astetta kiinnostavampi asia hänelle.
-ap
Anna samalla aromaattinen kokovartalohieronta näin esileikkinä jos on rankka työviikkokin ollut :)
Moni luulee, et joku muu on sheivannut sun pimppis, ja tulee hyvin, hyvin vihaiseksi!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:03"]Mies ei seuraa futista. Onneksi!
-ap
[/quote]
No meillä seuraa, samperi!
T. 4
ei kaikissa miehissä asu se pieni pedofiili, joka haluaa pikkutytön pimppaa
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:06"]
Menis loputkin halut
T: Mies
Niin menis. T: Toinen mies.
[/quote]
Mieheni säikähtäisi ja pitäisi minua sairaana.
Hieronnasta mies ei oikein välitä, mutta on aikeissa tuoda olutta ja sipsejä mukanaan kaupasta. En todellakaan usko, että epäilisi jonkun muun ajaneen karvani, ja vielä vähemmän että mies olisi pedofiili. :D Satutaan vaan molemmat tykkäämään enemmän posliinista, siis molemmilla. Ei vaan ole ollut aikaa puskanleikkuuseen viime aikoina, kuten totesin.
-ap
Mä yllätän mun miehen huomenna herättämällä suihinottoon ja päivällä mennään syömään :)
Kuulostaa mukavalta, 17! Toivon itsekin, että tästä ajelusta seuraisi suuseksiä, joka on jäänyt aika vähälle viime aikoina.
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:19"]
[/quote]
Näin miehenä sanoisin, että pillu ei paljon nykyaikana kiinnosta. Stressi on sen verran kovaa. Kiitos kun kuuntelit.