Tuleeko makaroonilaatikosta hyvää jos ei ole juustoa?
Mietin teenkö jauhelihakastiketta ja spaghettia vaiko makaroonilaatikkoa lihaliemellä päiväruoaksi.
Mutta kun juustoa ei ole. Tuleeko pahaa makaroonilaatikkoa jos en ripottele juustoa sen päälle? Olen aina ennen laittanut :/
Kommentit (12)
Ensimmäisen maailman ongelma tänään :)
Apua - en ole koskaan laittanut makaronilaatikkoon juusto. Ei vaan kuulu siihen.
Ihan hyvää tulee. Eihän se pinta ole kuin pieni osuus siitä ruuasta! Jos kerta vain pinnalle olet käyttänyt tähänkin asti...
Jollet saa ratkaistua ongelmaa niin käy kaupassa ostamassa juustoa. Tai sitten elät vaarallisesti ja kokeilet ilman.
Juusto on mielestäni juuri se tekijä, joka erottaa hyvän makaronilaatikon huonosta!
Mutta jos ei muuta voi, niin juuston tilalla voi käyttää korppujauhoa. Tärkeintä on, että pinnassa on jotain rapeutuvaa.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:06"]
Juusto on mielestäni juuri se tekijä, joka erottaa hyvän makaronilaatikon huonosta!
Mutta jos ei muuta voi, niin juuston tilalla voi käyttää korppujauhoa. Tärkeintä on, että pinnassa on jotain rapeutuvaa.
[/quote]
En käytä juustoa enkä korppujauhoja ja mielestäni tärkeintä on että laatikon maustaa hyvin (ainakin riittävästi pippuria).
No kokeile, sittenpä näet. On huolet joillain. Toisilla ei vettä juodakseen...sarjassamme Sampsa Katajat....
Mä en laita koskaan juustoa enkä korppujauhoja (enkä munamaitoakaan)
Teen jauhelihakastikkeen tomaattimurskaan ja sekoitan sen makaroneihin, sitten uuniin. Kansi päälle niin ei tule sitä kamalaa rapeaa kuorta (mikä siis tulisi juustolla ja korppujauholla).
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:28"]
Mä en laita koskaan juustoa enkä korppujauhoja (enkä munamaitoakaan)
Teen jauhelihakastikkeen tomaattimurskaan ja sekoitan sen makaroneihin, sitten uuniin. Kansi päälle niin ei tule sitä kamalaa rapeaa kuorta (mikä siis tulisi juustolla ja korppujauholla).
[/quote]
Hyi yäk. Laitat sitten varmaan pizzankin ilman pohjaa...
En oo koskaan laittanut makaronilaattikkoon juustoa ja aina on tullut syötyä hyvällä ruokahalulla.