Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan perjantaina alkaa kännikirjoittelu?

Vierailija
14.11.2014 |

Kello on nyt noin 11.30. Vielä ei näy ilmiselvästi kännissä kirjoitettuja kommentteja paljon täällä. Oletteko seuranneet, mihin aikaan se alkaa? Milloin alkaa kiroilu, jankkaus ja räävitön haukkuminen kaatua tosissaan päälle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman klo 15 jälkeen. Silloin "tänään pikkuisen aikaisemmin" lähtenyt av-mamma on kerinnyt kotiin ja korkannut. Raskas työviikko on takana, rentouttava ja iloinen viikonloppu edessä. Pitää ihan purkaa tunnetta ja kirjoittaa av:lle, että "Vittu kun siis nyt vitutaa tää kaiki Paska!!!!!!!!!!!!!!!!" Have a nice weekend...

Vierailija
2/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusten perusteella on ainakin sekopäät ryöminyt koloistaan, palsta on jo nyt tarpeeks sekaisin ilman kännisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa pohjustus, kun tentti suoritettu, lounasta napaan ja Alkon kautta kotiin tinttaamaan. :) Hölökyn kölökyn!

Vierailija
4/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole av-mamma (luokittelen itseni av-ihmiseksi, ei lapsia) mutta korkki/tölkki sihahtaa varmaan kuuden maissa! Pitkä viikonloppu alkoi jo eilen. Ruuaksi gourmet ruokaa eli kalapuikkoja. Siihen sopisi kyllä seuraksi joku kevyt valkoviini.

Elämä on kerrassaan ihanaa <3 Illalla kynttilöitä palamaan ja viltin alle <3 <3 <3 Omalla murullakin koko viikonloppu vapaata :) :) :) <3 <3

Vierailija
5/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotan siinä ysin pintaan illalla. Olkaa linjoilla. Timanttista settiä taas tulossa.

Vierailija
6/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinaan avata punkun töiden jälkeen, noin 18.00. Mutta en kiroile lasillisten jälkeen, vaan olen suopea ja ymmärtäväinen.

Vierailija
7/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:05"]Mä alotan siinä ysin pintaan illalla. Olkaa linjoilla. Timanttista settiä taas tulossa.
[/quote] Laita sit lopuksi joku merkki mistä tunnistetaan timanttiseksi.

Vierailija
8/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:05"]

Mä alotan siinä ysin pintaan illalla. Olkaa linjoilla. Timanttista settiä taas tulossa.

[/quote]

Timanttista settiä, joo, mutta ethän kirjoita että pakkoruotsinkielinen mamu liittyi kokoomukseen ja raiskasi.

Vierailija
9/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:05"]

[/quote]

Timanttista settiä, joo, mutta ethän kirjoita että pakkoruotsinkielinen mamu liittyi kokoomukseen ja raiskasi.
[/quote] Riippuu siitä kuinka ärsyttävä perhe on tänä iltana kunhan kotiudun. Toivottavasti arkkiviholliseni vulva-mies olisi linjoilla, jotta saataisiin kunnon myllytys aikaan. Toisaalta voin olla myös positiivinen ja maailmoja syleilevä. Mamujutut eivät yleensä kuulu settiini :) t. Se timantti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän